18 Haziran 2013 Salı

yardımınıza ihtiyacım vaaarr!

merhabalaaar
arkadaşlar uzatmadan bir şey sormak istiyorum. acaba anasayfamdayken sağ sütundaki resimleri görebiliyor musunuz?
göremiyorsanız herhangibir yazımın başlığına tıkladıktan sonra görüyor musunuz bakar mısınız bi?
blogumu her açtığımda yandaki resimlerime bir bakıyorum taaaa en alttaki yazımın altına dizilmişler ama herhangi bir yazıma tıkladıktan sonra yerlerine geliyorlar.
çok sinir oldu neden böyle anlayamıyorum :(
lütfen yardım edin lütfen lütfennn

9 yorum:

  1. anasayfada görünmüyo ama post'a girince görünüyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa demek ki bilgisayarımdan kaynaklanan bir şey değilmiş. Neden böyle Efe biliyor musun? ne yaptıysam düzelmedi çünkü :(

      Sil
  2. Ben sağ sütunu tam olarak görebiliyorum. Resimler de dahil.
    Bence tarayıcıdan kaynaklanıyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah allahh kafayı yiyeceğim yahu! :(

      Sil
  3. HTML kodlamalarda bi kayma falan olabilir ama şöyle çözebilirsin sanırım

    (< > işaretlerinden sonra ve önce boşluk yok, yorm paneli izin vermedi boşluksuz :))

    < div class="fauxcolumn-outer fauxcolumn-right-outer" >

    yukarıdakine benzer bi kod bulup bu kodun hemen altına

    < b:section class='sidebar'"
    (..butda bisürü kod var..)
    < /b:section

    benzeri olan kodunu bulup oradan silip, yukarıda dediğim yere ekleyebilirsin. Bunlardan önce kesinlikle tema yedeğini al tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İlk dediğim işe yarıcak konrtol ettiğime göre :)

      Sil
    3. ya bende sorun var sanırım yapamadım :( o kodlar her zaman baş belam olmuştur. aradım birkaç düzenleme yaptım dediğini ama gerekli yerleri yapamadım herhalde yaptığim hiçbir değişikliği kabul etmedi üstüne üstlük. inan o yüzlerce satırı tek tek inceledim ama .

      < b:section class='sidebar'"

      dediğin yerde class'dan sonra çok şey yazıyordu ama hiç sidebar görmedim :(

      Sil
  4. ayyy summer'ım ne saçma ben de post'a tıklayınca görebildim ama neden olur bilmiyorum :(

    YanıtlaSil