4 Ocak 2014 Cumartesi

Blogmas - 3 // Fail

merhabalaaarr!

Ben başlığa fail dedim ama yaaaaniii tam bir fail değil sonuçta düşündüklerimin ikisini gerçekleştirdim. Şu an planlarım tutsaydı blogmas-4'ü hatta 5'i yazıyor olmalıydım. Ama olmadı. Neden olmadı? Çünkü bilgisayarda, yayınladığım yazıların fotoğraflarını çekerken, düzenlerken, yazarken Çok vakit harcıyordum. Şu ara böyle bir lüksüm olmadığını fark ettim ve derslere biraz ağırlık verdim. Hatta şu an bu yazıyı da yazamazdım ama evde misafir var ve gürültü yüzünden zaten ders çalışamıyordum ''Summer hadi kalk üşenme de yeni yazı yaz. Yeni yılın ilk haftası bitti sen yazmadın :('' dedim veee burdayım.
(acaba ne zaman bu giriş yazılarımı kısaltıp direk konuya girebileceğim....)

Uzunca, bende şu ara ne var ne yok anlatacağım. Uzun zamandır böyle yazmadığım içi baştan uyarayım biraz sıkıcı olabilir. Affedin.

şimdii..
31 aralık 2013'ü tarihe not geçelim ilk defa hamuru mayalarak yapılan şeylerden yaptım! Daha önce hiç hamur mayalamamıştım. Minik sandviçler yaptım. Hani içine bir dilim peynir ve domates koyup kahvaltılarda yenenlerden. Yine hamarat hamarat girdim yılbaşına bakalım bütün yıl neler yapıp yiyeceğim ımmm ımm

2013 yılı boyunca genelde ''aslında iyi biri ya eski sevmediğim özellikleri azalmış. Artık daha samimi, içten..'' dediğim insanlar 2014'un ilk günleri bana neden onlardan nefret ettiklerimi hatırlattılar. Buradan onlara çok teşekkür etmek istiyorum. Bu kadar.
(eskiden olsa sayfalarca nasıl nefret ettiğimden, olaylardan bahsederdim. Napıyoruz? Olgunlaşıyor muyuz kuzum ne?)


Yeni yıl hediyem oldu bir tanee! En yakın arkadaşım bana atkı örmüş. Yani başlamış ama annesi devam edip bitirmiş! Çok sevindim çook! Başka hediyem olmadı. Yani büyük beklentiler içinde değildim zaten ama başka hediyem olmayınca ben de kendime küçük küçük bir sürü hediye aldım.

Geyik desenli bir mum

DÜNYANIN EN ŞEKER çöp kovası (aslında çiçek içinmiş ama ben onu çöp kovası yaptım. Çöp atmaya kıyamıyorum ama olsun...)

kupa koleksiyonum için yeni bir kupa

ve Hobbit'in ilk filminin dvd'si.

nasıl? ehe Arkadaşlarım bana başka başka hediyeler alsa bu kadar mutlu olur muydum bilmiyorum (yazar burada kendini avutuyor)

çöp kovama isim arıyorum bu arada. Kardeşimin alerjisi yüzünden benim hiç köpeği olmadı peluşu bile :( bu sevimli şeye isim düşünüyorum. Önerileri dinlerim valla ehe

Bu arada eski her yeri dökülen ve süsleri kırık kırık olan yıllanmış ağacımızı atıp yeni bir tane aldık! Ben çok sevindim. Biz yine bi şubata kadar ağacı kaldırmayacağız galiba. Evde bi ortam yaratıyo ışıklarını açınca. Çok şeker duruyor.

