6 Şubat 2014 Perşembe

Fotoğraflı Günlük vol*2

Günlük demeye utanıyorum çünkü bu çok güzel günün üstünden haftalar hatta aylar bile geçmiş olabilir. Kesin emin değilim ama ben bunu yılın ilk karı yağdığı gün olarak hatırlıyorum. Kuzenimin geçen sene söylediği bir şey vardı yılın ilk karı yağdığında dışarı çıkıp mutlaka donar, sonbaharın ilk yağmuru yağdığında dışarı çıkıp ıslanırmış. Kendisine uğur getireceğine inanıyordu. O yüzden bu gün dışarıda en yakın arkadaşımla olmak benim çok hoşuma gitmişti.

Yani kısaca en yakın arkadaşlarımdan biriyle alış veriş merkezine gitmiştik. Fotoğraflardan erkek olduğunu görüyorsunuz elbet, beraber vakit geçirmek için alış veriş merkezine gitmek garip gelebilir ama bir amacımız vardı! Arkadaşımın ilişkisi bir yıl olacaktı ve sevgilisine hediye bakmasına yardım edecektim. Dışarıdan sıkıcı geliyor olabilir ama ben çoook güzel bir gün geçirdim! Tabi arkadaşım kıyafet bakma fikrindeyken benim ona önerdiğim daha özel bir hediyeyi yapmaya karar verince biraz fazla dolaşmamız gerekti. 

fikir ne miydi? Güzel bir kutu alıp içini özel şeylerle doldurmaktı.  Birbirinin aynısı iki yastık kılıfı alıp birini kutuya koymak, ev terliği, kahve kupası, minik tokalar, sevimli bir bozuk para cüzdanı gibi değişik şeylerle kutuyu doldurmak gibi fikirleri ben  ortaya attıkça o bayıldı. Ben fikir verdim hediyeleri mağazalarda o seçti.

Dolaştık dolaştık neler alabileceğimizi önce kararlaştırdık sonra telefonumuzdaki taslaklara not ettik ve yemek yemek için durduk. Amaaan 40 yılın başı geliyoruz zaten buraya döner yiyelim demek günün favori anlarımdan biriydi..
**

sonra taslaklara kaydedilmiş fikirlerin bir kaçını eleyip, bir kaçını yine mağazalara tek tek girip çıkıp aldık. Yemek deposu fullendiği için yorgun değildik!
**

alış verişimiz devam ederken ben çikolata fikrini ileri sürdüm kutu için. Ama o almadı onun yerine ben aldım! hehe! (günün ikinci favori anı.. ) Çok güzelleeeeğğğrr!

**

sonra dışarı çıkıp otobüs vakti gelene kadar fotoğraf çektik! Tabi fotoğrafların bazılarında bizlerde vardık. Ama dışarısı böyleydi. Hiç yılın ilk karı gibi değil değil mi? Alış veriş merkezi dağın tepesinde olduğu için....
**

işte gedik günün üçüncü favori kısmına!!
Siz tüm gününüzü koskoca alış veriş mağazasını iki kere talan etmek için uğraşır, kendinize hiçbir şey almadan günü bit- ops! pardon kendim için de bir iki parça bir şey almıştım. Şimdi hatırladım ehe. Her neyse tüm bu yorgunluklar üstüne otobüsteyken çarşıya inip eksikleri alma fikrimizden vazgeçtik çünkü yorgunluktan ölüyorduk. Evlere dönelim dedik.. Otobüsten inince arkadaşım günün sonunda ortaya çıkan şeyden memnun olmuş olacak ki bir güzel sarıldı. Teşekkür etti derken  ben daha mutlu oldum tabi ki! Ama sonra yürürken benim canım bir kahve istedi! Bir kahve istedi! Soğuk havadan, yorgunluktan olacak herhalde.. Keşke bi kahve içseydik inmeden dedim. O da, canım benim yaa, hiç ikiletmedi ''Sen benim için bugün bu kadar uğraştın, bir kahve içmeden de gitmeyiz eve! Hadi McDonald's a gidelim bari'' dedi. Ev yolunda değildi ama ev yolundan da çok uzakta değildi McDonald's. Ben bir mutlu oldum bir mutlu oldum! 

Olayları oluş sırasıyla anlatmam gerekmese günün favori kısmı olarak bu anı birinci seçerdim!



6 yorum:

  1. Ohh ne kadar güzel bir gün olmuşşş :))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflardan ne kadar güzel bir gün geçirdiğin belli oluyor Summer'm :)
    Bu fotoğraflı günlük yazı dizisinin devamını kesinlikle yapmalısın.
    Çok güzel fotoğraflar çekmişsin. Ayrıca hediye fikri bana hiç yabancı gelmedi. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeyy sana yabancı gelmeyecek de kime gelecek vişnem benim :)

      vol 3 de gelecek inşallah ve daha niceleriiii :)

      Sil
  3. işte summer fikirlerin kızı :D Birine sürpriz felan yapmak istesem daha fikir danışırım ya :) Kesin süper bir şey bulursun sen :) Bu fotoğraflı günlük olayı da çok hoş ya,yap gene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikirlerin kızı Summer :D

      tabiki her zaman beklerimm :) devam edeceğim umarım daha bu fotoğraflı günlüklere Çok teşekkür ederimm <3

      Sil