23 Haziran 2013 Pazar

Summer is back!

Böyle geçen günler artık sona erdi! (3 aylığına da olsa....)

Evet geldim! Artık bol imla hatalı, kısa kısa, fotoğrafsız, şarkısız, telefondan yazılan yazılara son!

Bugün sınavdan sonra (son lys de bitti) eve bir geldim saat 7 oldu ben hala bilgisayardayım! yeay! Bir insan tema yapmayı bu kadar özleyebilir mi? Ben özlemişim vallahi ama blogumun sağ sütunu ile ilgili problemimi çözemedim hala anasayfadayken taaa en altlara kaçmış durumda. Saatlerce de ona uğraştım ama yapamadın vallahi. üzgünüm. sinirliyim. ama böyle de güzel oldu sanki? hı? Yorumlarını esirgemeyin ne olur.

Yarın mezuniyet hediyesi olacak fotoğraf makinesi alacağım büyük ihtimalle.
Çarşamba günü mezuniyet balosu var.
Cuma günü büyük ihtimal tatile çıkıyoruz.

kimse beni durduramaz tatilde bile yazı yazacağım! O kadar özledim ki blog okumayı, yorumları, mimleri... ''Bu kadar uzak kaldın internetten, bloglardan naptın Türkiye birincisi oldun mu bari?'' derseniz seneye tekrar gireceğim. Evet hiçbir işe yaramadı. Belkide daha beter bir sonuç almamı engelledi ama yinede... amaaaann neyseee

yazacağım daha çooook yazacağım hatta Şurası  , burası ve burası gibi bir vlog yani ''video blog'' planım var yaz içinnn! eveeet! kameranın karşısına geçip 10 dakika boyunca konuşmalı, bazen günümün içinden kesit kesit çektiğim videoları bir araya getirmeli bir kanal açacağım youtube'da!

ayrıca eskilerden de bildiğiniz bir planım daha vardı. O da internet radyosuydu. Bunu da yapacağım! yani umarım... bu yazda o bol yapacağım, edeceğimli ama sıfır etkinlikli yazlardan biri olmazsa inşallah yapacağım.

benden bu kadar sanırımm.
nihayet artık şarkı söyleyebiliyorum sizeee.
buyrun efenim şarkımız.
kendinize iyi bakııınnnnn!

6 yorum:

  1. Temanı çok beğendim ya çok sade ve hoş :) nasıl yaptığını sorabilir miyim..uzun süredir aynı temayı kullanıyorum ve çok sıkıldım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit tema üzerine uygulamalar yaptım. renkleri yazı stillerini özelleştir yerinden değiştirerek :) başlığı ise photo scape'de yaptım :)

      Sil
  2. oh oh ne güzel haberler.
    güzel yaz olacak senin için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah deep ya teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hoş geldin!
    Bekliyorum yeni yazılarını :)
    Sıkma sınav içinde canını.
    Su akar yolunu bulur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa! yazacağım gece inşallah daha çok yazacağım :) Çok teşekkürler :)

      Sil