24 Temmuz 2014 Perşembe

Üniversite



her şey çok yeni.
başka bir şehre gidiyorum.
Ben mutluyum. Yapmak istediğim şeyi yapacağım. Okurken ayaklarım geri geri gitmeyecek. Sonrasını bilmem. Kimse bilemez. Düşünmemem de lazım daha okulumu bile görmedim ama işte aile bu düşündürtüyor. Yine de mutluyum.

Ankara'ya gidiyorum gençleeer! Hatta gitmekle kalmayıp Ankara Üniversitesi'ne gidiyorum!
Eşit ağırlıktan hazırlanırken ilk sıraya sözelden tercih yapmak nasıl aklıma geldi bilmiyorum ama iyi ki yapmışım. Şimdi biraz daha umutla gidiyorum. Ailemle benim hep düşündüğümüz bölümü ilk sıraya yazsaydım bir sürü bilinmemezlik içinde olurdum giderken. Acaba sevecek miyim? Acaba mezuniyetten sonra bu mesleği yapabilecek miyim? Ohoo oo! Ama şimdi biraz daha rahatım. En azından seveceğimi biliyorum.

Annem gideceğim için çok üzgün ama sinirlilikle karışık üzgün. Öğrendiği andan beri bir yandan bölümümle ilgili laf sokuyor diğer yandan ''git de gör ayaklarının üstünde durmayı. Burada okusaydın da birkaç sene daha geç başlasaydın ayaklarının üstünde durmaya. Zaten eninde sonunda ayrılacaksın bizden ne bu acele'', diyerek dalıp dalıp gidiyor. Mutlu değil yani ama alışacak.
Babam her zamanki destekleyici, eve gelir gelmez ''tebrik ederim kızımm'' diyerek öpen, ankara'ya gideceğim kesinleşince hemen Ankara'daki amcamı arayıp ''bize oralarda yazdım edersin değil mi?'' diyen babam işte. Yerim ya.

sizde bunca zamandır okuyup okuyup ''EEEEH! Hadi Summer hangi bölümmüş bu'' diyorsunuz ve kızıyorsunuz değil mi? Kızmayın ben bile yeni yeni alışıyorum. Sınava hazırlanırken bile hiç aklımda olmayan bir şey olunca sadece tercih zamanı araştırabilmiştim ayrıntılarını. Tamam tamam tatava yapmıyorum.
Halkla ilişkiler ve tanıtım. Ta ta ta taaaamm!

Ben alışmaya gidiyorum.. Gideceğime, üniversiteme, bölümüme.. Alışmaya gidiyorum diyorsam yanlış anlamayın. Tüm bu gerçeklikleri unutuna kadar dizi film izlemeye gidiyorumsdfgh

geçen sene bu aralar şöyleymişim. Vay arkadaş ya!
vay be iki yıl sonunda cidden her şey bitti. İnanamıyorum hala..

O değil de şimdi bi deniz tatili ne güzel giderdi yaa

32 yorum:

  1. Hayırlı olsuun :)
    Annenin tepkisine de şaşırdım ya, üniversitede evden ayrılman çok normal. Gerçi haklı da kadın yani kızı gidiyor üzülmesi normal ama ben daha lisede ayrıldım evden benimkisi napsın :D
    Neyse ya kararını da son anda vermişsin ama bazen son anda verilen kararlar daha iyi oluyor, senin de öyle olur mutlu olursun umarım bölümünde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. titania! Çok teşekkür ederimm :)
      anneme ben şaşırmadım yaa acaba tüm anneler m böyle diye düşündüm ama olacak artık bunlar ha 4 sene once ha 4 sene sonra :)

      son anada değildi aslında lys'den çıktığımdan beri bakıyordum. ama umarım güzel olur çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok güzel ya tebrikler. Annen şimdi üzüntüsünden yapıyor gidiyosun diye ama kızı büyüyüp dönecek haberi yok. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya inşallah öyle olacak :) Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. kutlarım sevindim. ankara da iyi halkla ilişkiler ve tanıtım da. hatta şu anda istanbulda en çok aranan meslek inan ki. bütün şirketler arıyor. hatta istersen kariyer net gibi yerlere de bakabilirsin. ankarayı iyi biliyom. bak blogçu arkadaş da çok ankarada. onlarla da konuşuruz ki sana yardım da ederler gerekirse. bölüm nerdeymiş senin acaba. maltepe beşevler tarafında mıydı acaba. :) yurtta kalırsın herhaldeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bakıcaz artık :)

      Sil
  4. YAŞASIN YA YA-ŞA-SIN!!
    asteroidc777@hotmail.com mailim, biliyosun zaten.Sana numaramı da vereyim, ara beni. Muhakkak görüşelim Summer.
    Elimden bir şey gelirse ben de sana yardımcı olmaya çalışırım, gerçi iki senede Ankara'yı öğrenemedim ama olsun!
    ÇOK SEVİNDİM!

