22 Aralık 2013 Pazar

Blogmas - 2 // Son Bir Film Maratonu

Merhabalaar!
Öncelikle giriş bölümüne önce geçen haftaki yazıyı kaçıran varsa diyerekten ufak bir hatırlatma koymak istiyorum. Hıh! şu da şöyle şurada dursun.. Blogmas - 1 sıcak çikolata kaşıkları


Yılbaşı diyince benim aklıma hemen kar, geyik, noel baba desenli neyim var neyim yok ise giymek geliyor. Giyinip süslendikten sonra ise odama kapanıp bir film maratonu günü yaparım ben her yıl. (evet film izlemek için özel giyiniyorum) O havayı hissetmek, film izlerken bile bir filmdeymiş gibi davranmak falan.. beni çok mutlu ediyor. Bu yazıda hem size neler izlediğimi söylerken hem film önerisi yapmış olmak istedim nasıl iyi yapmış mıyım?
Biliyorum çoğunuz yılbaşı yaklaşırken yada bu karlı günlerde benim kadar abartıp 4 film ardarda izlemeseniz de film izliyorsunuz. Bu havada başka ne yapılabilir ki.

Ben maratonum başlarken önce Romantik-Chirstmas-komedi etiketli olabildiğince çok filmi biriktirdim. Bu her yıl aralık ayının son haftalarında yaptığım bir şey. Film maratonu günü yani. Her ne kadar bu sene üçüncüsünü yapıyor olsam da... (daha festivalin birincisini yapıp geleneksel diyen kasaba halkı gibi hissediyorum) Bu maratonu yaparken gün içinde normal yiyecek neredeyse yemem. Kahvaltı yapıp başlarım ama sonra bisküvi, kahve, çay, kek, meyve, patlamış mısır. Ivır zıvır ne varsa bu maraton günümden önce hepsi stoklanmıştır zaten ehe
Ben de bu cumartesi bu maratonu yaptım.

Önce odamın perdelerini kapatıp odayı karanlık bir sinema salonuna çevirdim. Tek sorun bilgisayarım garantide olduğu için küçük bilgisayara kalmıştım. Ekranı küçüktü ama bana yetti.
Sonra yatağımın arkasındaki çok fazla karanlıkta ışığı odada bardakları devirmemek ve her yeri batırmamak için açtım. Ne çok ışık ne tamamen karanlık olu böylece. Sonra gidip tepsine ıvır zıvır ve çayımı doldurdum ve yukarıdaki görüntüyü elde ettim.

 Sonra ilk filmim The holiday'i açtım. Holiday Jude Law ve o sıcacık hikeyesi ile her sene ilk tercihim oluyor. Hatta her yılbaşı bu filmi izlemek benim geleneğim oldu gibi bir şey. O kadar tatlı bir hikayesi var ki.. İngiltere, Jude Law ve yılbaşı teması! en sevdiğim üçlü daha ne söyleyeyim ki!

İkinci filmim için biraz yılbaşı havasından uzaklaşayım dedim veee Percy Jackson Canavarlar Denizi'ni açtım. İlk filmi çok sevmiştim! Hatta kardeşim kitaplarını okurken tüm spoilerları almıştım ondan merak edip. O yüzden film azcık heyecansızdı ama benim için. Yine de severek izledim. Hatta her genç kız gibi ilk filmde Logan Lerman'a aşık olmuştum ama kısa sürdü. ( lakin Jude law aşkım hala devam ediyor ve asla bitmeyecek)


üçüncü film için yılbaşı havasına geri döndüm hatta çocukluğuma geri döndüm ve animasyon olarak Arthur Chirstmas'ı seçtim. Böyle filmlere aşığım! Hala çok büyük bir zevkle bu tarz filmler izleyebiliyorum. Çok güzeldi..

Dördüncü ve son olarak Music From Another Room, Jude Law filmleri ararken çok dikkatimi çekmişti. İyi ki çekmiş! Ama ne yazık ki filmi bitiremedim. İlk yarım saatinden sonra film maratonum bitti :(
ama haftaya hemen filmi bitireceğim. O yüzden spoiler yok arkadaşlar yorumlarda falan ehe ama mükemmel bir film gibi duruyor. Keşke Holiday yerine onu izleseymişim. Neyse artık..

ikinci blogmas film önerileri ile bitti. Haftaya yine hediyeler için minik bir fikir vereceğim.
ay ben bu gidişle kendimi durduramam ocak ayı boyunca blogmas blogmas diye saçmalarım gibi duruyor. Eh artık umarım beğenirsiniz. Ben daha çok film izleyeceğim bu hafta varsa sizin de vana yılbaşı temalı veya aşk filmi önerileriniz alırım valla ^.^

kendinize iyi bakın!



8 yorum:

  1. Blogmas nedir hiç bilmiyorum ama yazını sevdim. Ben de böyle izleyebilsem keşke filmleri art arda. Son zamanlarda bi' Akıl ve Tutku'yu izledim -ki daha yazamadım- bir de Finding Neverland'i. Feci müthiş bi' film, çok tavsiye ediyorum buradan herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogmas blog ile christmas ın birleşimi kelime oyunu ama christmas kutlamadığımz için bize pek uymadı galiba :(

      söyledıgın fılmlerı yazdım! Fİlm açlığı cektiğim anda hemen onlara bakacağım!

      çok teşekkürleeer ^.^

      Sil
  2. Bende yapacağım bu hafta içinde ya ben bol christmas temalı filmler arıyorum :D şuan çok yararlı oldu bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aayyy arthur christmas favorım!!!
      her ne kadar holiday'ı her sene ızlesem de artık arthur christması da izlicem! ehehe

      Sil
  3. ooo film maratonu çok güzell:))
    'music from another room' güzeldi evet ama spoi yok:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet vet spoiler yok! :(

      ***hala izleyememiş summer'ın dramı :((

      Sil
  4. yaa summeer!!

    şu an çok kıskandım ya benim en sevdiğim şey yılbaşı temalı filmler!!!;,ama hiç daha önce öyle giyinip izlememiştim süper bi fikirmiş yahu ne güzel ortam :)

    holiday filmine bayılıyorum harika bir film ve karlı havası tam noel hissi veriyor :)
    sonracıma Percy Jackson Canavarlar Denizi'nin ilk filmi çok güzeldi ama 2sini beğenmedim :(
    o çocuk logan da byüyüyünce feciii yakışıklı olucak of of :D

    sonracıma son film var ya bitiremediğin hani.. ay ona ben bayılırım!!eskiden jude law'a ilk aşık olduğumuz dönemler ablamla bu filmi yüzlerce kez izleyip her jude'u gördüğümüz yerde çığlık atardık :D

    ve bu film beni öyle etkilemiştir ki komposizyon yazmıştım ilham alıp :D

    çok tatlı bi film.. hemen izle!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa miaa! senin bu tatlı yorumlarıınn *.*

      ortam guzel oldu evet ehe :)

      evet percy'yı ben de pek begenmedım ama holiday! aah ahh :)

      ben hala cıglık atıyorum :(

      hemen ızleyecegımm hala ızleyemedım guzel bombos bır vakıt arıyorummm :(

      Sil