19 Ekim 2013 Cumartesi

En Yakın Arkadaşa Sürprizler

merhabalaaaaarr
Ben geçenlerde böyle çok güzel bir şey yaptım arkadaşıma. Daha doğrusu en yakın arkadaşıma. Belki çok güzel bir şey yaptım demek pek mütevazı olmadı ama çok hoş oldu yaa. İnanın bana yapılmış gibi heyecanlandım, sevindim falan böyle saf saf. Belki size de değişik fikirler verir hediyeleriniz için dedim. Arkadaşıma vermeden önce bol bol fotoğraf çektim.

Tema ne biliyor musunuz? Tema hasta olan arkadaşıma havuçlu, tarçınlı kek yapmaktı. Oradan oraya derken iki üç saatte çok şeker şeyler hazırladım. İnanın daha öncesinde hiç düşünmemiştim.  Önce dershaneden eve koşup hemen keki fırına koymaya çalıştım. Kek de bir kabarmadı bir kabarmadı. Çok üzüldüm allahtan tadı çok hoştu.

İşte kekim! Renkli peçeteyi altına koydum etrafına da kurdele doladım o kadar orijnal oldu ki kabı hazır alınmış gibi. Hatta bir erkek için fazla hanım hanımcık oldu. Eminim bunu bir kıza yapsam o kutuyu da saklardı ama ona sorduğumda bilmem annem atmıştır herhalde dedi. Ama yargılamıyorum plastik kutuydu sonuçta ehe


Sonra fırında kek pişerken aldığım tüm o hazır çayları dedim daha değişik bir şekilde vermeli. Süslemeli püslemeli. Hemen aklıma onun içinde bir şey geldi. Hazır çayın kutusunun dışını onun sevdiği renklerle kapladım.


Sonra da aldığım tüm çaylar için bir kullanma kılavuzu yazdım gibi bir şey yazdımmmm. Kekin üstünde manevi durumlar (mesela arkadaşın hasta ve sen onunla ilgilendiğini belirtmek istiyorsun) için acil durum keki yazıyordu ya bu kutuya da ''fiziksel olaylarda acil durum kutusu (nezle grip vb..)'' yazdım
*ıhlamurlar soğuk algınlığı için
*zencefil-limon çayları boğaz ağrısı +soğuk algınlığı için
*meyve çayları keyfi- yazarın önerisi: ders çalışırken içiniz


en son poşetin üstüne ''uslu bir kardeş ol ve kardeşinle keki paylaş'' yazdım. İlkokula giden bir kardeşi var. İkisi de hasta ya birer ıhlamur yapıp yemişler kekleri yaa çok sevindim.

Arkadaşımın annesi nasıl uğraşmış bu kadar demiş, sevgilisine göstermiş hepsini, sevgilisinin arkadaşı ''hemen börek açıyoruz altında kalamazsın bunun!'' demiş bana söylediğinde çok güldüm.

Ama yaptıklarımı verdiğim zaman arkadaşım sevgilim bile yapmadı bana böyle güzel bir şey demişti. Bende ona ''ee ben neredeyse 6 yıldır senin hayatındayım. Biraz biraz farkımız olsun. Sevgilinle bir sene olmadı. Merak etme o da düşünür böyle şeyler ileride'' dedim. E yani doğruya doğru şimdi ehe


Son olarak da böyle özel şeyleri gerçekten hak eden insanlara yapın.

ben geçen senelerde bir arkadaşıma yaptığım özel şeyler için şu an gerçekten çok pişmanım. Hak etmiyordu. Ve bırakın durup dururken düşülmüş şeyleri bana 5 senelik arkadaşlığımız boyunca doğum günümde bir kere olsun hediye almamıştı. İçinize oturuyor ciddiyim hak eden insanlar için uğraşın.

13 yorum:

  1. Ya Summer sen ne tatlısın!
    Çok güzel bi' şey yapmışsın. Bütün bunlara değecek bir dostunun olması da ayrıca güzel zaten.
    Sırıtarak okudum ben de ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay ben de sırıtarak yazdımm :) Çok teşekkür ederimm. Evet böyle dotlLARım var hatta ne mutlu banaa :)

      Sil
  2. Wow! :D Gerçekten resimlerde filan o kadar güzel,tatlı görünüyor ki harika bir hediye olmuş arkadaşına.Ahh ahh bulamadım kendime senin gibi bir arkadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli gibi fotoğrafını çektim arkadaşım beni buluşma yerinde beklerken azcık özensiz oldu gibi gelmişti madem tatlı görünüyorr :)

      Sil
  3. İnanılmaz güzel olmuşlar. Ve gerçekten çok çok güzel bir şey düşünmüşsün. Ben de ölüyorum resmen hastalıktan :( Kimsenin böyle şeyler düşünüp de yaptığı yok tabi. :) Ellerine sağlıık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler umarım arkadaşlarım kıymetimi biliyordur ehe :)

      Sil
  4. Summer bence senle böyle çok yakın sıkı fıkı arkadaş olmalıyız. :D
    Ne kadar güzel bir düşünce bu böyle.
    Ne kadar hoş bir görüntü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah bence de olmalıyızz :)
      çok teşekkürleer :)

      Sil
  5. blogunu çok beğendim :) tebrik ederim..
    banada beklerim esoshh.blogspot.com :)
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  6. bende çok çok sevdiğim bi arkadaşıma kargo göndericem bizim aramızda mesafeler var malesef acaba ne yapabilirim bulamıyorum yaratıcı fikirleriniz lazımmm lütfeeen

    YanıtlaSil
  7. bende çok çok sevdiğim bi arkadaşıma kargo göndericem bizim aramızda mesafeler var malesef acaba ne yapabilirim bulamıyorum yaratıcı fikirleriniz lazımmm lütfeeen

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar benim çok sevdiğim can dostumun bekarlıta son doğum günü ona özel bi süpriz yapmak istiyorum sizde fkir verebilirmisiniz ^^

    YanıtlaSil