11 Ekim 2013 Cuma

Summer Mutfakta vol*2

Merhabalaaar!
Şöyle söyleyeyim ekmek almamak için, evden çıkmamak için, akşam yemeğinde salatayı yapmamak için... vb durumlarda kırk takla atan Summer öğlen eve gelip bayılacak kadar aç olmasında rağmen canı çektiği için kendine mücver yaptı. Evet cidden bayılacak gibi açtım. Ama söz konusu sadece kendime yemek hazırlamak olunca kendimi şef sanıp mutfağa girip saatler harcıyorum (bakınız mezuna kaldığı için ders çalışmaktan başka işi olmayan giderek Summer'ın ev kızı olması..)

Bir de bir tane mücver tipi yetmedi kabaklının yanında patatesli de yaptım!

Bu kadar değil vurucu darbe geliyooor!  Tam son mücverleri tavaya atmıştım kiiii canım hepsinin yanında meyve suyu istedi. Kuru kuru gitmez şimdi bunlar diye düşündüm ve evet açlıktan bayılacak gibi değil bayılmış halde meyve suyu almaya bakkala gittim......

Allahtan evde kimse yoktu. Kendin için hiç üşenmiyorsun bi ekmek alda gel diye koz yapardı annem kardeşim bunu..

elbette ölçü falan bilmediğim için buranın tarifine uygun yaptım gayette güzel oldu.





12 yorum:

  1. ohhh aifyet olsun sana çok güzel gözüküyor :D mücveri sevseydim şu an var ya ölürdüm ama sevmem :D
    sana afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha teşekkür ederimm kimse ölmemiştir inşallah :D

      Sil
  2. vauv.. mücvere bayılırım! ve bu harika gözüküyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mücveri sevmemek mümkün mü ya :D çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. 2haftada bir makarna yaptığımda öyle oluyorum ben de. kalan 13gün yemek yapmıyorum zaten. yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bazen fena özeniyorum her şeye bazen de canım hiç istemiyor :( Kendine yemek yapmaktan daha güzel bir şey var mı yaa :D

      Sil
  4. Çok lezzetli görünüyor desem.
    Olsa yerim ama normalde ah bir mücver yiyim demem ama şu an cidden canım istedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa üzüldüm şimdi insanların canını istetebileceğimi düşünmezdim herkes manyak mı canı mücver çekecek de aç halde onunla uğraşacak :D
      çok teşekkür ederimm

      Sil
  5. Oha çok güzel görünüyor *.*
    Ben hiç yapmam böyle şeyler, "yapsınlar yiyeyim" kafasındayım. Sen ne güzel kendin için özel bi yemek hazırlamışsın *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep bu kafadayım cessiem yaa *.*
      kendime hazırlarken bi özeniyorum bi özeniyorum! ehe
      teşekkür ettimm :)

      Sil
  6. Valla sebebini bilmiyorum bende ama ben de kendimi bir şey yapacağım zaman,canım bir şey istediğinde mutfağa girmeye hiç üşenmiyorum :D Ama diğer zamanlarda beni hayatta mutfağa sokamazsın :D Ayy mücverde çok severim ben de mi yapsam kendime :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy bir ben daha!
      annem bir şey yaptıramaz ama söz konusu kendime güzel bir yemek hazırlayıp bir iki bölüm dizi izlemekse alaaaaahh deymeyin keyfime :)

      Sil