25 Kasım 2013 Pazartesi

radyomsu bir şey denemesi part 1

bu sefer açıklama okumak yok dinlemek var gençler.
ama ufaktan çıtlatayım şurada bana sorduğunuz soruların cevapları ile birlikte ayrıyeten konuşma nereye gittiyse bir iki bir şey anlattım. Yarım saatlik minik (MİNİK?) bir ses kaydı. Canlı olmadığı için radyomsu bir şey koydum adını. İsim çalışmalarım hala sürüyor (ama içimden bir ses adı böyle kalacak diyor)
umarım dayanabilirsiniz. 
şimdiden teşekkürleerr!

Seni dinlemek istemiyoruz bana sadece arka plandaki şarkıları ver diyen olursa kabulümdür.
Sizi direk aile salonuna alabilirim eheh






-NOTLAR-

Liss'in sorduğu soruların olduğu site Burası
*

anlatırken bahsettiğim odamın kitap alıntıları köşesi
*

belki merak eden olursa diye arka planda çalan ilk 6 şarkı Safe Heaven filmi saundtrack albümünden:
Go your own way -
We both know
Say anything
Keep your head up
Summer child
moonshine
My baby's got to pay the rant

7. şarkı: Train - Drops up a jupiter

hattaa! isterseniz konuşmasız sadece bir playlist halini bile ekledim sadece müzikleri dinlemek isteyen olursa diye.
Buyrunuz efendim..

*
bunu hazırlamamın zaman çizgisi şöyle:
ilk 45 dakika konuş ama bilgisayarın kaydetmesin
sonraki 10 dakika bunu sindirmeye çalış
bir 10 dakika da 45 dakikalık kaydını geri getirmeye çalış
sonra bir yarım saat tekrar konuş
konuşmalardaki gereksiz kısımları atarak alta bir playlist ekleme çalışmaları için de bir yarım saat
etti mi sana 3 saatten fazla.... aşağıda sesleri düzenlediğim programın ekran görüntüsü var. İnanın profesyoneller gibi uğraştım.

bir yıl sonra gelen edit: bu arada radyonun son bır ıkı dakıkası bloopers gibi saçma sapan komik bir şey olması gerekiyordu ama o etkiyi vermemiş sadece salak gibi duyulmuşumsdfghj video olsaydı daha etkili olurdu




18 yorum:

  1. Ama ama bu ne kadar mükemmel bir yayındır böyle ya!
    Ba-yıl-dım Summer'm. Valla bravo. Ayrıca sesin o kadar kötü çıkmıyor. Ne zamandır sesini duymuyordum bak dinleyince kendimi çok iyi hissettim. İyi ki böyle bir şey yapmışsın. ^_^
    Sonralara doğru programa için ne desem ikilemlerin çok tatlıydı ya. Yok ya bu olmaz bu çok ciddi diyorsun ya hani, çok sempatikti o. Ben keyif alarak dinledim açıkçası. Arka fondaki şarkılar da çok leziz. Devamı merakla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vişneeemm biz zaten ayrıntılı ayrıntılı her şeyi konuştuk geçen gün telefonda. O kadar sevindim ki senin yorumlarına! Eh be Sumer Vişnen de begendiyse sen becermişsindir bu işi dedim.

      her şey için çok teşekkür ederimmm
      iyi ki varsııınnnnn! <3

      Sil
  2. aayy yerim seni!!

    şu an bi yandan dinliyorum bi yandan yorum yazıyorum :)

    ah inanmıyorum 45 dk gitti öyle mii :(
    ***

    ay çok güzellll cevaplı yanii ses kaydın ehe süpermiş. radyo gibi çok güzel zaten ben biliyodum bunu :)

    boş ev en büyk sorun bence :(

    çözümünü yediğim :*

    ay ne sıkılması bence çok eğlenceli!!!

    hah sorulara geçelim eveeet :)
    ***

    en eski anı ay çok zor soruu :)

    ehehe spriz yumurta :D yerim! ne güzel anıı. kardeşinin doğduğu gn ve bence de en eski anın bu summer!

    ay çay içesim geldi :)


    aa bu 2. soru çok güzeel.

    evet ben de geçmişe hayranııımm.