Yeni yılda herkesin kendine verdiği sözler vardır ya? Hıh ben onlardan yapmadım bu sene. Zaten unutulup gidiyor. Onun yerine boş bir kavanoz buldum. Kapağını, içini, dışını bir güzel süsledim. İçine de 2014 yılı içinde hatırlanmaya değecek küçük küçük olayları yazıp atmaya karar verdim. Günlük gibi değil. Hatıra kavanozu işte. Tarihi ve o gün neden ilerde hatırlamak isteyeceğim kadar mutlu oldum onu iki cümle ile yazıp kavanoza atacağım. 31 Aralık 2014'de okumak için şimdiden can atıyorum!! Keşke geçen sene aklıma gelseymiş.

Kavanoza bir şeyler doldurup hediye yapma fikri ise çoooook güzel bence! iki tane arkadaşıma geçen sene yaptım ve içine sadece renkli kağıtlara cümleler yazıp bu güzel fikri basitçe sadece cümlelerle yaptığım için pişmanım. Daha neler neler konabilirdi o kavanoza ahh ahh! Ama olsun birden çok kavanoza konmuş özel şeyler hediyesi olur. Nolur? Hiçbir şey olmaz bence.

Bu ingiliz youtuberları izlemek bana hiç iyi gelmiyor. Hayal dünyasına dalıyorum. Yaşadıklarını, kimisini ilişkisini kıskanıyorum. Hiç iyi gelmiyor yani. Sonra açıyorum kendi videolarımın olduğu klasörü tüm lise hayatımı, özel günlerimi baştan yaşayıp tekrar mutlu oluyorum.

Ben size söyledim mi? En yakın arkadaşlarımdan birine blogu söyledim ben! Evet bunu yaptım hem de kendi isteğimle. Bir kaç aydır evrenden mesaj bekliyordum. Söylemeli miyim söylememeli miyim diye. Sonra mesajın alası geldi! ve ben de o anda söyledim işte. Pişman olmadığım için o kadar mutluyum ki! Bunu okuyorsan iyi ki varsın!

Bir de şu sıra gelecekte sahip olmak istediğim ev, hayat, yaşam hakkında çok hayal kurar ve bunları kağıda döker oldum. toplasan 2013'de yazmadığım kadar çok yazdım şu bir ay boyunca hayal defterime. Sanırım takip ettiğim yabancı youtuberların videolarından christmas ruhu falan bulaştı. Bi iyimserlik bi hayal kurmaca ohoooo. Bu arada hepinizin bir hayal defteri olsun. Çok özeller. Çok güzeller.

Şu blogu keşfetmiş olmamın da verdiği tatlı bir his de yok değil hani ..

http://lovetaza.com/

Sahi günlüğüm bitti bitecek. Var mı yeni bir defter alabilecek bana? Bir kaç seferdir dolanıyorum kırtasiyeleri falan ama içime sinmedi hiçbiri. Kapağı güzel olan defterin içindeki çizgileri kalın kötü, çizgisiz yaprakları andnbsp;ince olan defterin kabı kötü. Yok bulamadım kafam göre. Bir de yılbaşı diye her yerde seçenekler arttı halbuki bu sıra bulamadıysam hiç bulamam. Tüh.

Bu arada Vişne Çürüğü'm bana (evet aban özel!) her sayfasını üniversite kütüphanesinde yazdığı bir günlük tutuyor. Ne zaman verecek ki meraktan ö-lü-yo-rum! Bana yapılmış en en en güzel hediye olacak!

Buradan evrene mesaj yollamak istiyorum son olarak. Sevgili evrencim bizler christmas, noel, moel kutlamadığımız için bu yılbaşı hediye beklentisine girmedim. Ama yeni yılla beraber doğum günüme sadece iki ay kalmış oluyor hatta bir buçuk! Ve ben bu doğum günümde güzel hediyeler istiyorum. O kadar çok genel arkadaşlarıma hediye yapmak için kendimi paraladım ki, bir de tamı tamına üç arkadaşıma sevgilisine yapacağı hediyelerde yardım ettim. Hani hangisi yüzünden depresyona gireyim sevgilisizlik mi hediyesizlik mi? ehe. şaka. ama bi ilgileniverirsen. Sevgili kısmı değil hediye kısmı. Doğum günü falan?
cem yılmaz'ın son gösterisinde koskoca evren senin isteğinle mi uğraşıcak dediği aklıma geldiasdfgh
bak yaa :(

