6 Kasım 2013 Çarşamba

Bir ricam olacak sizlerden

İki gündür blogu açıp yarım saat boyunca saf saf bilgisayara bakmak süretiyle saatler geçiriyorum ve aklıma hiçbir şey gelmiyor. Taslaklardan yayınlamak istedim ama yazıları düzenlemeye üşendim. Sıfırdan yazı yazmak çok daha kolay galiba.

İşte sonra hemen youtube yardımıma yetişti. Nasıl yani youtube ne alaka?, diyecek olursanız söyleyeyim. Orada komik videolar yapan insanlar var. Her hafta video yayınlıyor çoğu ve materyalleri kalmadığı zaman ayda yılda bir de ''siz sorun ben söyleyeyim videoları'' yapıyorlar.
Ben de düşündüm ki ''siz sorun ben yanıtlayayım yazısı'' yazayım.
Nasıl iyi yapmış mıyım?
Bu hani ask fm tarzı bir ''hadi soru sorun canım çok sıkıldı!'' şeysi değil hani uzuuuun uzuuun anlatabileceğim şeyler olabilir, komik sorular olabilir, benim bir şeyi nasıl yaptığım olabilir.. Aklınıza ne gelirse benimle ilgili merak ettiğiniz veya sadece sormanın komik geldiği şeyler bile olabilir. Fotoğraflarla bile cevaplarım sorularınızı. Hani mesela çalışma masan nasıl gibisinden soruları fotoğraflarlar cevaplayabilirim de.
Kendi kendime cevaplayabilirdim ama kimlerin soracağını veya ne soracağını merak da etmedim değil. Güzel blogger arkadaşlıkları edindim diye düşünüyorum çünkü :)

Örnek sorular:
İlkler ( ilk aşkın, ilk kitabın, ilk yazın, ilk buluşman nasıl geçmişti falan filan)
En utanç verici hikayen?
En büyük korkun?
Çocukken dinlediğin, izlediğin şeyler neler?
Tekrar tekrar izlediğini-dinlediğini itiraf etmeye utandığın film, dizi, müzik?
Geçen youtube'da şöyle bir soru duymuştum
'' bacakların kadar uzun parmakların mı olsun istersin yoksa parmakların kadar kısa bacakların mı?
Veya
Balık kafası insan ayakları mı yoksa insan kafası ama balık kuyruğun mu olsun isterdin?''
Böyle garip şeyler de var elbet :D

Şimdi siz deseniz ''E Summer hiçkimse soru sormazsa ne yapacaksın? Rezil olmak bir yana kendin sorup kendin mi cevaplayacaksın?''
Ahahahaha
Evet.
Çok hoş bi site buldum tüm bu sorular orada var. Bir şeyler anlatmış olmak adına seçip seçip cevaplarım artık :(

Ama bence beni düşünen birkaç kişi olsun vardır orada. Biliyorum vardır ya. İki soru bile olsa ben onları öyle bir cevaplarım ki 'her şey büyük bir patlama ile başladı...' diyerek big bang'den başlayabilirim eheh

Bekliyorum yorumlarınızı/sorularınızı efendim!

5 yorum:

  1. geçmişte en çok yaşamak istediğin eski zaman ve/veya devir?

    YanıtlaSil
  2. Birincisi tüm soruların olduğu site hangisi merak ettim? İkincisi en sevdiğin kitap ne? Kendini en çok ne zaman rahat hissedersin? Gerçekten çok yaratıcısın,düşüncelisin,arkadaşların için guzel şeyler hazırlıyorsun.Onlarda sana hazırlıyor mu? Hazırlamalarını bekliyor musun? :))

    YanıtlaSil
  3. Gitmemiş :/.
    peki soru değiştiriyorum o zaman.
    Özel eğitim hakkında ne düşünüyorsun? Samimi olarak.
    Boş bir uğraş mı yoksa kayda değer ilerleme kaydedilebilir mi?

    YanıtlaSil