17 Kasım 2014 Pazartesi

biz aslında hiç büyümedik / video

selam!

Geçen haftalarda ilef'de yani okulumda, arkadaşımla bir sonraki dersin saatinin gelmesini beklerken (yaklaşık 3 saat kadar...) Reklam Atölyesinin alımlara başladığını öğrendik.  Günün sabahında okulda bir video çekmeyi düşündüğümü söylemiştim videoda gördüğünüz arkadaşım Anı'ya. O da direk bugün çeksek ya dedi. Şans yanımdaydı ki kameram çantamdaydı. Yaratıcılığımız üzerimizdeydi ve çok eğleniyorduk birden okulda videolar çekmeye başladık. İki ders arası hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum.

Okulda bir video çekmek hep aklımdaydı ama bu ne zaman olur ne başlatır bilmiyordum. Meğer bu kampanya başlatacakmış. Reklam Atölyesi her sene değişik bir kampanya ile yeni öğrencilerini yani diğer bir adıyla yarımcalarını çağırıyormuş. Bu seneki kampanyaları ise Ben aslında hiç büyümedim diyenleri aralarına katmayı amaçlıyor. Ben ve videonun sonundaki arkadaşım Anı da, atölye başvuru formumuzda değişik ve özgün bir madde olsun diye bu videoya giriştik.  Ama her şey bir yana, Reklam atölyesinin işleri bahane, eğlence şahane oldu!







Son iki vizem kalmışken bu videoyu kurgulamıştım bugün birini atlattıktan sonra da yüklüyorum. Çarşamba günü son vizeme girip bitireceğim bu esareti ve ertelenmiş planlarıma koşacağım! İki  üç gündür ne zorluklarda hallettim bir bilseniz. Bu videoyu bir kere daha izleyecek gücüm kalmadı öyle diyeyim size.

Ben bir kere daha izlemeye katlanamıyor olsam da siz izleyin! Ne düşündüğünüzü de söyleyin.

Daha tüm bu youtube heyecanımın başındayken youtube yorumlarındaki zorbalık ve nefret yüzünden ingiliz vloggerın biri artık video çekmeyeceğim demiş. Pek iç açıcı haberler değil ama eğleniyorum işte ya bu videolarla şimdilik. Asıl önemli olan da bu bence.


**

Normal video 17.11.14'de yayınlanmıştı ama ben videoyu azcık kısaltıp, azcık da değiştirip yeniden yayınladım. 25.08.15 tarihinden yazıyorum bunları. İlk defa kendi yazıma gelecekten not yazıyorum değişik hissettiriyormuş. Umarım beğenirsiniz!

Bu arada merak edenler olur mu bilmiyorum Anı'da bende atölyeye alındık!
Üstüne üstlük ben artık bir yarımca değil karıncayım!
Karınca da ne demek diyenler için burası uygun bir adres bence :)

4 yorum:

  1. Çok keyifli, çok tatlı olmuş bu video
    Yenilerini bekliyoruz

    Kantinden aldıklarınızı görünce tepkim 'Aaaa Yumiyum!' oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok güzeller değil miiğğ! çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yaa Summer'ım!!!

    ben bloga geldim hemen bloguna daldım biraz gezindim.
    blog teması ne güzel diye içimden geçirirken de postun sonunda temaısnı değiştirmek istediğini öğrendim :(

    değiştirsen o da güzel olucak eminim ama bu haliyle de çok tatlı bilmeni isterim.

    sonra ben videoyu görünce şok oldum ve heyecanla izlemeye başladııım.
    ne kadar güzelsin ya büyümek nasıl da yakışmış o kadar tatlısın ki sana anlatamam!

    saçlarına bayıldım resmen ışıldıyolar <3

    arkadaşın da çok güzel. siz böyle iki tatlı güzel genç hanım bıcır bıcır okulda elinizde kameralarla :) çok sevimli!

    sonra video hariika olmuş!
    müzikler ve hızlanmalar filan. her şeyi de başarıyosun yani yaptığın her işi en iyi şekilde yapıyosun bu bence inanılmaz güzel bi özellik summerım çok tatlısın...

    ya patlayan şeker! :)

    yine yaz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa mia'm! ben enden yorum yazmayı yani cevaplamayı bırrakmışım bilmiyorum! Baya baya boşlamışım ben burayı ya.

      Büyüdüğüme şahit olan birisin sen ne de olsa. Burada tanıdığım en eski insansın! Çok teşekkür ederimm <3

      saç konusuna hiç girmeyelim bence çünkü hiçbir saç senin saçlarının ışıltısını geçemez :)

      Daha çok yazacağım <3

      Sil