1 Mart 2013 Cuma

Şu sıra *6

doğum günümün olduğu haftaya nasıl da ersin karabulut denk gelmiş ama! eheh

Burnumdan nefes alırken burnumun içi yanıyor, acı yüzünden gözlerim sulanıyor, ağzımdan nefes almaya çalışıyorum, midem bulanıyor, sabah biraz boğazlarım ağrıyordu ama geçti şimdi ve kolumu kaldırmaya üşendiğim bir kırgınlık var üzerimde..

Ben kısaca bu durumdayım. Ve bugün de yazı yazmayı çok istedi canım. Ama sınavdan konuşmak yok, stres yok, sınava 25gün kalmış olduğunun konusunu açmak asla yok.. bunlar dışında canım ne istiyorsa onu yazacağım. Başlıyorum..

Doğum günüm ve ertesi gün dahil iki günde toplam dört kere mum üfledim!
-Birincisi sınıf arkadaşlarımın beni öğle arası götürdüğü Burger King'de hamburgerin üzerindeydi ve bir sürprizdi!
-İkincisi akşam dershanede öğretmenimin bana bir sürpriziydi, dersin sonunda pasta geldi!
-Üçüncüsü evde annemin yaptığı pastaydı.
-Dördüncüsü de ertesi gün kuzenlerim, amcamlar ve halamlarla akşam yemeği yendikten sonra aniden masada beliren bir pastaydı! İşte 4!
Ben her ne kadar bu sene hevessiz olsam da etrafımdaki herkes birşeyler yaptı. 18 yaş için olabilecek en güzel doğum günüydü!

Hediyelerimi anlatmayacağım tek tek elbet ama annem de bana 18yaş için altın bir kolye ve künye aldı. Sende kendi kızına 18yaşına gelince verirsin dedi o kadar zarif bir kolyeki her yaşta her yere takılır o yüzden verir miyim bilmiyorum eheh

Tamamdır bu kadar doğum günü yeter. Şimdi size iki film söyleyeceğim. Birincisi en iyi oscar ödülüne alan kızımızın filmi umut ışığım Bir kere bence kızın oyunculuğu abartılmış ve bir anda yıldızı parladığı için onun etkisine aldığını düşünüyorum. Ama film çok güzeldi.

İkincisi The Terminal adınsa Tom Hanks'in bir filmi. Yabancı uyruklu birini canlandıran Hanks, New York'a geliyor ama hava alanından çıkamıyor. Çünkü uçakta olduğu süre içinde ülkesinde savaş çıkmış. Tüm vizeler kaldırılmış. New York hava alanında ülkesiz birini canlandırıyor. Ama nasıl tatlı nasıl hoş bir film anlatamam! Mutlaka izleyin.

Eveeeett.. Filmden sonrada size minik bir şarkı listesi vereceğim. Umarım dinler beğenirsiniz.
The Fray - Be Still
Alex Clare - To Close
Caro Emerald - That Man
Beatles - Blackbird
Ed Sheeran - Gold Rush (ki kesinlikle favorimmm!)

benden bu kadar. yatağımda ölmeye gidiyorum ben siz kendinize iyi bakın ama hasta olmayın!

4 yorum:

  1. Her şeyin en güzelini hak ediyorsun! Dilerim yeni yaşın büyük sevinçler getirir sana *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cesie! çok çok teşekkür ederimm! :) hepimiz hak ediyoruz :) iyi ki varsın :*

      Sil
  2. Summer'ım canım!

    burger king'li kutlama çok ama çok tatlı bence!

    ayrıca nasıl da takvim'i unutmuşum hii eyvaaah ben hala ocak ayındayım!!!

    hemen kopartiyim ve bakiyim benim doğum günüm mart ayında kim varmış :)

    Ersin karablulut.. çok şanslısın ehe <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaaaa'm! *.*

      evet burger king kutlaması çok orjinaldi ehe

      ayy sende kim var dur bende merak ettim gidip bakayım.
      Doğum günümüz kutlu olsun o zamaaaan ehe <3

      Sil