15 Haziran 2017 Perşembe

evren bey

9 aralık 2015'i hatırlanması gereken bir gün diyerek hayatımda yepyeni bir dönemin başladığını belli etmişim ve ondan sonra sadece iki yazı yazmışım. Bu süreçte sildiğim yazılar oldu ama bu ikisi kalmış. Kalsın. Yazıları silince yaşanmışlıkları da ortadan kaybolmuyor ki. Zaten her şey hatırda.

Ya öyle sözler verip bi daha bir sene daha yazmadığım yazılarla dolmuş blog o yüzden artık daha sık yazıcam sözleri yok. Eminim bu cümleyi bile üçüncü kez kullanmışımdır ama.. Neyse

Bi boşluk var hayatımda. Kendimle ne yapacağımı çözmeye çalışıyorum boşluğu. Yavaş yavaş da çözmeye başladım, ki bu da klasik yöntemle oldu. Akışına bıraktım her şeyi. Ben kovalamadım, bana gelmesini bekledim cevapların. Evet ben de şaşkınım nasıl böyle bir şey yapabildim diye. Ben ki her şeye balıklama dalıp, o an o şeyi, kişiyi, yeri, duyguyu hayatımın merkezine koyardım ama bu sefer bekledim. Belki de sabırsızlığımdan kaynaklanıyor evren bey ama azcık hızlı gönderirseniz cevapları sevinirim çünkü her gün bir hece bazen bir harf yollayarak cevaplayamazsın sorularımı. Kesin sonuçlar, dönüşler istiyorum. Oldu canım başka derdin dediğini duyar gibiyim. Canın sağolsun. Bekliyorum ben daha fazla salaklık yapmamaya çalışarak.

Koskoca evreni de neden erkek yaptıysam. Evren bey de neyse...

Akışına bırakmaya alışmaya çalışıyorum şu an. Çünkü bir senelik bir alışkanlıktan yeni kurtuldum sayılır. En azından kafamda yeni kurtuldum. Her şey akarken güzel ancak bana ertesi günü iple çekmemi sağlayacak bir şey lazım. Deli gibi yoğunken her şey güzeldi ama yaz tatili gibi bir duruma girmişken ya kendimi yoğun tutacağım ya da o birini ya da bir şeyi bulacağım.

Çevremdeki herkes kendimi yoğun tutmam taraftarı hatta bunun için uğraşıyorlar bile. Güzel arkadaşlarım var. Cidden şanslıyım o konuda.

Neyse çok tekrar düşen bir yazı gibi oldu ama sonuç olarak diyip yine tekrara düşeceğim. Gidişattan mutluyum ancak kendimden yana mutlu değilim. O cevapların çabuk gelmesi gerekiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder