11 Eylül 2012 Salı

ve saçlar kısalır!





Evveeet!
Summer'ınız haftalardır hatta aylardır saçımı kısaltmak istiyorum modunda dolanmıştı belki bilirsiniz ( her postta bahsederdim bir ara en çok da Mori'm bilir ehe )

İşte kısalttım aklımda olan daha kısaydı belki bir kaç parmak daha omuzlarda bitebilirdi ama içim bu kadarına el verdi. Ahh ahh

Saçlarını kestirmek için cesaret toplamam saçlarımın uzunluğu ile ters doğrultudaydı. O uzun saçlar ama minicik bir cesaret.

we bought a zoo filminde derdi tek gereken 10 saniyelik deli cesreti.. Gerisi sonradan gelir diye. Kuaföre girerken aklımda bu söz vardı, dilimde ise yine bu söz.. Kendi kendime 10 saniye sadece 10 saniye summer! diyip durdum ehe

Neyse işte! Buda bitti!
Bu kış beni çok rahat kullanımlık saçlar bekliyor!

18 yorum:

  1. Bence gayet de güzel olmuş, o cesaretten herkese lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet herkese lazım. en azından hayatlarında bir kere :)

      Sil
  2. Bence de güzel olmuş, güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cessie! çook teşekkür ederimm! :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bence, güle güle kullan yeni saçlarını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! ayy böyle yorumlar alınca daha çok içime siniyor :)

      Sil
  4. Aaa saçlar gitmiş! Gayet de güzel olmuş bence.
    Yüzün zaten güzel Summercim, saçların çok yakışmış.
    Eski saçlarını özleyeceksin bir süre ama sonra alışırsın. ''Keşke kestirmeseydim ya'' demek yerine '' İyi ki kestirmişim, hem değişiklik iyidir'' demeyi tercih edersen daha mutlu olursun bence canım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey! vişnem! evet gitti saçlar :(
      ama oldu sanki yaa :) çok teşekkür ederim canım benim :) evet evet aynen öyle değişiklik iyidir :)

      tekrar tekrar teşekkür ederim iyi ki varsın :)

      Sil
  5. Ne hoş olmuşsun!
    o cesaretten bana da lazım şu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederimmm! :)

      sende benden cesaret al. hiç ummadığın derecede güzel şeyler çıkabilir :)

      Sil
  6. Bende saçlarımı tam olarak bugün kestirdim. :) Çok güzel olmuş çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel bir tesadüf buu! :)
      çok teşekkür ederim :) eminim seninki de çok güzel olmuştur :)

      Sil
  7. bil bakalım noldu, sevgili yaz güneşi Summer'cığım! :)

    sonunda mektubun ulaştı elime, hem de dakikalar önce. arkadaşım çıkarttı odama, kapıyı çaldı. dedi mektubun var! :) mutlulukla açtım. yazacağım bununla ilgili bir post, şimdilik sadece bu kadarını söylüyorum. ^^

    mutlu ettin beni öğlen öğlen. :) teşekkürler.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. luna!
      sana ulaşmasına çok sevindim, umarım sevmişsindir :)

      senin mektubunun beni heyecanlandırması yanında hiçbir şey bence ^_^

      merakla bekliyorum postunu da :)

      ayy ne sevindim! :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. heeey çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. saçlar çooook yakışmış summer'ımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miaaaa'm! Çok teşekkür ederimmm! :*

      Sil