31 Ocak 2014 Cuma

blogger'da 4. yılımmış!

Bugün biraz blog günü yaptım. Yeni kişiler buldum, eski dostlarımın yeni yazılarına yetiştim, okudum, dinledim... Klasik bir blogger günüydü yani ve o kadar iyi geldi ki!

En son biraz bloga çeki düzen verdim.  Bloglovin ile blogları daha kolay okuyabileğimi fark ettim ve oraya da üye oldum. Sağda bir yerlerde link de var.

ama tesadüfen fark ettim ki ben bu ocak ayı ile birlikte 4 yıldır bloggerdaymışımmmm!
yeay!
eveeeet!
her ne kadar bu blogun tarihi 4 yıl olmasa da benim blogger dünyası içinde oluşum 4 yıl!

Hiçbir ilgi alanım bu kadar uzun olmamıştı beni çok ama çok mutlu etti bunu fark etmek!

sadece sizler olmasanız, beni okuyanlar olmasa olmazdı tüm bunlar. Çabuk bi teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsınız. Burası bana sayamayacağım kadar çok dost, mektup arkadaşı kazandırdı ve sayamayacağım kadar çok kez bir şeyler anlatarak rahatlamamı sağladı.

iyi ki varsın blog!
iyi ki varsınız bu yazıyı okuyanlar!

teşekkürleeeeerrrrrr! *.*

10 yorum:

  1. Yazarak rahatlayacağın nice yıllara o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. favori bloggerlarımdan biri ilk yorumu yazmış, yazı daha da güzelleşmiş :)
      teşekkürler hep beraber daha nice yıllar buralarda oluruz inşallah :)

      Sil
  2. Summer, daha nice yıllarını görelim :)

    YanıtlaSil
  3. senin ellerine sağlık bu kadar yazı için sumer umarım daha uzun yıllar burda olursun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey! Çok teşekkür ederim umarım buralarda oluruz daha uzuncaaa bi zaman :)

      Sil
  4. ooo summer :D 4 yıl he,maşallah :D bundan sonra da hep aramızda ol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay inşallah ayşe çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. iyiki varsın o zamaan:)) bu arada dayanamayıp bloglovine ben de katıldım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl sizler iyi ki varsınız ya!
      böyle dostlar olmasa keyfi çıkar mıydı bunca yıl devam edilir miydi bu kadar :)
      <3

      Sil