15 Şubat 2014 Cumartesi

hep yaşıM 19!

merhabalaaaar!
Aslında hep değil bugünden yani 15 Şubattan itibaren bir sene boyunca  19 yaşındayım artık. Bugün doğum günümü kutlamak için kim aradıysa teyze, kuzen, amca, hala.. hepsi ama hepsi meğer beni 18 olmuş sanıyormuş. Sürekli 19 diye düzeltmek zorunda kaldım. Aaah aah kimse yetişemiyorsa başlamışız yaşlanmaya. Eskiden tüm akrabalarım tam kaç olduğumu bilirdi. Belirsizlik yılları gelmiş meğer.

akşam 12nin ilk dakikalarında ilk mesajımı vişne çürüğüm attı! Harika biri o ya! sadece mesaj beni doğum günümün ilk anlarında havalara uçururken bir de mesajında hediyeden bahsetmesin mi!Öyle mutlu oldum ki. Bir hafta boyunca posta yolu gözlemeler başlasın!

Sonra en yakın arkadaşım geleneğimiz olduğu üzere yarın kahvaltı mekanımıza omlet yemeğe gidiyor muyuz dedi çok güzel bir mesajın sonuna. Böylece son anda doğum günümde evde oturmaktan kurtulmuştum.
Sabah kahvaltımızı yaptık ettik derken o vakte kadar sadece 3-4 kişi doğum günümü kutlamıştı ve en yakın diğer arkadaşlarımdan ses seda yoktu. Azcık bozulmuştum.

Akşam aile ile kesilen pastalar sırasında bir telefon yağmuruna tutuldum ki anlatamam. Meğer herkes akşamı beklemiş. Bu yazıyı yazarken bile iki kişiyle konuştum şimdiye kadar. Artık kimseye bozulmuyordum. Yani bir kişi hariç. Ona hala biraz kırgınım. Çok detaylı anlatmayacağım ama hayal kırıklığı da yaşadım bu doğum günümde. Hiç beklemediğim bir şey oldu. Her neyse..

Üzülerek söylüyorum ki bugün beni mutlu eden şey sadece sabahki kahvaltıydı. Hayatımın en yavan doğum günüydü. Arayan soran oldu olmasına hediyelerim oldu birbirinden şeker ama sürpriz yoktu. Benim için özel uğraşılmış hiçbir şey yoktu. Birkaç hayal kırıklığı, evde huzursuzluk, genel vakitsizlik derken... Ne bileyim ya. İlk defa bi doğum günümün akşamına deli gibi mutlu uyumayacağım. Bir burukluk var. Bu yaşıma kadar başkaları için uğraştığım şeylerin hepsinin 3de1i kadar bile uğraşmadı kimse benim için bu sene. Neden böyle oldu. Neler oluyor yahu!

Geçen hafta şubat ayının 8i falandı sanırım, arkadaşlarım üniversitelerine gitmeden önce son bir kez buluşalım diyerek beni bir cafeye çağırıp, hiçbir şey fark ettirmeden bana sürpriz bir doğum günü yaptıkları günü doğum günüm kabul edeceğim. Çünkü o gün en güzel günler de ilk 10'a bile girerdi. Evet evet 8 şubat benim doğum günümdü ve çok harika bir doğum günü geçirdin Summer. Yatmadan önce bunu tekrar et 100 kere. Belki inanarak uyursun.

Son olarak yaşımla ilgili şarkıları paylaşmak benim Mia'dan özendiğim bir şeydi. İçinde yeni yaşının geçtiği şarkıyı bulup paylaşırdı blogunda. 18'e kadar bu benim için imkansızdı çünkü yoktu öyle bir şarkı ama Hep Yaşın 19'u paylaşmak benim için bir ''Dream come true!'' anı.

bakalım yeni yaşım bana ne getirecek. Belki büyük aşklar nefretle başları kendime uyarlarsam çok iyi başlamayan 19 benim en iyi yaşım olur. Kim bilir..

**

16 yorum:

  1. Hey! Doğum günün kutlu olsun.
    :)
    İstediğin tüm güzellikleri yeni yaşın, yakalasın kanadından sana getirsin.
    :)
    Ne güzel yaştır 19, her şeyi elde ettiğin 18. yaşın bitmiştir ve sen artık büyümeye başladığını fark edersin ama hala gençsindir. Hatta hala biraz çocuk. Değerini bil bu yılların, inan hiç geçmeyecek gibi gelse de çabucak geçip gidiyor.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm aynen dediğin gibi tam aradayım :) zamanın hızlandığını fark ediyorum elbet ahh ahh

      Sil
  2. doğum günün çok çok kutlu olsun umarım daha iyilerini yaşarsın. ben hep nefret etmişimdir doğum günlerinden, hele ki üniversite de isim o zaman annem babam aradığında telefonu da açmam bir gün sonra ararım. birilerinin benim için kendilerini zorunda hissettiklerinden bir şeyler yapmalarını(kimse bir şey yapmadıda) sevmem, ya da benim böyle bir beklentide olduğumu sanmalarını. yılın bir günü ortalıktan kaybolma imkanın olsa, o gün doğumgünüm olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da senin seçimin elbet çok teşekkür ederimm yine de :)

      Sil
  3. su an 19.9 yasında biri olarak 19 benim icin o kadar değerli ki... anlatamam :D yeni yaşında mutluluklar peşini bırakmasın inşallah mutlu mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. geç de olsa ben de kutlayayım ama , doğum günün kutlu olsun umarım yeni yaşın sana uğur getirir ..daha musmutlu nice senelere =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm geç olması falan hiç önemli değil :)

      Sil
  5. tıppssssss (kendisi konfeti sesi olur ). vohoooov heeeey. ye hu iyi ki doğdun summeeeeer iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğduuun summeeeeeer :) nice sağlıklı mutlu yıllara olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuhuuuuu!! *.* Çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın çok güzel geçer inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeyy çok teşekkür ederimmm :) *.*

      Sil
  7. Summer!
    Doğum günün kutlu olsun.
    Nice mutlu musmutlu yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey çok teşekkür ederimmm *.* :))

      Sil
  8. yirmiye bir kala..
    acı gerçek: herkesin dediği doğru bir şey var, yirmiden sonrası çok çabuk geçiyor!!

    iyi kii doğduun iyi ki varsın iyi kii tanıdım senii:) mutlu yıllar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa öyle olacak değil mi cidden herkes öyle diyor :(

      çok teşekkür ederimmm :)

      Sil