    ah mezuniyet elbisen <3

    bence de en harilka seçini yapmıştın seen ya harikaydı ay beğenmediler mi.. aman bşver! :) biz çok sevdikkk yeterli ehe <3

    ah mia adı geçti!! <3

    yaaaa şu an resmen benle ilgili konuşuyosun sürpriz oldu ya yerim seniii çok mutlu olduuummm.. canım..

    tudors dizisini bilirim ve jonathan ryes meyersa aşığım :D
    ***

    beatles! ben de girl şarkısını canlı dinlemek isterdiimmm..

    bakalım 3. soruyaaa :D

    (bence özür dilemek çok gzel bi şey naifliğini yerim senin)

    evet okunmak gerçekten lütf gibi summer hani nasıl desem cidden çok byük bence de seni çok iyi anlıyoruum ne güzel ifade ettin kendiniiii.
    ***

    eveet çok zor en sevdiğin olayı ama yine de oluyo seçmek ay parise gece yarısı ve harry potter! harika..

    vuhuu gösteri peygamberi!!!!!

    benim de chuckın en sevdiğim kitabıdır ve kaç kere okuduğumu bilmiyorum summerım..

    ve biliyosun ki blogumda sırf o kitap adına yazı yazmıştım ben ve dediğin cmle yazımda geçmiş olması lazım :)

    ah bu kitapta o kadar işaretlediğim yer var ki..

    http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/11/gorunmez-canavarlar-shannonun-hikayesi.html
    ***

    ben de odamda rahat ederiiim ya aynen ve vişnemm.. çok özledim ikinizi de!!!

    ah miayla buluşmuştuk :)

    evet kumandali magnet :D yerim!!! ayyy seni çok özledim :(

    keşke o güzel odanda kız gecesi yapabilsek :(

    ayyy mektup... :( haklısın hep aklımda hep.. kırılmaka çok haklısın benim hak aklımda ama daha gzel olsun diye oına vakit ayıriyim özeniyim diyorum.. ondan kaldı böyle ama şimdi en kısa srede "zorunlu olmadan" sana kendi ellerimle süsleyip yollicam summerım.. utandım burda çok :(
    ***

    ki gerçekten çook yaratıcısın sen aldığım en gzel mektubu yollamıştın zaten ondan böyle özenmek istedimdi..
    ***

    hmm bana da özel ünv gibi geldiii soru :)
    param olsa giderdim tabii ki ama ben de rahat olamazdım sankii ehe.
    ***

    aaa hayırlısı olsun summerım bence özel dersin yararı olucak sana çok.

    ehe çay iç çayyyy :)

    ehee 25. dakika olmuşş!!! nası zaman geçti ay nesi köt ses??? bu tatlı sesine nası böyle dersin :/

    gerçekten saniyesisaniyesine dinledim ve dinlerken bu yorumu yazdım ve keşke birlikte yapsak bi kere de böyle ses kaydı!!! :(

    bi daha kötü ses dersen kızıcam ah evet mia'ya sorabilirsiniz dedi :D

    SUMMERIN SESİ ÇOOOK GÜZEL VE ÇOOOKKK TATLI AYRICA ÇOK DA GÜZEL VE MİS GİBİ SAÇLARI VAR <3

    ehe ev değil de oda oturması gibimsi oldu çok da güzel oldu summerım yerim seni...

    bence de ev oturması çok güzel summerım canımız çay çekti şurda yahuu :)

    bi dahakine ben de soru sorucam ona göre :)

    canım summerım ve sonunda bitti ay :(

    bi bu kadar daha olsa dinlerdim!!!


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      sonsuza kadar aaa'yı uzatsam cevabının hakkını veremem vallahi. Yorumuna nasıl sevindim an-la-ta-mam!

      senin yazını hatırlamaz mıyım ben! hem ben chuck sevgime senin sayende başlamıştım. Senden merak etmeye başlanıştım hem :)

      bloggerda bir radyo yayını yaparım da blogdaki en yakın arkadaşlarımdan bahsetmez miyim hiç! aşk olsun! eheh seve seve bahsettimm! :)

      saniye saniye yorum yazman yok mu hele! ay ay bayıldım harikasın mia!

      keşke yine gelebilsem bi istanbula :( çok özledim seni :(

      yapacağım bilgisayarıma nihayet kavuştum yeni yayınlarda yapacağım hatta sürprizlerle dolu olacak ehehe

      çok teşekkür ederim miam bir daha ki sefere sorularını bekliyor olacağım.

      ay şimdi cevap vermek için okurken yorumunu yine çok sevindimm :)
      <3<3<3<3<3

      Sil
  3. Radyo olayını destekleyenlerden biri de bendim :).
    O kadar güzel olmuş ki bu :)

    O bebek işe yaradı mı? Kardeşini kıskanmışsındır yine de ama değil mi? :)
    Süpriz yumurta biz küçükken büyük lükstü.
    Bu kadar kolay alınmıyordu.
    Şimdi istersen 10 tane al çocuğuna :)

    Çok merak ettim elbiseni.
    Öyle güzel anlatmışsın ki...

