20 Kasım 2013 Çarşamba

kalan %10'luk şarj ile kafa ütülemece

Selamlaaarr!

Hıphızlı bol imla hatalı minik bir yazı yazacağım. Şarjım şu an son %20lik kısmında saat bire geliyor...

Aslında ben bilgisayarı aldığımda şarj %100'dü şimdi de kardeşimin odasından şarjı almaya üşeniyorum ve onu uyandırmaktan korkuyorum ama ah o youtube yok mu! Bir girdim şimdi çıktım resmen! Gelsin komik videolar, gitsin ingiliz vloggerlar.. Onları yani ingilizleri böyle izledikçe video yapma işine o kadar özeniyorum ki anlatamam.

Ben de video yapamıyorum ama bir önceki postta sizden istediğim soruların cevaplarını yazarak değil de değişik bir şekilde vereceğim. O soruların cevapları da bu hafta sonu geliyooorr! şimdilik 3 tane oldular ama siz de sormak isterseniz hiç çekinmeyin. (ingilizler de videolarında bana soru sormak isterseniz aşağıya yorum bırakın diyor ama bu onlarda daha cool duruyor gibi ben durmadan o ask fm linki paylaşan manyaklardan gibi görünmek istemiyorum. Sonuçta burada blogda ben kendimi anlatıyorum ve insanların başka soruları önerileri olabilir bence? Dışarıdan çok kötü durmuyor değil mi durum ehe neyse parantez fazla uzadı )

her neyse %5'ini silmişiz şarjın. Son ana sıkıştırmadım aslında yazmayacaktım kendimi bir saat boyunca ''hayır Summer yazı yazma böyle aniden yazılmış yazılar hiç iyi olmuyor'' diyerek oyalıyordum.

Amaaa geldim ve burdayımm! Dayanamadım tabi ki!

Royals şarkısını söyleyen kız 16 yaşındaymışşşş!!! Çok şaşırdım.

Doctor Who 50. yıl özel bölümü için kimler geri sayımda parmakları göreyim bakalım!? ah günler geçmiyor....

Bugün Eric Hutchinson'un Oh! şarkısını dinlerken adamın yüzünü hiç görmediğimi fark ettim. Bu sanırım benim için bir ilk. Bu gün gizem perdesini kaldırıp baktım şarkıları gibi kendi de çok tatlıymış!

Dershane çok sıkıcı gidiyor ve o kadar uzun zamandır sinemaya gitmedim ki...

youtube'da 'the tallest man on earth' diye birini keşfettim. Şarkılarından çok adı ilgimi çekti.

Cake mania oyununu oynuyorum. Çok eskiden oynardım formumu kaybetmemişim çok iyi gidiyor oyun çok eğlenceli!


şu sıra bruno mars'a dönüş yaptım durmadan locked out of heaven'ı dinliyorum.

eğer yazıyı yayınlamazsam bilgisayar kapanacak.

İmla hataları, aniliği, her telden çalması ile bu yazıyı kabullenin aranıza alın sevin onu anne baba şefka-..... nereye gidiyorum ben bu cümleyle?



kendinize iyi bakın!

4 yorum:

  1. summerım!!!

    bu yazıda "vloggerlar" harici imla hatası yok ki :)
    bir v harfinden ne çıkar? hem bol imla hatası da olsa yeriz bu yazıyı severiz şefkat gösteririz :)

    doctor who için geri sayım bizim evde heeer gün ablam tarafından sayılmakta ihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy mia onu bilerek öyle yazdım beenn! ehe vlog yani video blog diye kullanıyorlar sanırım pek bilmiyorum ama öyle yani
      birde yazıyı kontrol edecek vaktim kalmayınca baştan özrü dileyeyim demiştim ehe

      doctor who geldi ama ben izleyemedimmm :(

      Sil
  2. Doctor Who için büyük bi heyecanla günler sayılıyor, yakında saatler sayılmaya başlanacak :)) o zaman da heyecanım tavan yapacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben hala izleyemedim mell :(

      Sil