29 Eylül 2013 Pazar

Odanızı neşelendirmek için bir öneri #diy

Merhabalaar! Bol fotoğraflı yazılar yazmaya başladım evet. Umarım sıkılmadınız. ( Burada yeni fotoğraf makinesi almış Summer içinde kalmış tüm fotoğraflı postları yapmaya başlayacağını söylemeye çalışıyor.)

Gördüğünüz fotoğraflar odamda boş bulduğum duvara bir şeyler yapma çalışmamın ilki. Daha bir sürü var ama bunu ilk yaptım. 

nasıl yaptın sorusunu soracak olursanız şöyle..
Kapının en üstü hizasında 4 tane çivi çakıp uçlarına birer ip astım. İpin dikkat çekmesi için kalın bir ip seçtim. Sonra da tüm kartlarımı,yazılarımı arkadan ipe bantladım ve ta ta!

Fotoğraf gibi görünüyor ama onlar benim kartpostallarım. Postcrossing ile dünyanın dört bir yanından bana gelen onlarca kartpostaldan en sevdiklerim. Kartpostallarım öylece kutuda çürüyordu görüp görüp mutlu olacağım bir şey yapmak istedim ve ortaya bu çıktı. 
Dört ipe de kartpostal yerleştirecektim ki baktım çok kalabalık görünüyor ortadaki iki ipe en sevdiğim kitap sözlerini yazdım. Sonra baktım böylede ortada iki ip çok renksiz oldu o ingilizce renkli kartları boyadım. ''If not now then when?'' ''Dare to dream'' gibi laflar..

*En solda balıklı kartpostalı Cessie'nin çok sevdiğini bir postundan hatırlıyorum.
*Onun altındaki Side kartpostalını tatilden kendi evime atmıştım! Eve geldiğimde kartpostal kutuda bekliyordu beni. Çok sevinmiştim.
*Sonraaaa o en sağdaki kedili kartpostal var ya? hıh işte o benim en en en ilk kartpostalım.
*Ve en sağın altlarında bir köprü kartpostalı var ya. Bilin bakalım o kimden? Ehehe Luna'dan tabi kiiiii! Londra'dan gelen ilk ve en özel en güzel kartpostalım. 

Umarım beğenirsiniz ve size de odanıza değişik bir şeyler yapmak için fikir verir.
yaptığım bir kaç şey daha var odamda sırayla onları da anlatacağım.
kendinize iyi bakın!
until next time!





                                                      


                             





veee kapanışı en özel kartımla yapıyoruummm!!



16 yorum:

  1. inanmıyorum sen de mi postcrossing kullanıyorsun?
    süper bir etkinlik ama bu aralar ben pek yollayamıyorum mektup :(
    bayıldım karpostallara
    bu arada notlarını çok güzel yazmışsın,şu an acayip özendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yapabilirsin gerçekten kolay sadece haftasonunu ayırman gerekiyorasdfg
      yada bende daha beceriklisindir ve birkaç saatte biter :)
      teşekkür ederimmm :)

      postcrossing harika! :D

      Sil
  2. Görüntüsünün güzel olduğu kadar, anlamlı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olması için uğraştım teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. çok güzel görünüyo ama =)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel görünüyorr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem çıkar şunları kalabalık duruyor ama güzel değil mi? :D teşekkürleer :)

      Sil
  5. çok güzelll olmuş! Londra kartpostalı çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. londra kartpostalım favorim! :)
      çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ay böyle yorumlar çok hoşuma gidiyor teşekkür ederimm yaa :)

      Sil
  7. Benimde kutular dolusu mektuplarım var mutlu eden.
    Onları assam olmaz dimi? :)
    Çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mektuplar değilde zarflarla çok güzel bir planım vardı benim de ama kıyamamıştım ehe
      çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Tam atlayacaktım "O yeşilli kartpostala bayılıyorum!" diye ama sen hatırlamışsın hemen :D

    YanıtlaSil