2 Ekim 2012 Salı

Olmayan kelimeler *hep yazmak isteyenlerin günü..



Bilmem haberiniz var mı? Ya da bu ajandaya sahip misiniz? Bana doğum günümde en güzel dostdan hediye geldi.. Kitapçılarda görmüşler bilir sıra dışı bir ajanda, tam ben gibi :)

Neyse konuyu uzatmıyorum.

Ajanda da yazdığına göre bugün, Hep yazmak isteyenlerin günü ymüş.

Hepimiz için kutlu mutlu olsun ehehehe
Kelimelerimiz hiç tükenmesinler.
Hep yazalın hep buralarda olalım :) bahaneyle de blogumu çok seviyorum yazısı yazdım, çok fenayım.

Arada böyle hiçbirinizin bilmediği özel günler için yazacağım. Daha neler var neleeer..

5 yorum:

  1. bende de var bundan:)) bana da hediye geldi hem.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çol yüce birşey bu ajanda bence :) hediye olması daha bi bağlanmamı sağlıyor ama gerçekten çok güzel :)

      Sil
  2. Hep yazmak isteyenlerin günü 'her gün' olmalı bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bize hergün bayram olsun! Eheh ama evet her gün bizlerin, hep hayatı boyunca yazmak isteyenlerin günü olsun bence :)

      Sil