27 Aralık 2014 Cumartesi

şimdiden iyi seneler

Selam!

Kendi koşturmacamın içinde o kadar mutluyum ki bilgisayarım yok bahanesi oldu buraya yazmamamın kabul ediyorum. Tamam yoruluyorum ve zamanım neredeyse kalmıyor burası için ama bundan şikayetçi değilim. Eğleniyorum, bir şeyler yaratıyorum, güzel arkadaşlar ediniyorum. Her şey de yoluna girecek eminim. Yarın ev yolcusuyum. Bir hafta yılbaşıyla beraber güzelce ders çalışarak dinleneceğim. Nasıl olacak bilmiyorum ama çalışmalı. Vizeler harikaydı ama finallerden umutsuzum. Ama hayırlısı ya ders muhabbetine gerek yok şimdi.



Atölyeden şimdi size nasıl bahsetsem bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim telefonla konuşurken anlattığım her arkadaşım, ,''oha Aylin sen nasıl böyle tam senlik bir ortama düşebildin!'' gibi şeyler söyledi. Hatta dün ''yanına gelip ortamı görmeyi, arkadaşlarını tanımayı çok isterdim'' bile dedi arkadaşım. Sözümü aldım. Finallerden sonra beni ziyarete Ankara'ya geliyor!

''Hayallerle, planlarla, fikirlerle dolu bir kızdın sen hep ve bunu gerçekleştirebilmen beni çok mutlu etti''  dedi ve bu beni çok mutlu etti.

Okulda atölyeye girdiğimden beri yurt dersten çıkıp aylaklık yaptığım bir yer değil 5-6 saatliğine uyumaya geldiğim bir yer oldu. Eskiden odamda dizi film maratonları yapan ben, artık odamla ilgilenmediğim için bavulumu 2 saatte anca topladım. Ama yılbaşı havasına girmeyi de ihmal etmedim. Arada derede dışarı çıktıkça bizimkilere yılbaşı hediyesi toparlıyorum. Anneme, babama ve kardeşime yani. Geçen gün de bu beyaz ışıkları alıp, ranza yüzünden ışık vurmayan yatağımı aydınlatmayı amaçladım ama çok şirin bir şey çıktı ortaya! ^_^


Bu arada bugün adobe premiere'i bir günde öğrenmem şerefine her yıl kutlansın istiyorum. Okulda kurgu yapacak mac dışında bir şey bulamayınca premiere'de kurgu yapmak zorunda kaldım. Vasat olmasa da yinede durumu kurtaracak bir iş yaptım ve şaka maka bir günde çalışırken öğrendim ya. Valla kutlayalım en azından analım biz bunu her sene.





ımmm var mı bakalım bahsedilecek başka bir şey?
Aa! Baldanberi benimle minik bir röportaj yaptı bu arada! Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaptım. Mimleri saymazsak tabi. Çok özel, çok güzel bir şey oldu benim için. Kendi blogları gibi tatlılıktan ölücek bir tasarımla altıncı sayılarını yayınladılar.
Burası benim röportajıma, Burası da onların bloguna gider.
Bu arada onlarda radyo yapıyor! Hem de bu işte benden daha istikrarlı olacaklar gibi. Burasıda radyoya gider.. (bu arada dipnot röportajın beşinci sayısı da vişne çürüğü'yle idi. Kaçıranlar ve yaniden izlemek isteyenler, bir baksın bence)

başkaaa başkaa...
Başka bir şey yok ya. Yarın biraz erken kalkmalıyım. Hala babama hediye almadım.

Kendinize iyi bakın. Umarım güzel bir şekilde yeni yılınız biter. Çünkü başlangıçlar değil bitişler genelde akılda kalıyor. Eğer mutlu biterse, her şeye rağmen iyi bir yıldı ya 2014 dersiniz. Umarım öyle olur.

Ben ailemi, kardeşimi özledim. Gerçi eşşek kadar herif oldu resmen ama özledim ya.

şimdiden iyi yıllar. Büyük ihtimal 2014'ün son yazısı, son halleri bu.
Ben yılımı mutlu bitiriyorum gibi. İnanıyorum 2015'de güzel olacak.

ben şunu izleyip aşırı mutlu bir şekilde uyuyacağım. Bu videoların bana verdiği mutluluk çikolatada yok yemin ediyorum.

İYİ SENELER

2 yorum:

  1. Mutluysan ne güzel sevindim senin içiin :)
    Sen yine iyi vakit ayırabiliyorsun baktım şimdi bloguna, ben aylardır girmiyordum. Bilgisayarım yok bahanen yine kabul edilebilir :D

    YanıtlaSil
  2. ama yaa şu radyo yayınları gördükçe kıskanıyorum sizi ben :) Şu aralar vaktim olsa hiç durmam hemen yaparımmmm :)
    bu sene yılbaşının geldiğini anlamadım bile.Offf çok iğrenç bir sene.Napıcam ben summer ?Neyse seneye acısını çıkartırım artık,di mi?

    YanıtlaSil