1 Eylül 2013 Pazar

Merhabalar

Şahsen artık okunmayı önemsemiyorum. Ops! Durun durun siz bloggerlar tarafından değil elbet! Hani gerçek hayatımdan insanların blogu bulmasından korkmuyorum diyecektim. Korkmuyorumda.. Bu yüzden bir çeşit düzenleme yaptım..

İkinci blogum bildiğiniz ya da bilmediğiniz gibi burası.. Artık burada müziklerimi paylaşacağım. Temasını, başlığını, stilini değiştirdim yüzüne bakılır bir hale getirdim de denebilir. ehe Çok bakımsız kalmış üvey evlat gibisadfg

Tumblr ise burası.. Tumblr insanı değilim pek ben. Orası kafa dağıtmak için arada girdiğim bir yer hani likeları, takipçiyi, oradaki muhabbetleri önemsemiyorum.

Twitter ise burası.. Zaten beni twitter'da var eden de hep blogger arkadaşlarım. İnanın öyle. Benim gerçek hayattan 3 arkadaşım var orada, gerisi tamamen bloggerlar. Takip ettiklerim de genelde bloggerlar. Bende düşündüm madem blogger arkadaşlarımla takılıyorum orada neden tüm url'leri düzenlemiyorum. Artık tüm url'ler aynı..

kardeşimle su altı çalışması. Nefesi tutmayı akıl edemiyoruz :(
tüm bunların yanında kendimden bahsetmeyi özledim burada. Yok dizi, yok tatil, yok üniversite sınavı bende ne var ne yok anlattım mı? Anlatmadım. Belki de şu sıra kendimi çok fazla anlatmadığım için bende bu ''Amaaaann kim okursa okusun blogu'' havası var. Her neyse

Matematik dersim başladı. Ufaktan test çözüyorum. Dershane ekim'de başlıyor. Kapı komşumla 6 senedir aynı sınıfdaydık, okul bitti dershanelerde aynı.. Beni kapıda beklemekten kurtulamadı.

Ders, test falan bir kenara bırakacak olursak ananem kalp ameliyatı oldu. Böyle söyleyince çok büyük olay gibi oldu ama ananem sapasağlam maşallah. Bizde kalıyor. Bizde kalınca tüm geçmiş olsun ziyaretçileri de bize toplaşıyor. Ev kalabalık. Matematik ödevimi bile bitiremedim bir haftadır. Allahtan matematik hocam tatile gittiasdfg

bir yandan yazı yazıp diğer yandan beş dakikada bir misafire çay servisi yapmak, ananem mutfağı dağınık sevmiyo diye toplamaya girişmemesi için benim en önden tüm işleri halletmem gerekiyor. Yazıyı yazmaya öğlen birde başladım saat beş oldu şuraya anca gelebildim düşünün. Zaten annemde sabah İstanbul'a gitti kardeşimle yok yarın akşama kadar. Bi de velet (kardeşim) akşam beşiktaş maçına gidecek iyi mi? Gitmişken olabilir diyo. Bak hele. Tüm evin işi bende iki gün. Yandık.

Biraz fazla hamarat gösterdim kendimi ama inanın ben canı toplamak istemediği zaman odası savaş alanı halindeyken haftalarca yaşayabilen bir canlıyımasdgfsd. Hep böyle değilim yani. Mecburiyetten.

Yahu şu arkadaşlarımın bir sosyal medyaya girince isim soyad ile arkadaşlarını araması ve beni eklemesine sinir oluyorum. Google + bunlardan biri. Hayır hayrı mı kaldı oranın? Sanki orada çevrene ekleyince bir şey olacak. İstemiyorum yahu! Benimle tek iletişimi kantinde selamlaşmak olan(lise de bitti artık) arkadaşlarımın beni orda burda ekleyip fotoğraflarını beğendirmelerini istemiyorum! Çok mu ayıp ediyorum?

Blog okumak iyi geldi bugün baya da yorum yaptım. Özlemişim.

Allahını seven bana Amerika'dan bir Smashbook defteri ile birkaç set getirsin. Nolur ya! Yok işte Türkiye'de.. Scrapbook adı altında birkaç şey buldum ama ben bunu istiyorum! :( Hadi dedim yok bulamayacağım bunları çakmasını ben yapayım. Bu kadar olmasa da olur. Yok arkadaş uygun bir çizgisiz, güzel, kalın yapraklı bir defter bulamadım! Kırtasiyelerin altını üstüne getirmeme rağmen.

Acaba annem istanbul'dayken bi Diana F+ alıp gelir mi ki? Amaann istenmez ki şimdi o da. Annem hastanede teyzeme yardımcı olmak için gitti. Neyse bi şansımı denerim bir daha ki arayışımda.

Alaaahh! ananem mutfağa girdi benim gitmem lazım arkadaşlar. Uzun zaman sonra sonuna kadar okuduysanız teşekkürler valla. Kendinize iyi bakın. Artık şarkı vermiyorum. Şarkılar için diğer bloga alayım sizi.

until next time!

10 yorum:

  1. sen ne zamandır böyle yazmıyordun sanki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazmıyordum özlemişim baya böyle anlatmayı :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun :).
    Rahatlamış gibisin sanki. okurken öyle hissettim.
    Ve senin adına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle oldu biraz :) Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Şu arkadaşların sosyal medyada ekleme olayını senin gibi düşünüyorum. Yani onlarla hiç samimiyetim yok. Belki yıllar önce merhaba demişimdir ama gördükleri gibi ekliyorlar.
    Yazını görmeyi çok özlemişim. Zaten yazını kumanda panelinde görünce hemen heyecanla atıldım. Diğer blogunu da hemen takibe aldım. Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogla ilgili çok teşekkür ederim biraz daha çok böyle yazmaya karar verdim :) Özlemişim gerçekten :)

      Sil
  4. Yeni blog hayirli olsun,hemn oraya da damlayalim,ya bir sey diyim ben en basta salaklik yaptim kullanic adimi gercek adimi koydum simdi degistiremiyorum sen biliyorsan bana yardim eder misn?
    anneannene gecmis olsun dilkelrimi de ilet,hemn evi toplayip sessiz evin keyfini cikar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ayşe inan pek bir bilgim yok, google adını kendi adın olarak almışsın buradan sonra pek değişeceğini sanmıyorum. Bende kendi adımla aldım ama taa en başından beri ki yıllar oluyor summer diye geçiyor. Nasıl bilmiyorum. Ama geçmişe yönelik adını değiştiremediğini biliyorum. Summer'dan önceki adımla olan blogu kapamak zorunda kalmıştım değişmiyor diye. Yani pek bir bilgim yok :(

      Sil