10 Eylül 2013 Salı

etamin maceram (elimde kaldığı kadarıyla)

etamin işliyoruuum! Fotoğraflarda da gördüğünüz üzere... Aslında bunlar elimde kalanlar. Çünkü çok fazla yaptım bugs bunny'den Steve'ye, Fırat'tan snoppy'ye Tardis'e kadar...  O kadar çok figür işlerim ama hepsi şuan çok sevdiğim arkadaşlarımın kitaplarının aralarını süslüyor. Kendime yapacağım zaman hiç heves edemedim. Kitap ayracı olarak kullanmayacağımı bildiğim için. Orada burada süründüremeyecek kadar çok seviyorum hepsini ehe. O kadar uğraşıyorum sonra kullanmaya kıyamayıp kutuda saklıyorum. Kendime yapmaya hiç niyetlenmedim, bu yüzden elimde kalanlar yazıyor başlıkta. Altta gördükleriniz beğenmediğim için arkadaşlarıma vermediklerim. Onlardan da yaptıklarımın fotoğraflarını isteyeceğim ama aklıma koydum. Şimdilik bunlar var elimde. Ben de sizlere bir haber vereyim dedim ehe

kitap ayraçlarından bıktım şimdi çok çok daha güzel ve yastık kılıfı olabilecek bir şey işliyorum. Beatles ile alakalı ve çok daha büyük ve hoş bir şey. Yüzlerce etamin örneği fotoğrafı ile doldu bilgisayarım! Hangisini yapsam diye beğenemediğim için başlayamadım bir türlü. neyse bakalım siz bunlara ne diyeceksiniiizzz!

İlk fotoğraf en ilk en en ilk yaptığım ayraç. Biraz facia..


ikincisinde figür işlemeye başladım ama boyutu ayarlayamadım.
O yüzden elimde tutuyorum.


Bu tamamen kopya. İnternette gördüğüm ayracın aynısı düğmelerine kadar..
ama kendime sakladığım en şeker etamin bu


bunu işlemekten de gına geldi. Çarpı işareti ile yapmıyordum ben işleri. İlk kez yüzlerce çarpı yaptım ama gına geldi! Kaset olması gerekiyordu ama benzemeyince hevesimde kaçtı. O yüzden ne zaman biter bilemiyorum ehe



14 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar. Gerçekten.
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gerçekten :)

      Sil
  2. Böyle şeylerle uğraşmayı çok seviyorum ben de, etamine de merak sarmıştım bi ara ama çok uzun sürmedi :)
    Sen baya ilerletmişsin yaptığın figürlere bakılırsa :) Eline sağlık, kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an yaptığım desenle level atladığımı düşüyorum hatta çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. etamin ve benzeri şeylerle uğraşmak için fazla tembelim :D ama inat edip ustalaşmayı ya da en azından iyi kötü yapabileceğim bir şeyler olsun isterdim örgü de öremem en fazla zincir çekebiliyorum oda zaten kimi büyük kimi küçük oluyor. :D öhm neyse konuya dönelim güzeeeel ellerine sağlık. diğerleini de görmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik şeyler araştırılınca bulunuyor. Ben normaldeki zevklerimi yansıtabileceğim bir uğraş arıyordum çizemediğim için bunu buldum. Değişik şeyler çok var ilgin isteğin olsun yeter ki :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel olmuş. Hiç benim böyle yeteneklerim yok. Maşallah diyorum sana. :)
    Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ilk yaptığım kitap ayracına bakarak başta ne kadar berbat olduğumu anlayabilirsin aslında zamanla :)

      Sil
  5. kizimiz hamarat eline saglik :) hepsi birbirinden guzellr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada haberin olsun benim tarafimdan mimlendin :)

      Sil
    2. heeyy mime bakıyorum şimdiiiiii! Çok teşekkür ederimmm! *.*

      Sil
  6. ben de istiyorum ben de istiyorum *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay senin için özel bir tane bile yaparım! Sen yeter ki istee! *.*

      Sil
    2. Teşekkür ederim *.*
      Ama ben de yapmak istiyorum, beceriksiz biri olarak öleceğim *.*

      Sil