2 Temmuz 2013 Salı

tatil postu #1

merhabalaaaarrr
bu tatilin şarkısına da merhabaa!
bugün tatilin... ımmm.. du bakiyim kaç gün olmuş cumartesi sabahı geldik bugün çarşamba... yok daha salı ve şu an otelde 4. gecemiz! Veee cumartesi gününe kadar yine buradayız.
günler birbirine karıştı. Sahilin hemen karşısındaki otelimizden sahile, sahilden havuza, havuzdan yatağa bir 4 gün geçirdik. Sanırım bu bizim bu tarz olan ilk tatilimizdi. Her şey dahil bir otelde kalmak yani. Biz hep bir haftalık yazlık kiralar kendimiz pişirip yemeği, o eve kalabalık gitmeyi everdik. Teyzeler kuzenler doluşmak..

tatil güzel. Henüz ne otelde ne sahilde bir yakışıklı alarmı durumuna geçemedim. Hep sarışın alman ve hepsi sevgilisi ile el ele.......

Ben uyuyamıyorum. annemle babam bir odada kardeşimle ben bir odadayız. Onlar saat 10 dedin mi yatmaya giderken biz kardeşimle biraz verandada oturup, tavla oynayıp, bir şeyler içip, odaya geç girdiğimizde yetmezmiş gibi evden ayrılmadan önce depoladığım filmleri eskitip öyle yatıyoruz bu da biri ikiyi buluyor. Sonra ertesi gün kabak gibi güneşin altında sahilde uyuklayıp kıpkırmızı oluyoruz tabi o ayrı.....
ama bu gün kardeşim yeni edindiği arkadaşına beni sattı. Yarın gidiyorlar ben biraz onlarla oturayım dedi ve gitti bende kaldım bilgisayarla tek başıma aklıma hemen blog geldi! Yazacağım yazacağım derken anca 4. gün geldim.

böyle işte. Bu kadar sevgili görmek azcık sinirime dokunmuyor değil. Bu kadar erken açıklanıp tatil moralimin içine eden LYS'de sinirime dokunuyor. seneye gireceğim. Daha fazla konuşmaya gerek yok sanırım istemiyorum da. Uzun zamandır bir sene daha denemek aklımdayken neden şu an bu kadar üzülüyorum onu da bilmiyorum elbet.

Öyle işte neşeli başlayan yazı lys ve dört bir yanımı sarmış sevgililer yüzünden bozuk moralle bitti. Kusura bakmayın. blog için fotoğraf çekmek yeni aklıma geldi çekiyorum bir kaç fotoğraf. Son tatil postum kesinlikle fotobloglar gibi bir post olacak. Kaldığımız yerden tarihi yerlere kadar.

Antalya Side'deyim ben bu arada!
Burası o kadar güzel ki seneye için aynı otelde yer ayırtsak mı lafı bile geçti bayıldık!
ben birazdan ojelerimi yenileyip bir duş alıp yatacağım.
(ben gitmeden şu otele bir yakışıklı gelse de.. ahh ahh sizde dua edin de gelsin! ehe)
kendinize iyi bakın.


Tanrım bu ne sıcak.

4 yorum:

  1. Dilerim seni orada bir yaz aşkı bulur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada bir yaz aşkı bulmadı beni malesef ama yaz aşkı sadece deniz kenarında olmaz ki yaz hala devam ediyor :)

      Sil
  2. İlk yılımda ben de kazanamamıştım. Çok üzülmüştüm. Sonradan gördüm hayrını. Bu yıl senin için zor olacak ama sonrası güzel olacak inan :)
    Side gerçekten çok güzeldir. Severim :)
    Yaz aşkını boş ver geçici olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanıyorum gece yürüyüşü ya çok teşekkür ederim geç olsun güç olmasın ama değil mi :)
      inşallah her şey güzel olur :)

      Sil