    Özür dilemeyi hiç sevmem.
    Pek de dilemem.
    Ama teşekkürü bende çok ederim.
    Bu nasıl cümleyse :)

    Bu popüler kültür olayı varya...
    O kadar hataya sebep oluyor ki..
    Harry Potter hiç okumadım mesela. O popüler kültüre kapılıp giden insanlar yüzünden. Onların sadece popüler diye sevdiklerini görmek beni uzaklaştırıyor böyle güzel şeylerden.
    Böyle okumadığım o kadar çok kitap, izlemediğim film, dinlemediğim müzik var ki...

    Odamı özledim şu an.
    Evet!
    Kendini odanda evinde hissetmek için..
    Ahh ben neler yapıyorum bir bilsen.
    İstersen anlatırım sana bir ara :)

    Hala mektuplaşan insanlar var işte biz gibi :)
    Arkadaşlarım o kadar şaşırıyor ki..
    Sanki yeryüzünde tek ben yazıyormuşum gibi davranıyorlar.
    Nazar ettiler beni Summer. O yazamama evresine girdim.

    Dinledim tabii ki!!!!
    Lütfen ama :)
    O sıra internetten kaynaklı bir sorun oluştu sanırım. Gitmedi yorumum. Kadın-erkek dostluğunu sormuştum. Yakın erkek arkadaşların var ve onlar için güzel hediyeler hazırlıyorsun. (Yanılmıyorum umarım.) Bu nedenle işte bu konuda bir şeyler anlatmanı istedim. Özellikle sevgililer işin içine girince sorun oluyor mu? vs vs... Çok klasik bir soruydu yani :)
    Özel eğitime gelince..
    Özel eğitim, Zihin engelliler, görme-işitme-bedensel engelliler, dawn sendromlular, otistikler... ve daha bir çok engel türünün eğitimine verilen genel ad. ( Bu soruyu sordum çünkü boş işle uğraştığımı düşünen insanlar var. Düşünmeyenler var. Sonra benim yazmam gereken bir tez var :D. İlkam olur belki diye düşündüm :D)

    Ama özel üniversite de olmuş.
    Onunla ilgili düşüncelerini öğrenmiş olduk.

    Sesin pek hoş.
    Haksızlık etme. :)
    Çok da tatlısın.
    Bu radyo olayını hep bende çok istedim.
    4 yıldır yurtta kaldığım için hiç bir şey yapamadım.
    Bu yazdan itibaren her türlü yardımı yapabilirim.
    Tabii becerebilirsem. :)

    Çok hoş olmuş bu :)
    Bir daha dinlemek istiyorum.
    Bunu ve yenilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay inanmıyorum ya iki tane ard arda böyle mükemmel yorum!
      mutluluk sarhoşu olacağım yapmayın (yok yok yapın eheh)

      evet evet destekleyenlerden biri de sendin. çok iyi hatırlıyorum :)

      ay kardeşimi hiç kıskanmamışım ben gece yürüyüşü

      popüler kültürü ben de sevmem ama harry potter ve bir kaç şey daha benim için ayrı gece yürüyüşü yaa :)

      odanı mı özledin üzüldüm şimdi kimseyi üzmek istemezdim
      dinlemek istemez miyimm!! isterim tabiii çok isterim hem de yaptıklarını dinlemeyii :)

      hımm gelmeyen sorunla ilgili söylenecek çok şey var yanlış anlaşılmamak için bir dahaki yayında da o sorunu cevaplayacağım söz! ehe :)

      ayy sorunu yanlış anlamışım ben.. özel eğitim senin bahsettiğin olan var ya. Ben kesinlikle kimsenin bu işle uğraşıp boş bir iş yaptığını sanmıyorum. Bu konu da olumsuz yorum yapamazdım ama tezine ilham olacak bir konuşma da yapamazdım sanırım çünkü pek bir fikrim yok ama gereksiz olduğunu asla düşünmem onu bil :)

