9 Şubat 2013 Cumartesi

yaş on sekiz

yaklaşık bir hafta sonra 18 olacağım ben.
evet 18. On sekiizzzz! Eighteen!
off
gram heyecan yok. bekli harfle ingilizce falan yazarsam bir şevk gelir sandım ama... 
ıı-ıh tık yok.
yahu 18 yaş bu. 
senelerdir acaba nasıl büyük bir parti yaparım ki, acaba kimleri çağırırım ki, acaba nasıl olur ki diye düşünürdüm sürekli ama  şu an hiçbir his yok.
yaşlanıyor muyuz kuzum?
hiç sanmıyorum hala büyüyorum ki ben.
ama insanın ruhu genç olmalı. çökmüşüm ben çökmüş!
bi insan sınav senesinde 18 yaşına girmemeli. çok kötü bir olay. sınav senesinde de mezuniyet partisi olmamalı. ne giyeceğime dair hiçbir planım yok mesela vaktim yok çünkü.

(vaktim yok ama iki saattir bilgisayar başındayım..........)

neyse işte.
facebookda kapalı bakalım kimler hatırlayacak doğum günümü çok merak ediyorum.

bizimkilerden istediğim hediye de tam 18 yaşında alınacak bir şey hee! 
yahu elalem araba ister ayfon ister ben? klasik, analog, dijital bile olmayan filmli fotoğraf makinesi istiyorum! anlayın nasıl yaşlanmış ruhum!
neyse şu an olmasa bile yaza alacaklar inşallah ehehe

neyse yine şarkı vereceğim ben.
kendinize iyi bakın gençler.
gençler mi? allahım yaşlanıyoruuuuuğğğmmm beeeeğğğnn!



8 yorum:

  1. Önemli olan yaşının kaç olduğu değil kendini genç hissedip hissetmemen sınav stresi çökertmiş seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh sorma Liss, çöktüm öldüm bittim yemin ediyorum! :D

      Sil
  2. Vay be
    On Sekiz oluyosun he :)
    Vakit sandığımızdan çok daha hızlı geçip gidiyor
    8 ler 18 ler 25 ler vs. birbirini izliyor sonra hiç farkına varmadan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahh Erdi, ben o hızı yaşamaya başladım inanır mısın hele bu sene :)

      Sil
  3. iyi ki doğmuşsun summerııım:)
    hediye de mikemmel ayrıcaaa, diana f, oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy teşekkür ederimmmm! :)

      hediye mikemmel ah bir de benim olsaaaa ehe

      Sil
  4. 18!

    ne tatlı yaş.. 19 da çok güzel ama favorim 20'ydi.. 3 gün sonra 25 olucam summer'ım zaman su gibi akıp geçmiş!!

    ayrıca İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ SENİ TANIDIM!

    MUTLU YILLAR CANIM. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!

    (geç oldu özür dilerim) :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçde geç olmadıı önemli değil ki heeem :(
      ehee sen iyi ki varsın miaaa! iyi ki tanıdım senii :)

      çok teşekkür ederimmmm :) :*

      <3

      Sil