26 Eylül 2013 Perşembe

Fotoğraflı Günlük vol*1

Böyle günün içinden birkaç fotoğrafla fotoğraflı günlükler yapacağım artık. Devamı geleceği için vol.1 dedim. bakalım düşündüğüm kadar güzel olacak mı. Günlük dedim ama günlük değil yanlış anlamayın. Yani bir gün değil. Öyle bir haftalık falan bende olup biten şeyler, genelde de twitter'da paylaştıklarım olacak gibi. Hadi başlayalım..


                                En yakın arkadaşımla koca bir yaz mesajlaşmalar dışında görüşememenin ardından uğursuzluğu bozup bir haftada 3 kere dışarı çıktık. İki miydi yoksa? Amaan işte cılkını çıkardık oturup birer çay içmenin. Ve bu beni çoook mutlu etti! Yazları sevmeme nedenime bir tane daha eklendi. En yakın arkadaşlarınla bile arana çok fazla şey girebiliyor. 
                                Fotoğrafta beni kafede bir başıma bırakıp sigara almaya gittiğinde sıkılmam sonucu ortaya çıktı. Dakika tut iki dakika sonra buradayım dedi. Tam ben fotoğrafı çekiyordum arkamda belirdi. Ben koşmuş baya diye düşünürken meğer karşıdaki büfeye gitmiş.
                                Bir tabak nugget patates kızartması falan yedim. Yedik daha doğrusu. Ben her şeyi parça parça dilimledim soslara batıra batıra elimizle ikinci bir çatal servisi istemeden yedik. Yemeklerimi paylaşabildiğim arkadaşlarım benim için daha özel. Karşımda soğuk biri olsa nezaketen bir iki patates alıp yiyemediğim her şeyin (yani tabağın yarısının) çöpe gitmesine izin verirdi.
                                Bazıları bırak garson yapsın diyor ama ben bitince önümdekileri toplamadan rahat edemiyorum ne yapayım yani.
                               Sigara almaya giderken telefonunu cebine atıyordu o an içimden ''Sanki karıştıracağım! Zaten hakkında bilmediğim bir şey yok ki!'' dedim bunu yüzümden mi anladı noldu bilmiyorum bana bakıp masaya geri bıraktı. En başta almaya çalışmasa daha mutlu olurdum ama erkek işte jeton sonradan düşüyor.

***

Geçen gün oyuncak kutumu karıştırırken bu bıcırları buldum ve ''Neden o dolapta çürüyorsunuz siz!'' diyerek aynamın üstüne dizdim hepsini. Çok şeker oldular!

***

Çok sevgili ananem minik bir ameliyat geçirdiği için yaklaşık bir aydır bizde kalıyordu. Harcamam yok nasıl olsa burada diye bize yüksek miktarda harçlıklar vermesi dışında anneme para vermiş ve şu kızın istediği etamin şeylerini buradan al demiş! Yerim yaa! Tabi bırak kitap ayraçlarını yastık kılıflarını, doğru düzgün bi seccade falan yap diyor ama bu renkli kumaşlarla ilgili çok güzle planlarım vaar! hehe

***

                Bu arada geçenlerde ders çalışırken canım sıkıldı daha önce internette gördüğüm minik bir şeyi yapmaya karar verdim. Kafa dağıtmak için aşağı yukarı yarım saatimi falan aldı. Bazen dizi, film, müzik değilde böyle uğraşlar daha iyi geliyor. Hem masadan kalkmıyorsun böylece derse geri oturması da daha zor olmuyor.
               Burada gördüğünüz tavşan desenli minik bir not defteri. Minik hatırlatma şeylerini için, birinin önerdiği şarkıyı filmi not etmelik veya dershane ile ilgili hatırlamam gereken tarihleri yazmak için dershaneye çantamda taşıyabilirim diye düşünüyorum. Çok şeker oldu!

Benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.
Until next time!

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. dimi burger king sağ olsun eheh

      Sil
  2. Cok guzel olmus vol2 bekliyorum :)
    sen etamin orneklerini gostrmistin ben de ertesi gun hemen yapmistim
    simdi de tavsanliyi yapmaya calisirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vol iki beklenecek gibi ya çok sevindimmm! :)

      gerçekten yapmaya mı başladın çok sevindimmm! :) daha örnekler de getireceğimm :)

      Sil
    2. sen getir ben boş zamanım oldukça yapıyorum :D

      Sil
  3. Vol2'yi bekliyorumm not defteri filan çok şeker olmuşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürleeerr :)
      inşallah vol iki de gelir en kısa zamanda :)

      Sil