5 Eylül 2012 Çarşamba

Summer mutfakta!

Fotoğrafda gördüğünüz spagetti benim eserim. Her zaman eğer evde tek isem uzun uzadıya mükemmel bir tabak hazırlarım ama bu sefer aştım kendimi bence. Bakın sizde deneyin diye neler kattığımı yazacağım. Aşağıda yazanları aynen yapın sonra da sanki ben siz hazırlamışım gibi beni anarak yiyin. Ama iyi anın lütfen. Beğenip beğenmediğinizi anlarım eğer sağ kulağım çınlıyorsa iyi, sol ise kötüdür. Aman ha! Ehehehe

Ben öncelikle 3 tane biberi sonrada bolca maydanozu yıkayıp küçün küçük doğradım. Sonra buz dolabından pul biber, domates ve yoğurdu çıkardım. Daha önceden pişmiş klasik domates soslu spagettimi genişçe bir tabağa koydum. Üzerine 3-4 kaşık yoğurdu koyup karıştırdım. Sonra doğradığım biber ve maydanozları kattım. Dereotu sevenler dere otu da katabilir. Roka da... Sonra sıra baharatlara geldi. Pul biber, nane ve tuz yeterli. Belki garip gelecek ama spagettiye katmadan önceki yeşilliğe veya en son dokunuş olarak spagettiye limon sıkabilirsiniz. Çok değil sonuçta. Damla damla sadece ekşilik için.

Size afiyet olsun zira ben kelimenin tam anlamıyla şiştim ehe sonra summer neden göbekli.. İşte bu yüzden! :( eheheh

Yapacaklar olursa umarım beğenirler.

Aklıma Nil'in sana kek yaptım şarkısı geldi. Bilmem dinler misiniz?
Bon apetit!

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ehe çok teşekkürler :) ama daha bu hiçbir şey. Sadece basit bir sos sayılır yakında hamur işleri gelecek! Bekleyin! :D

      Sil
  2. Nefis görünüyor!
    Ben de tek başıma olduğumda kendime yemek hazırlamaya bayılırım.
    Bunu da deneyeceğim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy! Umarım beğenirsin! Evde tek basına yemek yapmanın tadı da bır baska ama! :)

      Sil
  3. ımmm becerikli summer'ım!

    hayal gücün ve damak tadın şahane.

    ben tam anlamıyla bayılırım buna özellikle limonu hiç garip bulmadım aksıne bayıldım ay :*

    yazının sonu da çok tatlıydı aynı senin gibi

    ve sen de hiç ama hiç göbek yook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy miaaaa! Onca ortak yonden sonra bır de damak tadı ekleniyor sanki ehe :) sen daha tatlısın! Ayrıcada ben kılolu degılım ama bır gobek gercegı var sanki :/

      Sil
  4. ahh her ne kadar bolca maydonoz işini sevmesem de çok güzel görünüyooor ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy maydonoz sağlıktır amaaa! ehhe

      olsun onsuz da güzel olur bence :)

      Sil