23 Aralık 2012 Pazar

Bir pazar günümü bu üç minik şeye harcamış olmanın haklı gururunu yaşıyorum efenim

Zira artık cok sıkılmıştım test kitaplarından. Evde yalnız olmanın avantajını kullandım ve öğlen dershane çıkışımda önce D.R'a uğrayıp sinema dergisi ve bu filmi aldım. Sonrada burger king'e gidip kendime bir chicken royal meni alıp paket yaptırarak eve geldim.

Önce hamburgerim esliğinde filmi izledim (güzelliği tartışılırdı bu arada) sonra bir kahve yapıp dergımı okudum. Mutlaka izlenmeli dediğim filmleri not alıp, vakit bulup gidemediğim tüm filmlerin ıcığını cıcığını öğrendim.

Arada lazım böyle kaçamaklar azizim!

Bu ufak bildirimimin ardından yine test kitaplarıma dönüyorum arkadaşlar. Sağlıcakla kalın. Kendinize bu günlerde dikkat edin ben şahsen daha yeni kurtuldum hastalığın pençesinden..

10 yorum:

  1. İyi yapmışsın. Böyle nefes almak lazım arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma kesinlikle lazımm! mesela en son izlediğim film hala o ehe

      Sil
  2. en güzel molayı vermişsin daha ne olsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet! en güzeli en şahanesi! :)

      Sil
  3. içimi açtı bu canım :)
    Ne güzel yapmışsın!
    Deşarj olmuşsun resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece yürüyüşüü! evet. bu resmin güzel geldiği insanları daha bi severim ben o zamaan! teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ohh şahane!

    öncelikle SENİ ÇOK ÖZLEDİM diye başlamak istiyorum ve o ufak kaçamakların hepsine bayıldığımı söylemek istiyorum.

    yanına bi de oje alsan tam benlikmiş yani çığlık çığlığa bir mutluluk hediyesi olurdu kendime :)

    mutlu yıllarr :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahaneee!

      Ve BEN SENİ DAHA ÇOK ÖZLEİDM MİA'M!
      hemde çook :)

      umarım bir gün bunları berber de yapacağızzz! :)

      geç oldu ama mutlu mutlu yıllarr! :)

      Sil