12 Aralık 2013 Perşembe

Blogmas duyuruları

hellooo!
(bu ara arkadaşlarıma attığım mesajlara hep böyle başlıyorum buraya da böyle başlayayım dedim ehe)

nasılsınız? Benim minik bir kaç duyurum var. Öncelikle nedir bu 'Blogmas' diyebilirsiniz. Eh itiraf ediyorum ingiliz youtuber'ların vlogmas başlıklarından çarptım. Biliyorum chirstmas olarak kutlamıyoruz biz bu zamanları ama türkçe olan yeni yıl kelimelerini de böyle güzel uyduramadım hiç.
Bu arada düğmeleri düşmek üzere olan montumun düğmelerini kim sağlamlaştırır? Bu kış yapabilsem bari. Fotoğrafın geçen hafta cumartesi çekildiğine inanır mısınız? ımmm HERNEYSE (Summer yine gereksiz detaylara daldı....)

diyeceğim o dur ki yeni yıla kadar sadece BLOGMAS adı altında yazılar hazırlayacağım. Peki ne mi olacak bu yazılarda? Şöyle söyleyeyim..
-arkadaşlarınıza el yapımı hediye örnekleri
-yılbaşı kartları
-çok özel ve basit çikolatalı bir tatlı (elbet yine hediyelik)
-birkaç özel bol fotoğraflı içimden gelen her şey ile dolu yeni yıl yazıları
-yeni yıl umutları başlıklı bir yazı..
-geçtiğimiz yılın benim için fotoğraflarla bir özeti (bunu yapmak için can atıyorum!)
-yeni yıla yeni müzikler ve filmler ile girmek isteyenler için film müzik önerileri. Kim istemez ki o eski duygu anı yüklü şarkları bırakıp yeni şarkılarla yeni bir yıla girmeyi. Ruhumuzda da yeni bir sayfa açmayı ve o eski şarkıları bir daha hiç dinlememeyi! (tamam yılda iki bir iki kez dinleyebiliriz ama çok değil..)
gibi gibi gibi... (aslında düşünebildiğim şeyler bu kadardı..)

benim planım her pazartesi önümüzdeki bir ay boyunca bunlardan dördünü yapmak. Bugün neler yapabilirim diye araştırrıken seçeneklerimi çoğaltınca heyecandan duyuru yazısı yazmaya geldim ehe

Eğer ilk önce veya kesinlikle yapmamı istediğiniz bir başlık türü varsa yorumlarda belirtin. Çünkü bu fikirlerden sadece 3 ayda 4 tanesi gerçekleşecek.

yok Summer biz fikirleri beğenmedik bence şöyle bir şey yap diyerek öneriniz var ise onları da duymaya hazırım. Hatta yapmaya bile hazırım.

o değilde bu yukarıdaki maddeleri azaltmak için bana şunu şunu.. yapacağın yazıyı merakla bekliyorum diye yorum yazarsanız öyle sevaba girersiniz ki. Şunun şurasında pazartesiye ne kaldı? Benim için hepsi daha fikir seçemedim bile hangisi ile başlasam diye..

ÇOK HEYECANLIYIM BU YAZILAR İÇİNNNN!
YAŞASINNN!

AY AY! UNUTUYORDUM NEREDEYSE!
YENİ BLOG BAŞLIĞIM NASIL? ÖYLE EĞLENDİM Kİ YAPARKEN.  BİRAZDAN İÇERİ GİDİP YILBAŞI AĞACI SÜSLEYECEĞİM NEREDEYSE ÖYLE HEYECANLANDIM TÜM BUNLAR İÇİN.

EE NE DİYORSUNUZ BAKAL- ups. capslock açık kalmış ehe
bağırmıyordum yanlış anlamayın sakın..
ee  ne diyorsunuz bakalım bu duyurulara yapabilirsem çok güzel olmaz mı yaa

6 yorum:

  1. hemennnnn yapıyorsun ben bunları Kaprisli'ye yapıyorum
    hımmmm ilk hediye örnekleri el yapımı(daha bir güzel oluyor)
    yeni yıl yazıları
    ve tabi ki tatlııııııı
    bir de yılbaşı kartııı
    summer heyecanla bekliyorum :D
    bir de bir şey daha ama galiba çok şey istemiş olucam ama söylim film ve müzik önerisi
    ya ben resmen hepsini istemişim o zaman sen bunu sıralama olarak gör :D
    bu arada bheader hoşşşşşş :D
    hadi ben de çok heyecanlandım şimdi :D bi an önce yazzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyooo sen tabiki de tatlı diyince tatlıdan başladım ben de umarım begenırsınz
      umarım kaprıslı de begenırrr!

      bakalım haftaya ne yapsam?? :D

      Sil
  2. blog başlığın harikaa..
    yılın en sevdiğim zamanıdır yılbaşı.. hem doğumgünümde benim hehe:))
    bu fikir harika fikir bu arada!!
    ne yapabilirsin önerisi.. hmm.
    filmler müzikler,( bi de senden dizi önerileri de bekliyorum:D:) sonraa el yapımı hediye öneriler güzel olur:) veee bol çikolatalı tatlıı!!! :D
    bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy hem yılbaşı hem doğum günü şu sıra ne çok öyle kişi gördüm

      çifte heyecan!

      dizi önerileri mi! amanın! hemen yazdım köşeye şu blogmas heyecanım bitsin ilk iş! :)

      bol çikolatalı dediniz hemen çikolatalı postu öne aldımmm :)

      umarım begenırsın. Çok teşekkürler yorum içinn :)

      Sil
  3. Yazıda ki heyecanın kesinlikle bana da geçti! Heyecanla o yazıların hepsini bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy geçti mi gerçektennn!

      bakalım yazdığım ilk blogmas postundaki heyecanım gececek mi? ehe :)

      Sil