2 Aralık 2014 Salı

Aralık'a Mektuplar // 2

Sevgili Aralık,

biliyorum yazarak başladım ama böyle devam etmek istiyorum. Sanki sesimle buluşunca daha bir anlam kazanacak cümlelerim gibi. Yada bir öyle bir böyle devam ederiz bilmiyorum. bazen yazarım bazen söylerim bazen susarım ki umarım sonuncusu çok olmaz.
ama şunu biliyorum,
daha ikinci günden sana yazmayı bırakma duygusu içinde olmamak güzel. Hayatımda gerçekten az şeyi başardım, yapabiliyorum diyorum. Yenilerini ekleyebilmek güzel.

Yorucu başladın, yorucu devam ediyorsun. Şimdilik her şey neşeli devam ettiği için bir şey söylemeye hakkım yokmuş gibi geliyor ama lütfen son günlerinde de bu yorgunluğu yaşamama izin verme.

Ama hakkını vereceğim yaşattığın soğuklar benim dinlenmeme sebep oluyor. Gerçekten soğuk günlerinden birinde balkonda battaniyeye sarılmış bir bardak sıcak çikolata içmek. İşte bu sadece senin soğuklarında yapabildiğim ve yapmaktan son derece keyif aldığım bir şey. Belkide balkon dakikalarımı arttırmalı, senin o burun akan ayazlarını daha fazla içime çekmeliyim. Ama çok fazla değil, sadece sıcak çikolatam bitene kadar. Keşke biraz kahve insanı olsaydım. Bu satırlarda elimde kahve daha şiirsel gelirdi.

Çok fazla yorgunluk şikayeti dolu bu mektuplar biliyorum ama mektuplarda en yoğun hissedilen duygular üzerine kurulmaz mı?

Mektuplar demişken, yarın göndermem gereken 4 adet mektup var şu an elimde. Ama benim elimdeyken değerleri yok. Umarım bundan bir kaç hafta sonra en yakın arkadaşlarıma birer gülümseme oluşturacaklar. Daha lise ortalarında kurmuştuk bu hayali.. Olur da farklı şehirlere dağılırsak biliyoruz hayat telaşından arayıp soramayacağız birbirimizi ama mektuplaşalım olur mu! demiştik hep beraber.
İşte devam etmesini istediğim başka bir şey.
Sana yazdığım bu mektuplar dışında elbet..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder