12 Nisan 2014 Cumartesi

Radyomsu bir şey-3 // Özel konuk // En yakın arkadaş etiketi

Merhabalar! Bir önceki yazıda bahsettiğim özel konuklu radyo işte karşınızda!
Umarım beğenirsiniz biz en yakın arkadaşımla birbirimize sorular sorduk güldük eğlendik. Bence çok şeker oldu. En yakın arkadaşım konuşmamızın editlenmiş halini dinlemediği merak ettiği için bir an önce yayınlamaya karar verdim.

*Bu arada dinleyemeyenler için DNS ayarlarını değiştirmelerini öneriyorum. Bilmeyenler için ilgili siteyi koyayım şöyle şuraya. Video da mevcut sitede. Dns ayarlarınızı değiştirdiğiniz zaman site açılıyor. Ancak o zaman dinleyebiliyorsunuz.












Bu arada elbette bu blog gizliydi ama en yakın arkadaşımla radyo yaptığımızdan beri değil. Benim için çok büyük bir şeydi paylaşmak. Yazdıklarımın hiçbirine tekrar göz atma gereği duymadım çünkü saklayacak bir şeyim yoktu. Hakkım olmadan yazılarını okudum dedi ama nasıl hakkın olmasın ya? Saçmalama lütfen Okumamanı istesem en başta katar mıydım seni bu işe. 

İşte arkadaşım bazı şeyleri üstüne alınmış ki o cümleleri üstüne alınması gereken yeryuzundeki son kişi o. Bunları okuyacak eminim bunu da bilsin istiyorum.
Hayatında daha büyük bir yer kapladığımı sanıyordum dedi. Neden böyle düşündü bilmiyorum aklıma sadece onunla geçirdiğimiz güzel günleri genelde burada gelip anlatmadığım için bunu düşünebileceği geldi. Ama bu tamamen şansızlık. Ona hediyeler yaptığım zamanlarda eski blogumdaydım. Çektiğimiz fotoğraflar sayısız kere bilgisayar bozulduğu için silindi. Hatta Şuan dışarı kapalı olan kapattığım eski bloguma girdim ve ilk sayfadan onunla ilgili birkaç yazı buldum. Ekran görüntüsü aldım buraya ekliyorum. 

bu 20 mart 2012'de atılmış eski bloguma. Yani senin doğum gününü kutladığımız hafta

bu da 15 şubat yani benim doğum günüm 2012 yılı. Radyoda bahsettiğim hayatımın en güzel günü.

Yani diyeceğim o ki merve güzel bir gün geçirdiğimizde sırf bloga ya zamansızlıktan ya da başka bir şeyden ekleyemedim diye hayatımda daha büyük bir yer kaplamadığını nerden çıkardın bilmiyorum. 





4 yorum:

  1. İkiniz de çok tatlısınız. Hep yapın hep yapın, ben çok keyif alıyorum dinlemekten *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa cessie sen olmasan zaten bırakıp gidicem buralarıı ehe
      çok teşekkür ederimmm *.*

      Sil
  2. çok tatlısınız ya,böyle aranızda o muydu? hayır o değildi,öbürü var ya diye konuşmalarınız çok tatlı :)
    ne zamandır bu yazıyı bekliyordum ve sonunda geldi :)
    marjinal cidden çok doğru :)
    tatlı yorumun çok tatlıııı :) ayyy çok güzel ya :)
    çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah işte o olmasa buraları bırakıp gideceğim başka bir insan <3
      çok teşekkür ederim çok sağ ol *.*

      Sil