25 Şubat 2014 Salı

Radyomsu bir şey // Bölüm2 // Utanç Atakları

Merhabaaaaa!
Sizi şaşırttım değil mi? Doğru söyleyin sizi şaşırttım. Ben bile kendimden böyle bir performans beklemiyordum. Daha doğru düzgün blogla ilgilenemiyorken gittim radyonun ikincisini yaptım. Saat tuttum 1 saat 50 dakikada bitirmiştim konuşmayı, editlemeyi ve yüklemeyi.

Bu sefer editleme biraz daha profesyonel işi. (özel efektlerle falan..)
Arka plan müziğim sözsüz (böylesi daha kafa rahatlatıcı sanki)

Bana ''sen sınava hazırlanmıyor musun bakalım!?'' demeyin 2 saatimi bile almadı çünkü. Bir de yarım saat değil de 15 dakika konuştum bu sefer. Dedim insanlar yarım saatini ayırmak zorunda mı senin anlamsız konuşmalarına.

Artık radyolarım sadece bir konu üzerinde ve kısa olacak. Bu bölümün konusu Utanç Atakları.. Daha fazla açıklama yapmadan sizi aşağıya bekliyorum.

Umarım beğenirsiniz (^.^)

*Bu arada dinleyemeyenler için DNS ayarlarını değiştirmelerini öneriyorum. Bilmeyenler için ilgili siteyi koyayım şöyle şuraya. Video da mevcut sitede. Dns ayarlarınızı değiştirdiğiniz zaman site açılıyor.

*Eğer ''Bu radyonun ilkini ne zaman yaptııınn!!'' diyorsanız. Sizi de şöyle alabilirim.

*Dokuzuncu dakika ile 10. dakika arası benim favorim!

Sizin favoriniz neresi?





17 yorum:

  1. ulaşmaya çalıştığnız internet sitesi falan filan falan filan sayılı kararı ile engellenmiştir diyor : ( nasıl dinleyebilirm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki ilk linke tıkladığında dns ayarı düzeltme diye bir video var sitenin en altında. orada adım adım anlatıyor nasıl değişeceği dns ayarının. Benim ki 8.8.8.8 /// 8.8.4.4 Ayarlarını böyle yaptın mı açılıyor site. Dinleyebilirsin o zaman. Çok basit bir işlem :)

      Sil
  2. Öncelikle radyo yayının harika olmuş yani dinledikten sonra benim de yapasım geldi ama daha kafamda o kadar çok şey var ki..
    Valla seni daha fazla utandırmamak adına söylemek istemiyorum ama "günaydın" diyeceğin gerçekten aklımın ucundan bile geçmedi. Ama bazı anlarda bana da oluyor. Başka bir şey söyleyecekken aniden ağzımdan bambaşka bir kelime çıkıyor ve ben "ne saçmalıyorum ya ben" moduna giriyorum. Utanç atağı da yaşadığım oluyor. Ama sanırım bu tip konuları senin kadar çok kafama takmıyorum. Yani benim bazen aklıma geliyor. Ve en fazla 2 kez düşünüyorum,senin yaşadığın atağı bende yaşıyorum.Ama daha sonra unutuyorum.Evet,o anıyı beynim yakıyor,yok ediyor.Şuan bana öyle bir anını örnek ver deseler örnek veremem.Ama öyle anlarım olduğunu çok iyi biliyorum :D
    Bir daha ki radyo yayınını da bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeyy!

      benimde kafamda o kadar çok şey varki ama zaman lazım! ahh ahh

      evet ya hele heyecanlanmışsan. Bİ de aklından geçen kelime ile söylemek gereken kelime birbirine karışır ya. o da fena. mesela güzel diyeceksin ama aklından .içek kelimesi geçiyo çizel falan oluyo ya sdfg örneklendirme garip ama anladın sen

      teşekkürler en kısa zamanda yapacağım :)

      Sil
  3. summer biz seni dinleriz keşke yarım saat yapsaydın. hatta daha fazla da olabilirdi. :D ben arada lise de yaptığım salaklıklarımı hatırloıyorum da kafayı yiyorum ne kadar salakmışım diyorum. :D sendenim yani. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh böyle söylemeyin yarımsaat yaparım bak! :D

      çok teşekkür ederim

      Sil
  4. çok iyi :)
    keyifle dinledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdi çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Günaydın?

    Yep :)
    Demek ki neymiş yalnız değilmişsin :)
    İnan kendimden çok şey buldum ama ben daha rahatım.
    O utanç verici anıları komple siliyorum ya da umursamıyorum.
    Çünkü biliyorum ki herkes yaşıyor bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha bildiğine inanamıyorum! :D

      çok rahatladım ya :D biraz olabilir bir şeymiş asdfg

      keşke ben de silebilsem :(

      Sil
  6. summer şu an kriz geçiriyorum resmen,upuzun bir yorum yazıyordum ve nerdeyse bitmişti.Ama ben yazarken yanlışla başka yere tıkladım ve o yazdıklarım gitti,neyse baştan alıyorum :)
    summer bu kayıdı 2 kere dinledim,ilkini çokk uzun zaman önce,2.sini şimdi dinledim ve çokk ama çokkk sevdim,15 dk'den fazla yapsaydın,dinlerdim ben :) emin ol.
    Ayyy o günaydın cevabın,beni gülmekten bitirdi.Ben o günaydın cevabını yorumlarda görmüştüm ve günaydın dediğin anı merakla bekliyordum.Yaa çok tatlı bir şey.O vakitte günaydın heee :) çok iyi
    şu utanç verici anıları hatırlama,bende hatırladıkça kendime kızıyorum.Hani şu alnına vurup ya ne gerizekalıyım dediğin hal var ya aynısı ben de var ama titreme yok.Cidden o nasıl bir şey,hele de etrafında kişilerin bunu farklı yorumlaması daha fena.
    Summer gene böyle sürprizler yap,cidden beni çok şaşırttın,böyle güzel şaşırtmalar hoş :) harikasın summer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bend e sinir olurum öyle anlara :(( benim tüm istegim kaçardı en baştan yazamazdım ama senin yazmana çok sevindimmmmm :))

      ah ya böyle uzun olsaydı demeyin sonra çok konuşmuşum gibi geliyor :D

      yaa beni de bitirdi o cevap sanırım :D

      çok teşekkür ederimm begenmene cok sevindim. iyi gaza geldim yeni bir yayın mı yapsam napsam :D

      Sil
    2. sen böyle radyo bir şeyi yaparsın ben yorumu yazmam mı? :)
      ayy o gaz sönmeden,püff olmadan yeni bir tane daha yap,lütfennn

      Sil
  7. Çok tatlısın Summer ya! Çok güzel anlatıyosun. Sen uzun uzun anlat, biz dinleriz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cessie! çok teşekkür ederimmmm <3<3<3<3
      senın fikirlerin beni çok mutlu ediyoo :)

      Sil