22 Kasım 2012 Perşembe

Bugün, kayıp eldivenlerin teklerini anma ve arama günü..

Yani günüymüş..
Olmayan kelimeler ajandam öyle söylüyor. Tabi kış tam anlamıyla gelmesi gereken zamanda gelseydi daha anlamlı olabilirdi. Zira değil eldiven ben daha kalın atkılarıma bile gecemedim hala şal..

Bu ajandayı sene başında bana hediye etmişlerdi şimdi aralık ayı geliyor! Ahh ahh zaman ne çabuk geciyor. Ajandamın sayfalarını doldurmaya hem yetişemediğim hem kıyamadığım için kullanmıyordum ama böyle özel günleri de kaçırmıyorum ehehe

Bu kadardı söyleyeceklerim
Ne tatlı değil mi ama kayıp eldivenlerin teklerini anma ve arama günü :)

8 yorum:

  1. cnm ben atkı bere ne varsa çıkardım donuyorum resmen:))

    YanıtlaSil
  2. Burada yok öyle soğuk daha. Bir yandan da korkuyorum o eldivenlerimin bulunduğu karışık, her şeyi attığım çekmeceyi açmaya. Allah herkese eldiven arayışlarında kolaylık versin valla. Zor iş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben tüm kışlarımı kokusu değiksin diye yıkadım kuruttum düzgünce duruyor ama ahh bi kullanamadım :(

      Sil
  3. gerçekten de çok güzel bir günmüş. bunun eşi kaybolmuş çoraplar versiyonu da olsa cuk olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa dimi :) herkes bunu söylüyor bana da eheh onun gününü de yapmalılar bence! :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ayyy! hayır hayır Mia! aynı sen! *.*

      Sil