10 Temmuz 2014 Perşembe

Bloga daha bugün yaz geldi!

Gördüğünüz gibi temayı yeniledim. Öyle şirin oldu öyle içime sindi ki gelip her gün yazı yazabilirim. Çok fena şevke geldim anlayacağınız. Ama fena yoruldum. Boynum küt dedi kaldı oynatamıyorum..  Hal böyleyken yazacak bir şey gelmedi aklıma ben de burada yokken aldığım mimlerden kısaca bahsedip, aldığım ödüllere teşekkür edeyim dedim! Nasıl?

İlk önce bir tanecik Cessiem'in Güldüren blog ödülüm var! Güldüren blog diyince başta bi şaşırdım yalan yok, çok mu komik yazıyorum diye düşündüm ama açıklamasını okuyunca muhteşem bir gülümsemeye asıl ben sahip oldum! ''ne kadar komik ahahah'' diye değil ''ya ne tatlı allam'' şeklinde bir gülümseme konuyormuş yüzüne. Sen daha tatlısın Cessie! Çok teşekkür ederim! (*.*)

Sonraaaa.. hıh! Deep'in En samimi blog listesi'nde de adım geçmiş yani oradan da bir ödül almışım. Naslı mutlu oldum anlatamam! Deep buraların en eskisi, en kararlı bir şekilde blogunu yürüteni. Ondan böyle bir ödül almak da ayrı bir duygu ehe

Bu arada Deep'in kitap çıkardığını duymamış olanlara buradan duyurabilirim bence. Ben de üstünden çok geçtikten sonra öğrenmiştim. Kitabın bilgileri burada..

Madem bilgilendirmeye başladık yeni bir bilgi ile devam edeyim. Ayşe'nin adresinde adının geçmesi ile sorun yaşadığını biliyordum o da bir karar vermiş ve yeni adresiyle yeniden başlamış blogunu. 
Adresi artık burası
ve yeni adı Gizemli kimlik!

malum eski blogu gidince beni mimlediği sayfalara ulaşamıyorum halbuki not almışım. Gizemli kimlik affet zamanında yapmayınca zaman aşımına uğradı mimlerin! Halbuki tam benlikti bir kaçı. Neyse artık

Sağ kalan iki tane mim var biri Cessie'nin blogunda müzikli mim. Görür görmez hemen ben de yapmalıyım!!!! diyerek onu da kenara not almıştım. Hemen başlıyorum ayy çok heyecanlı yaa. öhm.

kısaca kurallar şöyle: müzik listeni karışığa alıyorsun ve her sorunun karşısına o an çalan şarkıyı yazıyorsun ve bolca eğleniyorsun! Hadi bakalımm..

If someone says 'are you okay' you say
Justin Timberlake - That Girl

How would you describe yourself?
Flume, Chet  Faker - Drop the game

What do you like in a guy / girl?
Frozen Sountrack - for the first time in forever

How do you feel today?
Sam Smith - I'm not the only one

What is your life's purpose?
Bastille - Oblivion

What's your motto?
Lorde - Royals

What do your friends think of you?
Imany - Shape of a broken heart

What do your parents think of you?
John Newman - Love me again

What do you think about very often?
John Legend - Save the night

What is 2+2 ?
Phillip Phillis - home

What do you think of your best friend?
Ed Sheeran - Lego House

What do you want to be when you grow up?
Plain White T's - Last Breathe

What is your life story?
Gavin DeGraw - Soldier

What do you think when you see the person you like?
Ben Rector - Moving Backwards

What will you dance to at your wedding?
James Arthur - Is this love?

