7 Kasım 2014 Cuma

sabaha pişman olunacak post


selam!
Hastayım ve hastayken ve vizelerin iki günlüğüne bitmişken yapılacak en güzel şeyi yapıyorum. Film izliyorum. Uzun zamandır bilgisayarımın bir köşesinde beklenen dosyalara daldım ve çıkamadım. Sonra da canım çok yazmak istedi. Ordan burdan, bi filmden diğerine, hastalığımdan vizelere atlamalı bir yazı hazır olun!

Kayıtlarının yapıldığı bir videom bir de radyom var ama kurgu işine başlayamıyorum. Video bugün çıkmalıydı ama kolumu kadıracak halim yokken zor oldu.

aa bu arada kolumu kaldıracak halim yokken iki tane vizeye girdim bugün. O da iyi geldi. Hatta ikinci girdiğim vizede 50 dakikalık sınav 20 dakikada bitti ve yoklama kağıdının bana gelmesini bekleyeyim derken sınavın 55. dakikasında çıkabildim sınıftan. Vizeler iyi hoş neyse girmiyorum girmiyorum üniversite olayına. Orası zaten kurgu bekleyen radyoda konuşuldu.

Düğünlerdeki favori an ne sizin için? Yani ne biliyim gelin çiçeği atılması mı? Yoksa evet kabul ediyorum dedikleri an veya ayak basma olayı mı? Ne? Benim için damadın gelini gelinlikle ilk kez gördüğü an. Sanırım o an'dan tatmin olmazsam düğünü bile ertelerim. Öyle aşık olmalı ki.. ahh kelimelerle anlatamayacağım bir duygu seline sahibim o an ile ilgili. Tabi tüm bu büyük beklentileri azaltmak da iyi olabilir ama bunu yazıya geçmiş bir şekilde kalsın bu burada..

Mark ruffalo mukemmel biri değil mi? Bu adamı bu kadar çekici yapan ne çözemedim. ,,

aa hastayım evet. Ailemden uzakta ilk defa hasta oluyorum ve her şey o kadar farklı ki.. Tüm o annemi istiyorum duygusallığını bir kenara bırakırsak yani.. Zor ya.
 Çevrende nazının geçeceği kimse yok bir kere. Evde olsam kardeşimi canım şunu istiyo diye markete gönderirdim. Çay demlettirirdim. Hadi şunu izleyelim diye film taktırırdım o da başlarda filmle ilgilenmezdi ama sonra öyle sarardı ki gelir yanıma kurulurdu. Her zaman film müzik zevkime güvenmiştir. Sonraaaa
Mesela evde hasta olsan tüm işlerimi iptal eder, lisedeyken  okula gitmez, sınav dönemin ise bile basit bir raporla ertesi hafta yeniden girer, evden çıkmazdın. Ama burada.. Yalnızsın. İşler kendi kendini halletmiyor. Kalemi tutacak gücün olmasa da iki tane vizeye giriyorsun ama o iki vize arası 3 saati kuliste kahve çay içip laflamak yerine hemen yurda girip hızlı bir uyku için harcıyorsun. Yurda dönerken mide bulantını bastıran krakerlerden alıyorsun. Evde olsan kardeşini yollardın. Hastalığın geçsin diye yemen gereken c vitaminlerini alman gerekiyor. Tazeleri için yurt okul yolundan biraz daha fazla yürüyorsun. Ama evde olsan annen portakal suyunu sıkardı.
Böyle işte.

Bu arada az önce ölmeden önce yapılacaklar listeme bir şey ekledim. Daha önce hiçbir kuralı bu kadar katı koymamıştım. Belki de bu ilk gerçek ölmeden önce yapılacak maddem. Begin Again sahnesini bilen bilir. Kız ve adam sırasıyla birbirlerinin müziklerini dinleyerek sabah kadar New York'da yürüdüler ya. Allahım! Uzun zamandır izlediğim en romantik şeylerden biriydi. O güzelim sahnenin klibini internet aleminde bulamamak hafif koydu tabi ki ama aklımda olsun bari ben koyayım. Zaten ölmeden önce yapılacak listemin en başındaki maddeyi unutmamak gerekir.

Günlük yazamıyorum yine. O sinir bozucu olmaya başladı.

Aralık ayı boyunca blogda çok güzel bir şey yapmayı planlıyorum. Bir yandan da planda kalmaması için dua ediyorum

Hafta sonları bile çalar saatle kalkmak berbat.

Acaba lisede bu blogu söyediğim sınıf arkadaşlarımdan kaçı hala okuyor burayı. Heey Aygün, Merve eğer okuyorsanız bana haber verin çok özledim!

ımm sanırım bu kadardı yazıya başlamadan önce aklımda olanlar. Mide bulantım kafamı buraya verdiğim için azcık geçer gibi oldu o yüzden o geri gelmeden ben uykuya dalmaya çalışacağım. Yoksa uyku haram olacak bana bu gece.

8 yorum:

  1. Dediğin filmi izlemedigime üzüldüm. Ayrıca annenin kardeşin kıymetini bilmene sevindim. Ben de eski üniversitemde epey kötü hasta olmus 1 hafta mecburi ihtiyaçlar dışında yataktan çıkmamıştım. O zaman annem daha da kıymetlendi ve baba evine döndüm :)

    Çok geçmiş olsun tez iyileş ve sınavda bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür edderim yaa iyileştim sayılır bile :)

      eve de döneceğim yakındaaa

      Sil
  2. Geçmiş olsun Summer :) Kendinde dikkat et.
    Ve Begin Again'e gelirsek, o dediğin sahnenin muhteşemliği <3
    Gerçi ben sonunu pek beğenmemiştim filmin; ama keyif verdi. Hatta sadece müzikleri için bile izlenebilir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)

      çok keyifli filmdi yaa <3

      Sil
  3. Ve ben çok üzgünüm o filmi izlemedimmm :(
    En kısa zamanda izliyorum.

    Çok geçmiş olsun, kısa zamanda iyileşirsin umarım.

    **Tahta kuklalar mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. death silence filmini izleidn mi? o film bende geri donusu olmayan yaralar açtı da asdfgh,, o rdaki kuklalar falan..

      çok teşekkür ederimmm <3

      Sil
  4. Begin Again'de en sevdiğim sahneydi o ve ahh ya ne romantik ne güzel bir şey demiştim. Herhalde bir insanı en iyi tanımanın yolu onun playlistini dinlemek:)
    Mark Ruffalo konusunda harfi harfine katılıyorum sana. Ben de çözemedim valla.. 'you can count on me' Ruffalo'nun gençlik yıllarından bir film, izlemediysen bir bak derim:)
    ve bu arada çok geçmiş olsun; hastayken seni şımartacak insanlar yoksa o durum hiç çekilmez oluyor, bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa filme hemen bakıyorum çok teşekkür ederimm hem film hem iyi dileklerin içinn :)

      Sil