22 Eylül 2014 Pazartesi

Bir Blogger Buluşması #2

Selamlaaar!
Yazıya başlamadan önce Bir Blogger Buluşmasının ilkini Mia'm ve Vişne'm ile İstanbul'da buluştuğumuz güne bir göz atmak isterseniz diye şöyle bir kenara bırakıyorum.
Mia da ortalarda yok. Ne özledim..


Malumunuz Ankara'yı yeni kazandım. Yurduma yerleşeli bile iki hafta oldu olmadı. Üniversitemin son uyum gününde işim tam bitmek üzereydi ki! Birden Cessie'den bir mesaj geldi. Aslında bir önceki yazıma yorumda bırakmış ama yurdumun interneti o sıralar iyi olmadığı için görmemiştim. 
''Biz oda arkadaşımla okuldan sonra Kızılaya gidip birkaç işimizi halledeceğiz öğlene doğru biter işimiz buluşalım mı?'' mesajıyla yorgunluğuma, her an yağacakmış gibi boğuk bir havaya ve gidişinin dönüşünü bilmediğim metrolara rağmen ''Geliyorum Cessieeee!!'' diye hemen aradım onu. 
Daha önce de mesajlaşmıştık ama buluşmadan önce aradığımda bizim ilk konuşmamızdı. Bu telefon konuşması sırasında yanımda üniversiteden bir arkadaşım olduğu için ayy şuan ilk defa konuşuyoruz biraz sonra ilk defa yüzyüze görüşeceğizz ^.^'' moduna giremedim zira dışarıdan nasıl görünebileceğini anca tahmin edebilirdim.

Her neyse işte Kızılay avm'nin önünde buluştuk. Cessie videolarda, fotoğraflarında göründüğünden daha uzundu ve oda arkadaşıyla beraber o kadar çok tatlılardı ki! Şuan hala iki kişilik odada tek kalıyorum o an ben de inşallah onlar gibi arkadaş olabileceğim bir oda arkadaşım olur diye iç geçirdim.

İşler halledildi. Cessie'nin videosunu çektiği gibi yağmur yüzünden yanıbaşımızdaki Burger King'e girmek zorunda kaldık. Yağmur dinene kadar uzuuun uzuuun yedik içtik. Sonra ben fişin arkasına yukarıda gördüğünüz kısa hatıralık notları yazdırdm. Sonra Dost kitap evinden Aşk ve Öbür Cinler'i aldım. Cessie Yabancı'yı, Burcu Koku'yu aldı. Sonra bir takıcıya girdik. Oradayken tıpkı Mia ve Vişne ile yaptığımız gibi bu günü hatırlatması için üçümüz aynı şeyi alalım mı dedim. Mia ve Vişne ile uykusuz magneti almıştık Cessie ve Burcu ile de birer küpe alalım dedim ama neyi göstersem hep bende ondan var dediler. E ben de napayım aldığım kitaba bugünün hatırası olarak minik bir not düştüm.

Öyle sıcak gelmişti ki arkadaşlıkları ben onları bırakmak istemiyordum o yüzden bir yere girip birer çay içip muhabbeti uzattık. İyi ki de yapmışız hem cessie'yi hem burcu'yu daha iyi tanıdım. Daha çok sevdim.

****

-Blogger buluşması bitti.
-Bugün ilk doğru düzgün dersime girdim. Üçer saatten altı saat ders kafa kalmadı tabi. Ama iki hocayı da çok sevdim. Alınması gereken ders kitapları da birikmeye başladı.
-Yarın okuldaki sinema salonunda sinema topluluğunun tanışma etkinliği var. Daha üye olmadım ama yarın olacağım. Etkinlik sonrasında da bir Robin Williams filmi oynatılacakmış. Çok heyecanlı!
-saat 12 olmadan uykum gelmeye başlıyor Ankara'ya geldim geleli. Hiç hoş değil.
-yan odam geçen gün itibari ile 4 kişi oldu. İnşallah çok ses olmaz.
-Ev özlemi bomboş yurt odasına girince artıyor. Ne yapmalı ki..
-Buraya da şarkıyı koyuyorum.

kendinize iyi bakın.

İçimden bir ses bir blogger buluşması 3 bu hafta sonu olacak diyor. Hadi bakalım!

13 yorum:

  1. Bizi çağıran olaydı, biz de geleydik :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bu kadar birdenbire olmasaydı da bir hafta önceden bloglarda duyurusunu yapsaydık falan :( ne güzel olurdu

      Sil
  2. ihih buluşmanın iki yüzüne de okumak eğlenceliymiş .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mialarla olan buluşmamızda o kadar eğlenceli değildi ya üçümüzde defalarca aynı şeyi yazmıştık ehe :)

      Sil
  3. çok kıskandım.. Cessie'den de okumuştum (hatta o küçük videonuzu da izledim.) yazdıklarıyla tanıdığımız insanları böyle görmek çok hoş. tanışmak ayrı güzeldir herhalde:))
    Bu arada Mia'yı ben de çok özledim.. gelse artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yaa bu tat çok başka. Yapabilrsem buyuk buluşmalarda ayarlamak istiyorum :)

      keşke gelse :/

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. böyle buluşmalar çok iyi oluyor.Önceleri bu konuda ben de iyiydim sonraları tembelleştim sanırım.Birilerinin bunu başarabiliyor olması güzel.Hem onlarında bloglarını okuyorum da ne kadar eğlendiğinizi tahmin etmek cidden zor değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlendik, çok iyi geldi hele böyle birden bire hiç bilmediğim bir ortama düşünce uzun zamandır tanıdığım insanlarlaymışım gibi :)

      Sil
  6. Ne güzel buluşmuşsunuz. Kıskandım :)
    Umarım anlaşabileceğin bir oda arkadaşın olur en kısa zamanda. Yalnız kalmanın avantajları da var ama insanın canı sıkılıyor bir süre sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim gibi bir ev kuşu, evde odasında yalnız vakit geçirmeyi seven biri çok sıkılmaz ama boş durdukça evi özlemek gibi bir şey var o kötü :(

      Sil
  7. çok güzel ya, imrendim valla.
    inşallah kafa dengin biri gelir yanına :)
    ankara nasıl? hayal kırıklığı veya pişmanlık hissediyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah anlaşabileceğim biri olur ya :)
      Ankara güzel. İlk geldiğimde ne gerek vardı evimi özledim niye burdayım dedim ama zamanla koşturmaktan sık sık böyle düşünmez oldum. Daha başlardayım ama bu da bitecek inşallah :)

      Sil