22 Temmuz 2013 Pazartesi

Grey's Anatomy 9. sezon hakkında

selamlaaaarr
Ben bu diziye hastayım! House bittikten sonra benim tek avuntum oldu adeta. Hastanelere olan özlemimi gideriyor. Bu da bitince ne yaparım artık bilmiyorum. Sanırım doktorlara en baştan başlarımasdfgh
Öncelikle en en  en baştan bol bol SPOİLER uyarımı vereyim de sonra başlayayım sonra vay efendim ben daha izlememiştim, niye uyarmıyorsun sen bizi olmasın.



------spoiler---spoiiler----spoiler---

şurada bir itiraf edeyim sanırım ben Grey's anatomy'i izlemeye 5. sezondan falan başladım... ah vurmayın tamam. ya bu dizi öyle hikaye bütünlüğünde değilki. Ne bileyim ben diziyi foxlife da yada başka bir dijiturk kanalında gördüm gördükten sonrada o sezondan devam ettim. Napiyim geri dönmeye çok üşendimadsfgh

bu itiraftan sonra başlıyorum...
--Öncelikle her sezon finalinde birilerini öldürmelerinden bıktım! dizi tamam fenomen oldu ama bir kült yapım seviyesine ulaşmak istiyorsa diziyi izleten karakterleri yaşatmaya başlasalar iyi olur.
8. sezon finalinde uçak kazası oldu. (Başlarına gelmeyen tek felaket) Mark'ı (ki bu adamı çok severdim!) ve Lexie'yi (o kadar büyük bir fanı değildim ama Mark ona aşık diye severdim) öldürdüler. Birinin bacağı gitti, birinin eli bozuldu falan filan
 9. sezon finalinde de gittiler eski başhekimi, hastanenin temel taşını öldürdüler. dr. Richard Webber'ı. Ama ben  finalden bir önceki bölümün gidişatından bile anladım.. gerçekten içime doğdu. final bölümü başladı dedim bu sezonki kaybımızda Webber hayırlı uğurlu olsun... ve ağlaya ağlaya bölümü izledim.

--9. sezon 8. bölüm ise beni çok etkiledi. bölümde kısaca doktorların, stajerlerin hastaneyi nasıl bir tapınak
gibi gördükleriyle ilgili başlıyordu. önlük hışırtılarının, makine seslerinin nasıl onlara senfoni gibi geldiklerini anlatıyordu.
Sonra bölüm tüm doktorların acile gelmiş trafik kazasında yaralılarının üstünde kalp masajı yaparken, ameliyathaneye koşarken ki halleri geliyordu ve stajerler de yorgunluktan ölüyor halde ''onlarında geçmişte bizim gibi olduklarına inanamıyorum'' demeleriyle bitiyordu.
Ne biliyim ben bu bölümü çok sevdim. Sanırım o doktorların da stajyer olduğu zamanları bildiğim için. ahh ahh ben onların küçüklüklerini bilirim!asdfcgh


--Bailey'nin düğün günü Adele'in ameliyatına girmesi, gelinliğiyle beraber acilde dolanması çok.. ım.. ne bileyim duyguluydu. Kadının düğünü ya! Ama o gitti en yakın arkadaşının karısının ameliyatlarına girdi tüm gün. Adele'de öldü ama amaaann ne bileyim anlatamıyorum ama doktorluk gerçekten zor meslek azizim!

--Meredith'in hamileliliği de artık zorlamaydı sanki hikaye kalmamışda hamile kalamayan kadını hamile bırakalım demişler gibiydi ama çok sevindim! kadın o kadar uğraştı uğraştı sonunda gitti zenci bir bebek evlat edindi uğraşmadığı anda hamile kaldı! Bide bebeği karanlıkda doğurdu. İsmini Bailey koydular ama Richard'ın öldüğünü duyunca kesin bi ismi de Richard olur. Göbek adı falan. hıh buraya yazıyorum

--Yang ve Owen'ın arasındaki ilişkiye artık bir kesinlik verilsin isteyenler diye facebook grubu kurucam! emininm tüm Grey's Anatom izleyenleri katılcak. Yang'in ikide bir terk etmesinden, Owen'ın çocuk hayalleri asla gerçek olmayacağını bile bile Yang'e aşık olmasından, Yang'in garip gözlerinden çok sıkıldım! Hayır ya Yang'i hamile bıraksınlar gelecek sezon, yada kesin olarak (bak kesin olarak diyorum) ayırsınlar bunları. Buradan senaristlere sesleniyorummm! Üzmeyin benim Owen'ımıasdfg dizide aşık olduğum karakterler sırasında. sıralamanın diğer erkekleri Mark, Jackson Avery, Derek ve Alex Karev var.


--ve yazıyı yazarken öğrendiğim bir şey! şaşkınlıktan küçük dilimi yutucam şimdi! Alex Karev 40küsür yaşarında, evli (ona yakıştıramadığım bir kadınla), eski calvin klein modeli veeee hazır mısınız! Davullar lütfen! veeee 5 çocuğu var. evet beş!
4 kızı be bir oğlu var. oğlan en küçüğü. Oğlanı beklediler herhalde olmadıkça da yapmaya devam ettiler. google'da fotoğraflara da baktım ama artık kafamda o uslanmayan Karev değil aile babası Karev.
Adam boşu boşuna oynadığı dizide çocuk doktoru değilasdfbgh
oha değil mi sizce de yaa

Ben şoku üstümden atmaya çalışmak için kafam başka yerlere vermeye gidiyorum. gidip One Tree Hill'i bitireceğim iki üç bölüm kaldı. O da bittikten sonra cuma gününe uzuuuuun  ve duygusallı bir yazı gelecek. O dizi benim hayatımdı! fringe'in bittiğinin on katı üzülüyorum.
Bu da şarkımız
kendinize iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder