24 Ocak 2014 Cuma

Nihayet!

Nihayet hem bilgisayar karşısına oturabildim ( bknz: bilgisayarı 3 ayda 3 kez garantiye giden Summer) hem bloga girebildim hem de o yeni yıl efektli başlıktan kurtuldum. Blog yazıcam diye bilgisayarı açalı 4 saat oluyor. Ve Başlıyoruummm!


ilk olarak hiç de arayıp sormuyorsunuz kırılıyorum valla. Hatta kırıldım. Eskiden uzun süre bir şeyler yazmadım mı nerelerdesin diye mail gelirdi falan. Nerdeee

neyse neyse konumuza gelirseeekk... ımmm.. Bir konumuz yok. Çünkü dershane hızlandırması diye bir iki haftalık günde 9saatten oluşan işkenceyi geride bıraktıktan sonra anlatacağım bir şeyler olsaydı da hatırlamazdım herhalde.

Bu sahne var ya bu sahne!  En az yüz bin kere başa sarılmıştır...
Benim aklım şu an dün 3. sezonun son 2 bölümünü bitirdiğim Sherlock'da.. Fangirl diye bir terim var ya. hıh. onun dibindeyim şu an. Ama bu fangirl durumumu sadece Sherlock ile sınırlı tutmaya çalışıyorum. Ders çalış summer, dizi vakti değil falan diyorum kendime. Sherlock'u izledim çünkü 7*24 spoiler tehlikesi altındaydım. Gerek twitter, gerek tumblr... Ayrıyeten wolf yeniden başlamış, glee'yi izlemiyorum ne zamandır, Suburgatory'nin devam ettiği hakkında hiçbir fikrim yoktu meğer 3. sezondaymış! New girl ve Almost Human'dan bahsetmiyorum bile! (Burayı sonsuza kadar gidiyor farz edin)
15 günümü dizilerden uzak durmaya çalışarak geçireceğim. Tabii bilgisayardan da

o yüzden geleyim bir hasret gidereyim dedim. İyi yapmış mıyım?
ee Naber? Nasıl gidiyor hayat? Ben olumsuz tavırlarda, ruh halinde değilim ama çevremdeki bazı insanlara katlanmaya çalışıyorum bir zamandır. Onun dışında her şey monotonlaştı.

Öyle monotonlaştı ki geçen hafta pazar günü babama Ankara'ya gidelim mi gezer dolaşır geliriz dediğim an kabul etti! O da sıkılmış herhalde... Bizde kalktık sabah 8de gittik Ankara'ya. Odam için ikea gezme hayalimin gerçekleşmemesi dışında güzel bir gündü.  Bu küçük şehirlerden büyük şehirlere gidince bendeki rahatlamayı anlatamam size. Yolda yürürken kimsenin umrunda olmamak, tanıdık insanlara denk gelme yüzdesinin 95den 0,0005'e düşmesi, daha fazla imkan, dükkan, kafe, iş... Hepsi ya hepsi!
Gerçi benim aklımda biraz da üniversite için gaza gelmek vardı. Çünkü Ankara'yı şehir olarak sevdiğim, orada okumak istediğim için mutlu olurum sandım. Hadi Summer seneye burdasın! diye gaza gelmekti amacım.. Mutlu oldum daaaa benim açımdan sorun yok da annemler fena.... Yolda dönerken ''iyi ki taşınmışız İstanbul'dan da! aman canım çekilmez bu büyük şehirler'' diyip durdu.

Bir de 15 günden fazla evdeyim ya ben? Hıh bana müzikler söyleseniz ne mutlu olurum. Dershaneye yürümeye, yürürken de müziklerimi hızla tüketmeye başladığım için yeni şarkılara açım. Çook çook süper olur valla. Şarkı, şarkıcı, yeni bir albüm çıkmış Summer duydun mu tarzı her türlü yorum kabulüm.
Şimdiden teşekkür ettim.

Dilimde Yüzyüzeyken Konuşuruz'un Ateş edecek misin şarkısı ile sizlere veda ediyorum gençler ve daima genç kalanlar.

ah blog için ne fikirlerim var ama bir vakit olsa! Hiç hoşuma gitmiyor böyle kuru kuru yazmak.


14 yorum:

  1. töbe o sherlock fotosu nedir, izlemekten benim başım döndü sizleri tahmin edemiyorum. çok kaptırmayın arkadaşlar böyle şeylere kendinizi :D çalışmana bak sen soınavı kazandıktan sonra bolca yazarsın biz burdayız. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa öyle deme arada kafa boşaltmak iyidir :D

      Sil
  2. Şu Sherlock başlayacak diye aylarca bekledim. Başlamadı. Şimdi Dizimag kapandı ve bu sherlock başladı mı? Sanırım şu lanet etmeliyim...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ya sorma başladı başlayacak diye gün ay yıl saydık geldi ama benim hevesim kursağımda kaldı :(

      Sil
  3. Sayende hayatımın grubu olan imagine dragons'u keşfettiğim için sana çook şey borçlu olduğumu hissediyorum :))

    Marina and the diamonds'ın electra heart albümünü öneririm, çok güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyooooo!
      birine hayatının grubunu tanıştırdım ha? Böyle şeyler beni çok mutlu ediyo yaa :))

      hiçbir şey borçlu değilsin hemen dinleyeceğimm :)

      Sil
  4. Günler o kadar yoğun ki Summer.
    Hep hayaller var, planla var ama icraat sıfır.
    YGS; LYS, KPSS hepsi aynı lanet.
    Daraldım valla .
    Sen ara verince sık sık ne yazık ki insanlar alışıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep aynı lanet gece yürüyüşü ya
      hiç bitmeyecek bu daha sıkıntı :(

      umarım her şey güzel olur sonunda hepimiz için :)

      Sil
  5. summer ya unutur muyum seni? valla şu son sınavlar o kadar yoğundu ki kendime bile zor vakit ayırıyordum,düşün artık bloga nasıl girim.
    Umarım seneye Ankara'dan yazılar okuruz :D sen bir kazan annenler de alışır o fikre :D
    şarkı demişken ben bir ara oturup liste yapıcam,sana da yollarım o listeyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep aynı haldeyiz be ayşe, benim sitemim bu sisteme! ehehe

      umarım umarım!
      dört gözle bekliyorumm :)

      Sil
  6. heeey hoş haberler.
    hoşgeldin o zaman tekrar.
    :)

    bak blogumda en eski yazı "yağmurlu şarkılar".
    iyi liste.
    kopyalayıp ordan dinleyebilirsin ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler deep seni yeniden burralarda görmek çok güzell :)

      hemen bakıyorum listeye çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Senin blogun da çok hoş ya, headerı çok tatlı :D
    Teen wolf iyi ya baya izle de Glee izleme hiç, rachellar falan mezun olduklarından ve yeni karakterler geldiginden beri bi sıkıcılık var ki artık cory de yok :(
    Şarkılar için de benim Şu Sıralar Dinlediklerim diye bir yazı vardı bu ay yazdığım onlara bak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyooo!
      hemen bakıyorum listeye oh oh birsürü listem oldu çok teşekkürler <3

      aman spoiler olmasın sınavdan sonra izleyeceğim hepsinin ehe

      Sil