20 Temmuz 2014 Pazar

Pancake günü!

sanırım aylardan şubat yada mart idi..
ben her zamanki gibi İngiliz Vloggerlarımı açmış günlük enerjimi topluyordum ki! Bir de ne göreyim.. Bütün videoların başlıkları ''pancake day'' diye yazılmış. Allah Allah dedim pancake günü mü olurmuş. Meğer oluyormuş efenim.. İzlediklerimin hepsi öyle ballandıra ballandıra yapıp yediler ki canım fena istedi ben de hemen mutfağa girdim. Onlar balla yedi ben nutellayla. Sonunda da aşağıdaki fotoğraflar çıktı.  Aslında videoda çekmiştim ama editleme olayında biraz sorun yaşadım o yüzden şimdilik sadece fotoğraflar var.
(evet her şey mart ayında yapıldı ama bir yazıya yeni çevrildi. Üşengeçlik değil sınav..)

Bu arada pancake günü de neymiş nasıl kutlanıyormuş derseniz şuraya o gün izlediğim bir kaç video linkini bırakıyorum.
 Burada Marcus ve Niomi iki sevgili. O muhteşem ev kimin evi, 7*24 beraber mi yaşıyorlar iki yıldır videolarını izliyorum hala anlamadım arkadaş. Neyse yaptıkları pancake tarzı çok değişikti

Burada ise benim sevgilim Kick The PJ! Onu bir senedir takip ediyorum herkes ona PJ diyor ama gerçek adı gizem. Benim bahsim Peter James üzerine ama... Yaratıcılığına bayılıyoruumm!

Tarifi zaten belli. Yani nasıl yapıldığı belli ama ben malzemeleri hangi ölçüde kullanacağımı bilemediydim. Baya araştırmıştım en sonunda bu tarifi yapmaya karar vermiştim. Tadı da yenebilirdi hani ama anneminkilere hiç benzemedi o yüzden içime sinmedi.

En önce meyveleri kestim elbette. Neden? Çünkü pancake olurken ben de arada bir iki bir iki attım ağzıma. Portakalla muzu çileği aynı anda yemek garipti ama bal ve portakal ikilisi en sevdiğim oldu! Sonra nutalla ve çilek ehe




Peki ya yaptığım ilk pancake'e kaç puan!?

Tava kızarmış mı diye kaşığın ucuyla damlatmıştım. O da anca şirinlerin yiyebileceği bir boyutta panceke oldu çıktı ehe



ama sonra dağ gibi yığdım valla hepsini. Böyle bir kase balı üstüne yığıp, meyveleri boca edip filmlerdeki gibi yiyip triplere giresim geldi. Ama yapmadım. Kardeşimle film açıp iki saat boyunca hep yiye içe izledik filmi.

Hatta izlediğimiz film Book Thief idi. Ben her zamanki gibi filme ba-yıl-dım! ama kardeşim azcık sıkıldı gibi.

sol taraftaki çubuğun ucundakileri de son anda akıl ettim. Bir deneme yaptım baktım oldu. Dedim summer sen bu tarifi aklında tut arkadaşların kahvaltıya gelirse özel bir günde yaparsın. Üstünü de süslersin güzel güzel (^.^)












9 yorum:

  1. Summerrrrr ben geldim. :) Bir gün görüşürsek mutlaka pancake istiyorum. Şu an aşırı canım çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa her baktığımda benim de canım çekiyor spotty! Napsam kaldırsam mı ya eheh

      tammadır söz! *.*

      Sil
  2. summmerrr şu sondaki gifff çok güzel :) ve de çok kötüsün gece gece ne bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma valla ramazanda yayınlamamalıydım galiba :D

      Çok teşekkür edeirmmm *.*

      Sil
  3. summer :) bak fark ettiysen hesabımın adı gizemlikimlik :) ve twitterda bir şey gördüm :)
    'Her şey yolunda zaten.Sen neyin kafasındasın?' hahaha hatırladın mı? ama bak bir şey farklı onu biliyorsun sen? malesef onun olması imkansız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahhahaha

      inan okuduğumdan beri gülüyorum!
      Sen çok yaşa yaa! ilahi!

      Onu hatırlaman da var ya beni nasıl mutlu etti! sdfghjk ay bak hala gülüyorum

      Sil
  4. açıklandııııııı :)

    YanıtlaSil
  5. peki iyi misin mutlu musuun :)

    YanıtlaSil