15 Ağustos 2014 Cuma

En Yakın Arkadaşa Sürprizler # 2

en yakın arkadaşımla ben üniversite için ayrılmadan, o yeniden sınav için çalışmaya başlamadan önce şöyle güzeeeel bir kahvaltı daha yapalım dedik. Bu ikincisiydi beraber bizim evde yaptığımız kahvaltıların. Üçüncüyü de yaptıktan sonra geleneksel demeye başlarız artık. Eh birazda üçüncü ile menüyü değiştirsem fena olmaz hani.. İkisinde de aynı şeyleri yapmıştım. Omlet, patates kızartması, yeşillikler, köy ekmeği.. Evet evet bir dahakine daha değişik şeyler yapmalıyım. En becerikli olduğum şey kahvaltı olacak bir de!


Bu evde geçirdiğimiz zamanı çok seviyorum. Dışarıda birer çay alıp saatlerce oturmak bazı mekanlarda güzel oluyor ama o mekanlar da bir süre sonra sıkıyor insanı. O yüzden ev iyidir. Ev de en yakın arkadaşla demlenmiş çay iyidir. Ona hazırlanmış kahvaltı masasında saatler geçirmek, uyuşukluk yapmak ve hiç doymamış gibi sürekli yemek iyidir.



Kahveyi sevmediğimiz halde muhabbeti iyi diye kahve yapmak iyidir. Otururken ayrı kaldığınızda ne yapacağınızı konuşursunuz. Seneye Onun da Ankara'yı seçmesi ve kazanması için alttan alttan gaz verirsiniz. En sonunda böyle bir dosta sahip olduğunuz için mutlu olursunuz. Çünkü biliyorsunuz ayrı geçicek bu sene aranızda hiçbir şeyi bozmayacak, değiştirmeyecek veya kötüleştirmeyecektir.


Bilgisayar webcam'i ile salak fotoğraflar çekmek iyidir. Tüm fotoğraflarınızın yüzde 70inden fazlasında yanınızdaki kişi en yakın arkadaşınız da olsa, sürekli aynı pozlar, aynı etkinlikler de olsa beraber hiç fotoğrafınız yokmuş gibi gelir.



Son olarak Sims 3'de en yakın arkadaşınız ve sevgilisini yapıp, onun hayalindeki evi beraber yapıp sonra da onun yanına kendinizi komşu yapmak çook güzel bir şey! Hala kendimi ve hayalimdeki erkek arkadaşı yapmadım ama en yakın zamanda bu evin yanında kendi ailemi kurup gerçeğine yıllar olmasına rağmen en yakın arkadaş olarak yaşlanacağız. Bakalım neler olacak! Çok heyecanlıyımsdfgh

uzun zamandır şarkı vermiyordum.
Burada da onu vermiş olayım. İyi haftalar gençler! ^.^

8 yorum:

  1. güzel akhvaltı güzela rkadaşlık umarım oda ankarayı kazanır, yazının ilk resmi de harika olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya biraz değişiklik olsun dedim gif yaptım çok teşekkür ederim mert! :)

      inşallah hayırlısı olur ya :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sen daha çok tatlısın! Bir geliyim oraya sana da hazırlarım aynısından! ehe *.*

      Sil
  3. Şu Batman iyi hoş da,
    Kıytırık işlere Robin'i göndermese daha iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Robin'in de içinde olduğu hiç film izlemedim hepsi 90'lar yapımı bir türlü vaktim olmadı ama çizgi film tecrübelerimden yola çıkarak haklısın diyorum

      Sil
  4. o kahvaltının aynından bana ver, 1yıl yerim
    ben 2aydır her sabah domates-biter-beyaz penir yiyorum ya hu :)
    buzdolabım olsa doldururdum tabi, çekemzdim öyle yoksulluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e tabi buzdolabı gerekli ama domates beyaz oeynir biber de iyidir yaa hatta şu an canım istedi asdfgh

      Sil