4 Aralık 2014 Perşembe

Aralık'a Mektuplar // 4


sevgili Aralık,

Telefonum bozuldu bugün. Açılmıyor bile. İdareten bir telefon almak zorunda kaldım yılbaşına kadar kullanmalık. Ne internet ne whatsapp var. Nasıl? Sence ilk haftadan delirir miyim yoksa iyi mi gelir bu telefondan internete bağlanamama olayı. İkisinin arasında kalırım bence.

Moralim bozuk o yüzden ne söylesem bilmiyorum sana.

Bu akşam yazabildiğim kadar yazıp, Yaşar Kemal okumaya devam edeceğim. Bir saatlik kesintisiz bir okuma ile biter. Yani umarım. Bitmesi de lazım yarına zaten. Allahtan erken kalkmama gerek yok yarın.

Yaşar Kemal bitince Aylak Adam ile aşık olduğum Yusuf Atılgan'a geçeceğim. Sabırsızlanıyorum desem yeri.

Geri kazanıyorum galiba ben okuma şevkimi. Doğru kitapları bulamıyordum belkide.

Telefona dönelim mesela.. (üzgünüm elimde değil konuşmam lazım..) Bazı numaraların sim kartımda olmadığını fark ettim.  Kişi listemdelerdi evet ama şimdi sadece bir sayıca eksiklik tartabiliyorum. Mesela isim sayamam kimler yok diye. Ama olması gereken herkes var. Dünkü mektupta saydığım isimleri hatırlıyor musun? Hepsi orada. Uzun zamandır hayatımda olan ve olmaya devam eden herkes orada. Ama eksik insanlarım kimler olduğunu bile bilmiyorum.
Anlatamadım.
Anlatamıyorum demek istediğimi.
Hayatımdaki insanların yarısı olmasa da olurmuş değildi mesaj. Mesaj.. Of bende bilmiyorum mesajı. Bu akşam için birazcık aklım kaldı onu da kitabıma harcamak istiyorum şimdi.
Ve gidiyorum.
Vee gittim.


4 yorum:

  1. sen niye bu aralık ayında böylesin?Hava kasvetli diye mi?
    Bu arada 5 gün oldu ve sen her gün yazı paylaştın ,Ayrıca şu ses kayıtlı olanları da çok iyi ::) Hadi devam böyle :) ve her resimlerin de çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen söyleyince dank etti :(
      neden böyleyim sahi? Galiba en çok ev özleminden..

      Çok itiyordum bu yazı dizisini nihayet yapıyorum. Aman nazar değmeden davam hadi <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Neye bakacaksın! :D
      Diğer mektuplara mıııı?
      keyifli okumalar spotty <3

      Sil