4 Haziran 2014 Çarşamba

keep calm and fuck the universe


sınava iki hafta kala moraller stabil.
çay kahve stokları deli gibi tüketiliyor.
oturup ders çalışmaktan popom düzleşti.
odamın şeklini değiştirdim belki ders çalışma şevki verir diye.
vermedi.
integral kusucam.
coğrafyadan çok korkuyorum.
bugün geçen sene ygs'de 120binden Lys ile 30bine çekmiş bir kız tanıdım.
şapka çıkarttım ne diyeyim.
umutlarım yeşerdi.
hiç değilse sen 120bin kadar kötü değilsin dedim kendime.
yarın saçımı kestircem.
buralarda bir iki aydır süper londra havası var keyfime diyecek yok.
şu sıra beni tek mutlu eden şey postcrossing kartpostalları.


ha bir de aşık oldum ama o mutlu etmedi ağzıma sıçtı.
zaten platonik aşklar ne içindir.
bu sefer başka bir şehirde ikamet etmeyen birini bulabildim
ama zamanlama tutmadı
sadece ''takılıyoruz'' kafasına girdik.
onun ''takılıyoruz''u ile benim ''takılıyoruz''um uyuşmadı.
baktım ufaktan ufaktan sadece arkadaş oluyoruz
üzüldüm.
''sevgilim olmayacaksan bi daha seni görmek istemiyorum ulan!'' dedim (içimden)
gitmeme kararı aldım onun olduğu buluşmalara (bir gün 8 saat önce aldım bu kararı)
ama var ya çok emindim ''o kişi'' olma ihtimalinden.
öyle böyle değil baya emindim yani
bi şans vereydik iyiydi.
dışarıda karşılaştığımız, başbaşa yemek yediğimiz günler var ya?
inanmayacaksınız burç fallarımda çıktı.
bir kere değil iki değil üç değil tüm hafta!
''bugun etkilendiğiniz biriyle yalnız kalabilirsiniz'' falan diye
artık burçlara inanıyorum
hiç aklımda yokken onlarca kez karşıma çıktı sokaklarda
eh dedim evren gözüme mi sokmaya çalışıyo seni
çalışmıyormuş meğer
bu kaçıncı bilmem
beni bir aşk'a daha çok yaklaştırıp yine aşksız bırakmaya çalışıyormuş sevgili evren
well fuck you universe
bıktım artık kıyısına gelip yaşanmamış duygulardan

sakinim.

kardeşim az önce son kalan kirazları yedi.
sinirliyim.
ahududulu limonlu rocco varmış masamda.
midemi bulandırdı o da.
kiraz istiyorum.
bu sene daha hiç üzüm yemedim.
de bundan size ne?
daldan dala atlamalı yazı türünün dibi oldu bu
bir de benim sınava iki hafta kala yazdıklarıma bakın
neyse bakalım olan oldu
birazda nedeni belirsiz bir şekilde mutsuzum.
''daha ne nedeni ulan platonik aşıksın işte'' diyebilirsiniz.
diyin diyin.
ben de öyle diyordum ama
ben aşık olmaya aşığım
biliyorum
o yüzden geçmesini bekliyorum
yinede..
öyle işte..

16 yorum:

  1. oo merak etme benim direk en yakın arkadaşlarımdan biri 70 binden 12 bine çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa gerçekten mi!? üstlerde sırala daha zor oynuyor dıye duymuştum umarım iyi gelir sonuç çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Sana ödül bıraktım Summer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa cessie! Sen çok harika bir insansın çok teşekkür ederimm hemen bakıyorum şimdiii <3<3<3

      Sil
  3. summerrrrr çok özledim seni :)
    iyi düşün iy olsun :) ygs'de birçok kişiyi arkanda bıraktın,şimdi kendi koy vermeyip düzenli tempoda çalışırsan emin ol sen de kendini çok önlere alırsın :) yapıcaksın bu sefer :) sen buraya sınavdan sonra mutlu yazını yazıcaksın,biz de gülümseyerek okicaz :)
    platonik aşklar hep var :) dediğin gibi ben aşık olmaya aşığım :)
    kendine çokkk iyi bak olur mu?
    öpüldünnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ya sen ve senin bu yorumların beni öldüreceksinizzz :) <3
      aşık olmaya aşık olmak da çok zor değil mi? Bunca acı, gerçekleşmemesi falan
      amaaaan neyse kim bilir daha neler göreceğiz
      çok sağol :)

      Sil
  4. Ygs ile lys arasında uçurumlar oluyor, rahat ol bol şans diliyorum.

    Olur da döndüğün de yapmak istersen;mimini buraya bırakıyorum.
    http://yuzleri-arayan-kadin.blogspot.com.tr/2014/06/mimler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bir mim dahaaa! bir ay boyunca oturup yazsam yine yetişemem hızına çok teşekkür ederimm düşünmem yeter umarım yapacağımm :)

      Sil
  5. Summer bol şans ya sınavında, umarım mükemmel geçer beklediğinden de iyi bir sonuç alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim titania :)

      Sil
  6. aşık olmaya aşık olmak... ilginç geldi
    ama kendini fazla kaptırmıyorsan güzeldir herhalde :)

    sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olay da orada ya kaptırmamak lazım
      çok teşekkürler :)

      Sil
  7. summerrrr sen bugün sınava girdin mi? nasıl geçti?
    yarın ki sınavda sana koccccamannnnnn başarılar summer,ben gelicem gene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. summer nasıldı matematik-geometri?

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler deep seni buralarda görmek çok güzel :)

      Sil