22 Ekim 2014 Çarşamba

radyomsu bir şey duyurusu

aklımda bir radyo daha yapmak var. Uygun zaman, yer, mod kovalıyorum. Okulumun nasıl gittiğinden bahsedecektim ama sonra o kadar da ilgi ekici olmadığını fark ettim. Çok da heyecanlı bir hayatım yok şu sıra -.-

Size sorayım dedim. Ne konuşsam, nasıl yapsam.

İsteyen buranın altına yorum bıraksın isteyen şuradan  sorsun. Önümüzdeki bir iki hafta içinde kaydedeceğim. Yorumları, ask fm'i dikkate alıp konuşacağım. Öneri gelsin diye bekleyeceğim. Baktım beni tınlayan yok sıkıcı şu sıra ne yapıyorum olayına geri döneceğim haberiniz olsun ^.^

şu an tek belli olan şey arka plan playlist'i. Çok güzel şarkılarım var şu sıra ehe

mesela şuradan başlayın siz devamı radyoda!

4 yorum:

  1. bence okuldan bahsedebilirsin, ben çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. dinlemeyi bekleyelim o zaman :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy ben bu postu yeni gördüm :) çok sevindimm :)
    Cessi'nin dediği gibi okuldan bahset.Oradaki yeni tiplerden vs.Yeni ortam,yeni şeyler.Anlatıcak şeylerin çoktur :)

    YanıtlaSil
  4. Yapmak istediklerinden, hayallerinden, idollerinden bahsedebilirsin bence.
    Ya da son zamanlarda keşfettiğin bir şarkıcıdan, etkilendiğin bir filmden.
    Ne anlatırsan anlta çok tatlı bir şeyin ortaya çıkacağına eminim. <3
    Yayın için sabırsızlanıyorum. :)

    YanıtlaSil