What will they play at your funeral?
Jason Mraz - Coyotes

What is your hobby / interest?
Bruno mars - Moonshine

What is your biggest fear?
Fun. - out on the town 

What is your biggest secret?
Jens Lekman - Erica America

What do you want right now?
Robin Thicke - Blurred Lines

What do you think of your friends?
James Blunt - Bonfire heart

What will you post this as?
Imagine Dragons - It's Tıme

ahahaha inanmayacaksınız ama bazıları benim içinkesinlikle anlam ifade ediyor!
Mesela ''Bir erkekde ne ararsın?'''ın karşısına Frozen filminden For the firs time in forever geldi ya? Hıh! İşte bir erkekde bu şarkının hangi filmde olduğunu bilmesini ararım. hı hımm Disney filmleriyle ilgilenen bir erkek.. işte bunları aradığım için hala yalnızım....

veya ''hayat motto'n ne?'' sorusuna Lorde'nin Royals şarkısı gelmiş ya. Şarkının bir kısmında ''life is great without a care'' hayat aldırış etmediğimiz zaman daha güzel diyor ya. Belki hayat mottom olabilir. Her şeye fazla anlam yüklemeden sadece yaşamak gerçekten daha güzel olabilir.

asıl bomba geliyor!! ''Arkadaşlarım senin hakkımda ne düşünüyor?'' sorusuna denk gelen  Imany - Shape of a broken heart geldi yaa! Kırılmış bir kalbin şekli... Ne biliyim gerçek aşk geçmişimi düşününce benim hakkımda böyle düşünen birkaç kişi bulabilirim sanırım.

''Hayat hikayen ne?'' sorusuna Gavin DeGraw - Soldier geldi ya.. İşte orada koptum ben. Çünkü benim hayatımda gerçekten anlamlandırdığım ve sözlerinin gerçek yaşanmış zorluklar üzerine böyle yazıldığını hissettiğim tek şarkı. Beni çok etkilemiştir ve güçlü olmayı düşününce aklıma gelen nasir şarkılardandır.. Çok severim.

Ayrıca klibi de harika. Hadi siz onu dinleyin ben de tekrar izleyeyim bakayım. bu şarkıların çoğunu o kadar çok özlemişim ki. Çok sağ ol cessie!


18 yorum:

  1. Yeni teman çok güzel çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim spotty! :) <3

      Sil
  2. Müzikli mim çok hoşmuş :)
    Şablonunu çok beğendim, hangi programı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belirli bir porgram kullanmıyorum. Yazı stillerini defont.com'dan indiriyorum. Uygulamak için Photoscape'i kullanıyorum. Bazı editlemeler için internet üzerinden picmonkey'i kullanıyorum
      ortaya karışık yani :)

      Çok teşekkur ederim :)

      Sil
  3. Sade ve çoooooooooooooook şık bir temaymışsın sen (: Güzel günlerle karala temanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooooooo...kk teşekkür ederim kiiğ! <3 :)

      Sil
  4. Yeni temanı kutlarıım :)
    Şarkıların bazıları çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol loretta!

      Bazıları mı iyiymiş sadece :(
      şaka şaka ehe *.*
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hoşgeldiin :)
    Yeni teman çok hoş olmuş, sadelik iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadelik her zaman iyi değil mi ya!
      dönüp dolaşıp bloggerın kendı temalarına donuyorum. Hazır temalar hep çok karmaşık :(

      Sil
  6. Senin için anlamlı olan şarkıları yazman çok hoş olmuş :)
    Bloğunun görünümü çok şirin gerçekten. Seni yazma konusunda gaza getirdiyse tamamdır bu iş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma nasıl denk geldi anlamadım ya :)
      çok teşekkür ederim :)
      yazma için gaza getirdi getirmesine de hani yazamıyorum ki :(
      <3<3

      Sil
  7. ayyy bu yazın ne güzel amaaa dolu doluuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deep ya uzun zamandır yapmıyordum böyle :)

      Sil
  8. playlist de yeni teman da çok güzeel:))

    YanıtlaSil
  9. heeey bende senin blogunun sağ tarafına çok özeniyorum. Bir ara duzenleyecegım senın gibi *.*
    çok teşekkur ederımm <3

    YanıtlaSil
  10. summmerrrrrrrr böyle peş peşe yazılarını okumayı çokkk özledimmm :)
    blogun çok güzel olmuş,ciddiyim,bayıldım.
    şarkılar da varmışş :) gece gece çok mutlu oldum :)
    yaa evet o mimlee gitti.Neyse ben de yeni mimler de mimlerim seni :)
    bu arada ben radyolu bir yazı istiyorummm :) Duyurulurrr :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil