28 Haziran 2013 Cuma

yenilediğim tatil albümlerim

merhabalaarrr
çarşamba günü mükemmel bir mezuniyet balosu ardından cuma akşamı itibari ile Antalya yolcusuyum! Anlatacak pek bir şey yok bu senenin en yoğun haftalarını yaşıyorum. Bünyem cidden çok yorgun, az uyuyorum ve evde pinekleyemiyorum uzun zamandır ama tatilde dinleneceğim inşallah.

gitmeden de daha bugün yenilediğim telefonumun müzik çalarını sizlerle paylaşmak istedim! bakalım beğenecek misiniz?
öncelikle telefonumdan uzun zamandır hiç silinmemiş 3 albümle başlıyorum. Bunlar yeni değil ama tatilde de sürekli çalacak.

1 numarada Ed Sheeran- plus albümü var. Telefonumda en çok tekrar eden şarkılar listesinde 10 şarkıdan 3ü-4ü ona ait.

2 numarada Bruno Mars-Unorthodox Jukebox var. İçinde favori şarkım da When I Was Your Man. Hatta bu şarkının youtubedaki tüm coverlarını dinledim diyebilirim ama yine de Bruno'nun tadı yok efenim

3 numarada da Coldplay-Greatest Hits duruyor. Clocks, Yellow, Talk, Fix You.... hepsi favorim. Adı üstünde Greatest Hits!


4 numara da Django'nun Soundtrack'i var. Filmi yeni izledim sayılır bir iki hafta olmadı. yoksa ben çoktaaaaann ezberlemiştim tüm şarkıları. Burada favorim ise Too Old To Die Young.

5 numarada Imagine Dragons var. burada azcık işler karışıyor çünkü ben bu albümü İt's Time şarkısına olan aşkımdan dolayı edinmiştim. yani albüme aşık değilim ama Demons şarkısı da müthiş.

6 numarada ise beni çok şaşırtan bir isim, OneRepublic diyince ne yani ilk defa mı hayran oluyorsun onlara diyebilirsiniz ama açıkçası çok bilmezdim ben sadece Counting Stars şarkısına aşık oldum. eminim tatilin en çok çalınanı olacak! Albümün diğer şarkıları hakkında henüz bir fikrim yok.

 7 numara benim herşeyim! One Tree Hill'in 6.sezon şarkılarından oluşan bir albüm oluşturdum. içinde yaklaşık 150 şarkı var!

8 numara da Zaz'ın yeni albümü Recto Verso var. Şahsen burada arada kalmıştım çünkü ben sadece radyoda On Ira şarkısına aşık oldum. geri kalan şarkıları sıkacak gibi ama bakalım bi değişik dil olsun şarkılarımda.

9 numarada iseeee benim çoook küçüklükten beri tanıdığım Bridgit Mendler'ın My Name Is.. albümü var. Ve elbette Hurricane favorim. Kendisi Disney Channel'da  Good luck Charlie diye bir dizide oynuyordu. o zamanlar da ben Disney'de bolca vakit geçiriyordum. Disneyden sonraki kariyerini sevdiğim üç insandan biri o. Bir Bidgit, iki Demi Lovato, üç Jonas Brothers. Bence harika işler yapıyorlar Miley Cyrus gibi sapıtmadılar. Ay o kızı hiç sevemiyorum ben.

Pink Floyd ile ilgili açıklama yapmama gerek yok sanırım diyerek 11 numaraya geçiyorumm

John Mayer'in discography'sine sahip olan biri olarak neden Continuum'u seçtim hiçbir fikrim yok.
I don't trust mysel ve Bold As Love şarkıları yüzünden olabilir.



Ben bu şarkılarla tatile çıkıyorum. daha bavul bile hazırlamadım geldim buraya yazı yazdım. Annem beni öldürecek! Tatilimiz bu sefer biraz uzun olacağı için bolca yazı yazmayı planlıyorum fotoğraflaaarr şarkılaaar videolarlaa. bakalım ne olacak.
kendinize iyi bakın.
Şarkı vermeme gerek yok sanırım? eheheh

6 yorum:

  1. Nerelerdeydin köfte? Yazıyı henüz okumadım bi' dakka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık buralardayım Cessie'm *.*

      Sil
  2. oohh ne güzel bütün elektriğini atacaksın tatilde :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet sıla ya hatta şimdiye kadar hiç yapmadığım uzunlukta bir tatil yapacağımm :)

      Sil
  3. ben de bu sıralar ed'ciğime taktım. (eved ed'ciğim) kiss me, lego house, grade 8 ve tabiki give me love... çok harika bi ses :) selena gomezle çıkıyo diye dedikoduları bile çıktı... neyse dedikodu yapmıyım burda ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim favorim ne olursa olsun the a team sanırım :) ayy hayır selena ile çıkmasın ya onun gibi biri....

      kendime çeki düzen vermem lazım fazla ergence konuştumasdfghj

      Sil