3 Ağustos 2014 Pazar

Var mı bir önerisi olan?

haftaya yurt araştırmaya Ankara'ya gidiyoruz. Var mı bir önerisi, düşüncesi, söyleyeceği olan diye sormaya geldim?

Çok karışık bu işer ya. Çok korkuyorum  içime sinmeyen bir yer olacak, kalmak zorunda kalacağım. Bütün senem harap olacak diye. İnternetten yurt bakıyorum. Hiçbir yerde fiyat yazmıyor. Bir yandan çok mu erken diye düşünüyoruz. Ama birkaç arkadaşımın kaydolduğunu duyunca şaşırdım kaldım.

Yurt problemleri bir yana her konuda da herhangi bir tavsiyesi olan varsa can kulağıyla dinliyorum arkadaşlar ya. Cidden şu sıra biraz tavsiye iyi gidebilir ne yaptığımı bilmiyormuşum gibi geliyor

şimdiden teşekkürler.


12 yorum:

  1. Ben bununla ilgili bir yazı yazıcam blogda Summer'm :)
    Ayrıca kyk sonuçlarını beklemek gerek. Ben kazanamamıştım.
    Ankaralı bloggerlar sana detaylı bilgi verecektir bence yurt konusunda.
    (bkz: Cessie, Melodram ve tanımadığım nica Ankaralı blogerlar :) )
    Gönlünü ferah tut, başardın yaa daha ne olsun.
    Kayıt sırasındayken gülümsemeyi sakın ama sakın unutma. Defterde de yazdığım gibi. O anı asla unutamayacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterde yazdıkların bir bir aklımda çok sağ ol vişnem! iyi ki varsın! :)
      iyi ki ankaralı bloggerlar var bir de nasıl yardımı oldu hepsinin anlatamam! :)

      Sil
  2. Mirage'de Ankara'da galiba, ona da sorabiliriz.
    Bence de başardın ya! Harika bir maceraya atılıyorsun! Korkma, her şey güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cessie! sen bir tanesin! Mailin yorumların senin de ankara'da olduğunu bilmek harika bir duygu. Geleceği günü artık resmen iple çekiyorum çok teşekkür ederimm *.*

      Sil
  3. Yeniden bişeylere başlamak birazcık korkunç olabilir ama sakın ufacık şeylerin canını sıkmasına izin verme. Hayatının en güzel dönemi başlıyor ve inan bu günleri ilerde özlemle anıcaksın..Biliyorum herkes söylemiştir bunları sana. Ama şöyle düşün..Herkes aynı şeyi söylediyse bir bildikleri de vardır elbet ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes söyledi ama herkesten de duymaya ihtiyacı oluyor insanın ya :)

      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bence de kyk sonuçlarını bekle summer. devlet yurtları mzel yurtlara göre kesinlikle daha temiz oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bunu ilk söyleyen sendin firuze ya ama ben de karar verdim kyk'yı bekleyeceğim özelleri sadece önceden bir görmek için gitmiştim ankara'ya :)

      Sil
  5. hiç bilmiyorum oraları ben :( ama birçok ankaralı blogger var.Yorumlarda zaten söylemişler :)
    Umarım halledersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma çok yardımcı oldular gizemli kimlik yaa!

      çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

      Sil
  6. Bana mail at canım, fiyat konusunda bi belirleme söyle ona göre önereyim 4,5 tane yurtta kaldım, biri de tanıdık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıra öğrenci evi için başvuru bekliyorum o yüzden özelleri biraz düşünmüyorum ama atacağım çok teşekkür ederimm :) Her türlü bilgiye öneriye yardıma açım şu sıra :)

      çok sağol yaa ^.^

      Sil