28 Mart 2013 Perşembe

ygs geçti, önümüzdeki maçlara bakacağız


Ne desem bilmiyorum. Kendimden çok üzüldüğüm arkadaşlarım var. Sonuna kadar hak ediyorlardı en iyi dereceyi ama stres kötü etkiledi onları. sınavdan erken çıkanlar mı dersiniz, geç kaldığı için alınmayanlar mı dersiniz.. Her türlüsü vardı ama Allahtan ben bunları sınavdan sonra duydum da çok etkilenmedim. Son iki hafta dershaneye bile gitmedim ben. evde sürdürdüm çalışmalarımı. Çevremden çok etkileniyorum diyeydi tüm bunlar. Çünkü ben sakin olmaya çalıştıkça çevrem heyecandan ölüyordu. Kötü etkiliyor dedim ve gitmedim. İyi de oldu hani..

neyse sınav öyle böyle geçti. Stres yüzünden Türkçede yanlış yapacağımı bildiğim için uzun uzun dikkatli okuyayım dedim bi baktım bir saati geçirmişim türkçede. sonra da vakit yetmedi matematikde belli bir sorudan sonrasını göremedim bile.. ama yinede çok çok kurtarılamayacak kadar kötü değildi.

tamam bu kadar yeter mi ki sınav hakkında konuşmak? ben bu haftada biraz tembellik yaptım. bazen öğleden sonra okulu kırdım bazen hiç gitmedim. Gerçi hastayım da. Hapşuruk krizine girdim arkadaşlar.Hayatımda hiç böyle grip olmamıştım. ama bugün biraz son günlerini yaşıyor bakteriler sanki vücudumda eheh

 Bende evde kaldığım her anı filmlerle değerlendirdim. öyleki evde film kalmadı. yeni almadığım için evdeki zor zamanlar filmerimi bitirdim. yine depolamak lazım en kısa zamanda.
filmler neler miydi?
ımmm mesela
Man In Black 3 (yine o anlarımdan birindeydim herhalde sonunda deli gibi ağladım....)
Life Of Pi (MUHTEŞEMDİ)
Fifty Fifty (alt yazısını beğenmediğim için full ingilizce izledim ve ingilizcemin yettiğini görünce sevinçten evde dans ettim. ciddyim.)
Moonlight İn Paris (kaçıncı tekrarı hatırlamıyorum)

biraz zorundalık yazısı gibi oldu ama en kısa zamanda bol fotoğraflı bir post ile gelmeyi planlıyorum.
fotoğraf yok ama şarkımız videolu olsun.
umarım ygs kardeşleriminde sınavı iyi geçmiştir.
elbet çalışmalarımızın karşılığını alacağız inanıyorum ben.

kendinize iyi bakın.



8 yorum:

  1. Bende dgs de matematikten 20 e yakın soruya bakamadım zamanı yetiremediğim için ama şans işte oldu. Sana da sürpriz olcak bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu ygs tamamen şans işiydi ya. bunu anladım yani bakalım hayat bana ne sürpriz sunacak. inşallah en hayırlısı olur :)

      Sil
  2. oyy geçmiş olsun bebeğim. lys var bide dimi. hay ben bu sistemi ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sorma lys var ve de asıl önemlisi o.
      çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. sisteme kendi çapımda ve işe yaramayacak bir şekilde baş kaldırmak için her sene üniversite sınavlarına giriyorum, bu sene de girdim. üzülüp sıkılmaya gerek yok, her şey atlatılıyor bu sınavlar en kolay atlatılanları, sadece mesleğini ve yaşayacağın şehri seçerken 1 kere değil 2 kere değil 3 kere düşün bence. bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet sınavlar bir senede olmazssa iki senede atlatılıyor. geçip gidiyor önemli olan seçimler. çok haklısın. çok hemde. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Sonuçlar açıklanmış canım sanırım umarım her şey istediğin gibi olmuştur :)
    Az kaldı artık sık dişini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet açıklandı dişimi biraz daha sıkmama değil daha fazla salmama sebep oldu ama yinede devam etmeye çalışıyorum çok teşekkür ederimmmm :)

      Sil