neyse neyse
ay ben bu yazıyı çok sevdim ya. Uzun zamandır yapmıyordum. Umarım siz de sevmişsinizdir.
Kendinize iyi bakın!
Umarım hepimiz için çoook çooook güzel şeyler olur bu yıl. Ne kadar çok kahkahanız olursa onun tam tersi bir o kadar az pişmanlığınız olsun. Ama yapamadıklarınız için değil yaptıklarınız için pişman olun.
E bundan güzel yeni yıl dileği mi olur canım.

8 yorum:

  1. Bak bende bu yazıyı çok sevdim.Çok dolu dolu çok güzel olmuş.Benimde doğum günüm haftaya bakalım bana ne hediyeler gelecek :D O koskoca evren bir kez de bizimle uğraşsın! :D
    Bak bende kendime yılbaşı hediyesi olarak güzel bir defter almıştım.Ama günlüğüm zaten var.O yüzden buna ne yazacağıma bir türlü karar verememiştim.Bak bu hayal defteri fikri gerçekten çok iyiymiş.Belki bende öyle değerlendiririm onu.Ayrıca o keşfettiğin bloga da bayıldımm :D
    Bu pratik zekamla isim olarak aklıma ilk gelen Throwy oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşallah cok guzel seyler gelmiştirr! :) evren bir kez de bizimle uğrassınnn :D

      ay fıkır verdıgıme o kadar cok sevındımkı defterın ıcın :)

      Sil
  2. ben de senin yazılarını okuduğumda bir an da bir sürü şey geliyor aklıma,hepsini o an yapmak istiyorum.
    bu yazıya da bayıldım :D
    köpişin adına ben kesin rıfkı koyardım :D benim kalemin adı rıfkı :D ucu bitince Rıfkı'nın karnı acıkmış felan diyorum,sınıftaki herkes de uc veriyor,al doyur yazık aç kalmasın felan diyorlar :D çokk şeker
    benim tavsiyem rıfkı bu aralar bu isim favori bizim sınıfta :D
    Cem yılmaz :D yılbaşında gene izledik,sen öyle diyince hemen aklıma geldi hepsi,çokk komik anlatıyor :D
    Yeni yılın kutlu olsun summer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa gercekten mııı! yazıların sevılmesı ayrı ılham vermek ayrı sevınc! cok mutlu olduuuunn :D

      rıfkı hıkayelerını cok sevdım ben de kalemıme ısım verdım :D

      senın de yenı yılın kutlu olsun ayse! :)

      Sil
  3. ya ben senin her yazını çok seviyorum ama bu da bi başka güzel olmuş cidden benim summer2ım olgunlaş mı ne? dicem ama sen hep olgunsun benim gözümde :)

    yahu kendine aldığın hediyeleri yerim ne kadar sevimlisin!

    hem o muhteşem çöp kovasına isim düşünmen? yerim seni tatlılıktan ölüceksin yahu yılbaşı ağacınız da ne kadar güzelmiş ayyy!!

    bizim yoktu da kitaplardan ağaç yapalım dedik ona da üşendik :(

    mayalı minik peynirli şeyleri çok merak ettim eminim çok güzeldiir ımm :)

    sonracıma yeni bir yaş yeni bir yıl.. harika bir sene geçir summer2ım ve görüşeceğimiz bir sene olsun!

    seni özledim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaa!
      nasıl özledım nasıl özledım! :(

      kıtaptan agaclar gormustum tumblrda cok guzellerdıı :)

      gorusecegımız bır sene olsun umarım mıam ne guzel soyledınnn! <3<3<3<3

      Sil
  4. hiç de fail bir yazı olmamış ellerine sağlık çok güzel olmuş, benim bloguma da beklerim. :D

    YanıtlaSil