      çok teşekkür ederimmmm hem yorumun hem dinlediğin içinnn :)

      yazın beraber yapacağımız radyoları bekliyorum o zaman.ah bir yaz gelse ne planlarım var! artık planlarımız oldu tabii :)

      Sil
  4. Summer senin blogun benim tanidigim ilk blogdu.Radyomsu olayina bayildim sesin çok güzel .Ve senden şarki soylemeni istiyorum ,bir de mezuniyyet elbisenin resmini blogda koyarsan sevinirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle yorumlar var ya beni ne kadar mutlu ediyor bir bilsen! Tanıdığım ilk blogdun yorumu veya blogger olamamama rağmen bloguna bakıyorum falan dediklerinde havalara uçuyorum! eheh

      ayy şarkı anca radyonun sonundaki gibi öylesine şakasına söyleyebilirm sanırım çünkü sesim güzel değildir ama çok teşekkür ederim.

      mezuniyet elbisesi için bir fotoğraf bakayım bakalım senin için koyacağım
      çok teşekkürleer! :) <3

      Sil
  5. Çok erken bitti. İnan nasıl geçti zaman anlamadım. Keşke daha uzun olsaydı. Sabaha kadar konuşsan bile dinlerdim. Çok beğendim. :( Daha uzun yorumu sabah yazacağım. Sadece lütfen devam et. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erken mi bittii :( yarım saat konuşmuşum beni gerçekten bu kadar çok dinlemeyen arkadaşlarım bile var :D

      nasıl sevindim böyle demene :) <3

      konuşurum bak sabaha kadar eheh

      Sil
  6. summer yaaa sen hep böyle radyomsu kayıtlar yap ben hep soru sorarım sana :D
    mia ve vişne çürüğüyle olan buluşmanı çok iyi biliyorum,mia ballandıra balandıra anlatmıştı :D
    ben de odamı çok seviyorum,özellikle odamda yatağın içinde film izlemek,kitap okumak çok güzel.
    biz de Kaprisli ile her ay birbirimize mektup yazarız,o ayda yaşadığımız sevinçleri,kırgınlıklarımız o mektuba yazıyoruz :D çok güzel oluyor :D
    summer ya çok tatlısın,çok güzel süprizler yapıyorsun :D
    sesin kart mart değil,saçmalama
    Summer valla sonuna kadar dinledim :D sıkılmadım,sınava çalışmadan iyi bir mola oldu :D
    ben de denemek isterim ama benim sesim kart yaaaa :D
    bir sonra ki radyomsu eğlence de görüşmek üzere :D
    bu arada soruları nereye yazıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sorar mısın gerçekten :))

      ah ya evet o arar üçümüzde ard arda o günü anlatan postlar yazmıştık eheh

      mektup yazmak hep an güzel en özeeel! :)

      çok teşekkür ederim dinlemişsin yorum yazıyorsun :)

      bir sonraki radyo için sorularınızı alıyım diyerek yazı yazacağım merak etme :) çok teşekkürler <3

      Sil
  7. Sonuna kadar dinledim valla :D. Yorum özellikle yazıyorum ki devamı gelsin diye. Vişne Çürüğünü istiyorum ben yanına ortak olarak. Bence sesin de çok güzel bu arada. :D Bu blogspottaki arkadaşlıklar da beni benden aldı ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yorumlar elbet yardımcı oluyor bir sonraki için :)
      vişne çürüğüm ile yayın elbette ben de isteirm inşalah bir gün oluuur :)

      sesim mi ah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Off :( dinlemeyi bende çok isterdim ama maalesef linkler şuan açılmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dns ayarları ile düzeliyor yaa :(

      Sil
  9. Daha yeni dinledim bu radyo yayınını ve çok beğendim. Programın gidişatı, seçilen müzikler, sesinin tonu (Hiç problem etmene gerek yoktu) her şey mükemmeldi ve evet sonuna kadar dinledim. Çok eğlendim, çok beğendim. Emeğine, yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey böyle şeyler beni nasıl mutlu ediyor anlatamam! :) Çok teşekkür ederimm <3 Hemen bir tane daha yapasım geldi :)

      Sil