16 Kasım 2012 Cuma

Keşke bana yazılsaydı dediğim satırlar var..

Ve en çok acıtanı da onlar.

Hiç ummadığım birinin kağıtla kalemle aslında yazmakla ilgisi olduğunu öğrendim bu hafta. Belki birini düşünerek, belki gelecekteki sevgilisine ithafen yazdığı satırları okudum. Beni kendine tekrar hayran bıraktı..

Aşk da olabilirdi aslında bu. Ama olmaması gerektiği için söylemiyorum.
Şimdilik sadece yeni fark ettiğim ince ruhuyla beni şaşırtan, favori film dizi müziklerimizle imkan olsa saatlerce konuşabileceğimize emin olduğum, o tatlı insan olarak kalsın çevremde..
Belki bir gün..
Kim bilir..

6 yorum:

  1. aaaaaaaa... summer'ım umarım o satırlar sana yazılırlar!

    çok heyecanlandım şu an. demek henüz olmasa da böyle biri var.

    o insanlar çok özeller tanıması bile güzel iyi ki varlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım miaaa! Umarım onun tarafından bir gün banada yazılırlar! :) o her zaman vardı ama bu hareketiyle sanki gözümde parladı ehehe iyi ki varlar değil mii! :)

      Sil
  2. Ne güzel.
    Yeni bir his. Belki de yeni bir başlangıç.
    Umarım sana mutluluk getirir canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece, umarım! :) yeni bir his evet. çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

      Sil
  3. sana da yazılır elbet :) insan bekliyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yazılır :) insan genel olarak bir gün sevgilim olursa diye değil birine has hissedince bunları daha çok heyecanlanıyor..

      Sil