    Anneye takma, benimki hala bölümüm hakkında laf sokuyor, hala Ankara'ya geleceğim zaman bir tuhaf haller içine giriyor. Olur böyle şeyler. Sen de alışırsın annen de alışır. Ben çok gergindim buraya ilk geleceğim zaman, Özge (On The Road diye bi blog vardı, onun yazarı) "Kendi ayaklarının üzerinde durmak, yalnız olmak çok güzel bir şey Cessie, alışacaksın ve bunu çok seveceksin" demişti, harbiden öyle de oldu. Ankara'da çok rahatım, şehri seviyorum, tek başıma olmayı seviyorum. Aileni özlersin, efendime söyleyeyim çok zorlanırsın, evini ararsın diye bıdı bıdı konuşanlara çok aldırma sen. Neyi istediğinle alakalı, neyi sevdiğinle alakalı. Evden uzaklaşmak çok hoş bir macera aslında ve gerçekten güzel bir deneyim olacak.

    Tebrik ederim, ay gözlerim doldu ahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben de ilk önce seni düşündüm summer ile ilgilenirsin diye yaaa ben de çok sevindim kii :)

      Sil
    2. Ay Summer gelmeden birkaç sahaf keşfedeyim bari Deep :D

      Sil
    3. aaa sahaf mı keşfedeceksiiiiinnn! yerim yaaa çok teşekkür ederimm :)
      biraz daha rahat geliyorum sayende cessie! <3<3<3

      ben de bir an önce alışmasını bekliyorum. Bu davranışları için bile bir ay boyunca kendini alıştırmaya çalışmış haliymiş :( bakalım ne olacak.

      asıl benim gözlerim doldu hele özge'nin sözlerini duyunca *.*
      inşallah her şey çok güzel olacak cessie'm çok sağ ol çok teşekkür ederimm <3

      Sil
  5. Ankara iyidir ;)
    Hayırlı olsun, tebrix ;)
    * Buddha, Ankara'dan bildirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      meger ankara blogger kaynıyormuş :)

      Sil
  6. Hey hey hey çok sevindim. Ankara çok güzel şehir ya. Çok sevindim orayı kazanmana. Bölüm de çok güzel. Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey hey hey!
      çok teşekkür ederim spotty! <3

      Sil
  7. Vauvv çok sevindim!! geçen yıl ankara hayalinin peşinden gittiğini söylediğinde bunu başaracağını biliyordum! sana oralarda bol şans:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yazıyı okuyunca bir garip olmadım değil iyi ki kalmışım da sabretmişim elif ya

      çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  8. Çok sevindim senin adına,tebrik ederim.Umarım her şey istediğin gibi olur! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm çok sağ ol :)

      Sil
  9. hayırlı olsun her şey gönlünce olsun İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah her şey güzel olur :)

      Sil
  10. Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle =)
    Sizi takibe aldım , sizi de bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bakacağımm :)

      Sil
  11. Tebriklerr, güzel günler seni bekliyor :)

    Bildiğim kadarıyla bölüm Ankara Üniversitesi Cebeci Kampüsü'nde. Ben de Ankara'da aynı semtte okuyorum, 2. sınıfa geçtim. Hatta müstakbel ev arkadaşım da senin kazandığın bölümde :)
    Geçen yıl bu zamanlarda aklımda bir sürü soru vardı. Sormak, konuşmak istersen yardımcı olmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok sevindim bunları söylemene!! :)

      blogunda da baya geriye gittim okudum bolca. Çok multu oldum cessie'den sonra bir yardım alanı daha! <3
      senın soru sorduğun ankara hakkında, bir suru yorumlar aldığın yazıyı okudum benımde cok ısıme yaradı
      çok teşekkür ederim her şey için :)

      Sil
    2. a-ha! tanışmışsınız bile!

      Sil
  12. Ankara diyince akan sular duruyor benim için.
    Valla süper. Kendim kazanmışım gibi sevindim şu an.
    Biliyorum biraz geç oldu ama anca keşfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ya :)

      benim içinde duruyordu akan sular şimdiye kadar şu an tek aklımda olan endişe :/

      Sil