20 Kasım 2012 Salı

saç'maladım ve gittim..


hayatımın en hızlı blog yazısını yazmaya karar verdim. zira çevremde değişiklikler aramaktan bıktım diyebilirim. Hayır değişiklik yok, monotonluktan bıktım ama değişiklik katmaya çalışmaktan da bıktım.

fotoğrafta gördüğünüz keep calm and make tea benim sloganım oldu! canım mı sıkıldı? çay yapıp tes çözüyorum. canım atıştıracak bir şey mi istiyor? petibör bisküvi ile çay yapıyorum falan.. çay kahve bir sınav öğrencisini en yakınıdır nede olsa!

ımm ne diyordum? hıh! değişklik.
misal beş yeni film edindim cuma günü. çarşamba oldu birini bile izleyemedim. Hayır çabalıyorum şu testlerin arasına bir aktivite katayım, yemek yerken bir şeyler izleyeyim, evde boş boş vakit geçireyim, bloglar okuyayım falan.. ama yok! yok arkadaş! boş kalabildiğim her anı uyumakla değerlendiriyorum. yorgunluk diz boyu. üniversite için umutlar desen yerlerde sürünüyor.. çalışırken hala daha yapamayacağım kıvamındayım. neden bilmiyorum. daha konularımız bitmedi ondan belki de tüm bu güvensizlik.
neyse oralara girmek istemiyorum. çıkamam yoksa. sınava hazırlanıyorum işte kısaca. en kısa haliyle..

mesela... ımm hiç durmamaya çalışıyorum ya konu gelmiyor..
hıh! saçlarımdan nefret ediyorum. Geri zekalı kuaför yıllık fotoğrafı çekimi için saçımı yaptırmaya gittiğimde kıvırcık saç durmaz, kat verelim dedi. Öyle abzurt bir kat vermişki saçlarıma yüzüme hiç gitmedi. saçımı serbest bırakamıyorum artık. hep bir jöleler, tokalar, atraksiyonlar gerektiriyor.  ne güzel omuzlarımda küttü benim saçlarım. şimdi aşırı derecede kat var. off offf!!
ÇOK SİNİRLİYİM!

neyse..mezuniyet fotoğraflarım çok güzel hiç değilse. o mutlu ediyor beni. şuan tek büyük isteğim, üniversitenin de üstünde bir an önce saçlarımın uzamasııı! :(
saçlarımın şöyle yandaki fotoğraf olacağını hayal etmiştim. bu modeli istiyordum. yine jöleleyince bir derece buna benziyor ama yine de çok kötüüü!

böyle işte..
saç'maladım ve gidiyorum.
uzun bir banyo ve test çözümü sonrası yatacağım.
umarım iyisinizdir.

notnotnotnotnot..: şunu söylemeden geçemeyeceğim ki telefonumdan blog okuyorum yorum yapamıyorum fazla ama okuyorum. Erdi, Vişnem, Mia'm, melodram,  spot ışığını arayan kız, cessie'm, mori'm, Leah, Luna ve daha bir sürüsü... hepiniz telefonumun yer imlerinde birer birer varsınız. Bu sevmediğim sınfımda tenefüslerdeki tek eğlencemsiniz! İyi ki varsınız! :)


10 yorum:

  1. merhaba summer, uzun zamandır takip ediyorum seni, Mia'nın blogunda görüp okumaya başlamıştım ama bugün ilk defa yorum yazıyorum sanırım. çok klasik gelecek belki ama canını sıkma, geçecek ve bi şekilde öyle yada böyle üniversiteye gireceksin ve ondan sonra çok eğlenceli bir 4 yıl seni bekliyor olucak. yani açıkçası ben sınav dönemleri dışında hep eğlenmiştim, çok eğlenmiştim hatta okulu niye uzatmadım diye üzülüyorum şuan. canını sıkma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanır mısın böyle şeyleri o kadar az duyuyorum ki benim için klasik laflar değiler :( çok teşekkür ederim ama bunları duymak çok güzel insana güç veriyor :) uamrım her şey yolunda gider :)

      Sil
  2. Saçlarına takmamaya çalış ya. Nasılsa uzayacak ve düzelecekler de. Ben şu an benimkilerle öyle başa çıkıyorum.

    Sınav konusundaki bu umutsuzluk da nesiymiş, aaa?
    Yaparsın hem de en güzelini yaparsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh cesiem inan takılmayacak gibi değiller :( ama uzuyor olması hep böyle kalmayacak olması moral veriyor ehe. Sınav konusunda öyle mi diyorsun gerçekten? :) ah bende inanmak istiyoruuum! :) çük teşekkür ederim burada olduğın, sözlerin için.. :)

      Sil
  3. Hepsi olcak. Üniversite de olcak, saçların da istediğin gibi olcak :) Azcık daha sabır şart.

    Olsun okumanda güzel ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o sabır.. Ahh.. 8lr gün her şeyin yoluna girecek olması ve o saçların elbet uzayacak olması beni hayatta tutan tek şey :) ve evet okuyorum iyi hissettiriyor ama yorum yapamadığım i.ln eksik sanki hep :( yinede teşekkürler :)

      Sil
  4. Bu yaz bence burada senin üniversiteye gidişini kutlayacağız.
    Bölümün hakkında kafa patlatacağız.
    Tebrik cümlelerimizi sıraşayacağız ve seninle birlikte mutlu olacağız.
    Şimdi yıllığın ve mezuniyetin keyfini çıkar. Benim en keyif aldığım şeyler bunlardı. Her yaz aklıma gelir o yıllığı açar okurum.
    Gülerim, hüzünlenirim.
    Mezuniyetten sadece fotoğraf ve videolar var. Küçümsedim gibi biraz ama bir yıllık olamaz. :)
    Eğlen mezuniyetinde.
    En güzel kıyafeti al. En güzel ayakkabıyı. Saçını istediğin gibi yap. İmkansızlıklara boyun eğme.
    Sen ol ve istediğin gibi ol.
    Affet arkadaşlarını.
    son de. son bu seneden sonra aramazsan görüşmeyeceksiniz.
    Katlan onlara. onlarda sana.
    Lise bitiyor. Okul hayatındaki en güzel yıllar.
    Tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle ne kadar özür dilesem az gece yürüyüşü, gözümden kaçmış yorumun aslında okunduğu anda mutluluk verena nında cevap verilmesi gereken bir yorumdu ama unutmuşum :( ve çok çok teşekkür ederim tüm bunlar için :) aslında burada bahsetmediğim halde şuan yaşadığım arkadaş sorunuma katlan onlara diyerek bana akıl verdin :) çok teşekkürler umarım hepsi olur, hepsi çok güzel olur! lyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  6. yaa sen var ya summer bi tanesin!!

    beni durduk yere çok mutlu ettin. iyi ki varsın ve hep mutlu ol saçların da eminim çok güzeldir.. :)

    YanıtlaSil
  7. alışıyorum gibi be mia'm :) çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınn! :)

    YanıtlaSil