9 Eylül 2012 Pazar

Merhaba!

  Merhaba salı sendromu!

Dershanemin sadece pazartesileri tatil olmasından dolayı artık benim için sadece salı sendromu var. Gerçi pazartesi günü de tatilde miyim, yoksa dershaneyi eve mi taşıdım belli değil. Yine saat 7de de olmasa erkenden kalkıp kahvaltıydı mahvaltıydı derken derse oturuyorum. Televizyonu açarsam mutlaka izleyecek bir şeyler bulurum diye hiç salona falan kaymıyorum.

Kısaca evdeki hayatım atıştırmalıklar hazırlamak için mutfak ve odam arasında geçiyor.


Merhaba almam gereken test kitapları! Dershaneye o kadar para ödememize rağmen dershane kaynaklarım o kadar yetersiz ki! Her dersden birer soru bankası, birer konu anlatımı verdiler oldu bitti. Nasıl sinirliyim anlatamam. Gerçi sırf matematik hocaları çok iyi diye yerel küçük bir dershaneye gidersen sonuçlarına katlanmalısın Summer. Ahh ahh

Merhaba yazmayı unuttuğum tonlarca konu...
Ayy tıkandım resmen aklıma gelmiyor iyi mi....


aa Merhaba dershanede ilk aşkıma, eski sevgilime benzeyen çocuk. Aşırı derece benzeyen çocuk. Anladık yakın arkadaşın bizim sınıfta ama ikide bir gelip gitme. Hiç iyi anıların yok bende..



Merhaba sıra arkadaşım. Tüm soruları ışık hızında çözüyorsun ve birden ben daha testin yarısında iken kalemini masaya koyup bekilyorsun ya beni nasıl ezik hissettiriyorsun anlatamam. Tamam dershanedeki herkes senin ankara hukuk'u kazanacağını ve mükemmel bir puan alacağını biliyor ama bu kadar da gösteriş yapma ya. Ayy her ne kadar sinir olsamda beni gaza getiriyorsun. O konuda sağol yani ehe



Merhaba sabahın köründe dershaneye gittiğim için bana acıyan ailem. Ben sınava hazıralanıyorum diye bana her konuda rahatlık sağlamaya çalışıyorsunuz. Bunu biliyorum. Ve umarım tüm bu fedakarlıklalıklarınızın karşılğının sene sonunda verebilirim.

Merhaba kalemkutumdaki "sen gülerken çok güzelsin" broşu. Her baktığmda beni mutlu ediyorsun. Vişne çürüğümü hatırlatıyorsun.

Merhaba blogger alemi!
Merhaba dünya!
Merhaba televole! Ehe ne tatlı bir yazı oldu bu


16 yorum:

  1. Dırınnnnnnn ygs lys çocuklarıyız şu an biz. Dershane kaynakları yetersiz gibi geliyo ama 2'den fazla soru bankası alma derim bitmiycek çünkü onlar ve boş kalması moralini bozar. Şahsen benim dershanem fasiküller filan dağıtıyor, yaprak testi bol o yüzden aramıyorum fazla soru bankasını (dershane dışında birer tane aldım o kadar). Dershanende yoksa öyle şeyler al ama 3 soru bankası ideal. Kaynak önerebilirim istersen derece yapan insanlardan topladım yayınları, kitapları deli gibi askjdgaskjf. HEDEFİMİZ VAR Bİ KERE. Nyse bşe demiorm tmm. Çok uzattım. Sevgilers.................................................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben istiyorum o kaynak önerisini :DD

      Sil
    2. e.f. Sbs çocukları diye bir dizi vardı değil mi! asdfghjfgj dershane kaynakları konusunda hiç sorma! Birer test kitabı neyime yetecek diyorum ama abartmaya da niyetim yok merak etme ehe her dersden birer daha alacağım sadece. Bizde de yaprak test dağıtıyorlar ama dersde çözüyorlar. Ve öneri konusu süper olur! Tam da ben yayın düşünüyorum. Ben eşit ağırlıkçıyım ama o sorun olabilir. Sanırım sadece matematik önerebilirsin. Mimarlık okuyacağına göre fensin. (çok zekiyim asdfg) sen hep böyle uzat yorumları! Sevgilerrr

      Sil
    3. Peki o zaman matematik için kartezyen q serisini aldım mat1 mat2 diye. Konuların ara başlıkları da var konunun bir kısmını işledikten sonra çözebiliyorsun böylece konunun bitmesini beklemene gerek kalmıyor.

      iç ses istersen mail atabilirsin bana. senidelafatuttum@gmail.com mail adresim yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  2. saat kaçta uyuyorsunuz peki :/ ve boş bir zamanınızda bana da ders çalışmak ile ilgili işinize yaramış bir-iki tavsiye verir misiniz? cok güzel yazıyorsunuz bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra öncelikle çok teşekkür ederim :) ve sonra da tavsiye konusunda ben sana ancak kendim için yaptığım şeyleri anlatabilirim. Herkes için değişir çünkü bunlar. Ben yazarak çok iyi anlarım başkası okuyarak ne bileyim. Bunu senin çözmen lazım. Sanırım benden küçüksün yani sınava hazırlanmıyorsun. Bu sınav öncesi senelerini iyi kullan. Konularda süper olmasan da temelini anlamaya çalış. Ve nasıl ders çalıştığında daha iyi verim aldığını hesapla. Yani bir dersin her yazılısına farklı çalış. Kendi kendini deneyerek yaparsın bunu :) ve son olarak ben bünyemi geç yatıp erken kalkmaya alıştırdığm için 1den önce yatmıyorum ve 7de kalkıyorum. Bak bunu da dene bünyeni uykusuzluğa alıştır. Çünkü sınav senende uyumak çok boş bir iş olacak. Gözünü korkutmak gibi olmasın da :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim ve evet 10.sınıfım :)

      Sil
    3. ayyy bak daha çok erkenmiş sana söyleyebilirim. Ben 10. Sınıfta hiç sallamamışğm dersleri ama sen öyle yapma. Daha 11olmama bile bir sene var derdim sallardım herşeyi. Özellikle trigonometri! Aman diyim. Dediğim gibi süper olmasanda konularda anlamaya çalış son sınıfta bol bol test çözeceksin bir de konu anlamaya çalışma :)

      Sil
  3. Mutfak-oda arası gidip gelmeler bende de çok fazla oluyor. Sıkıntıdan yiyip içmeye sarıyor sanırım insan bir süre sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iç ses aynen öyle oluyor bence de! :D insan kafa dağıtacak bir şeyler arıyor sıkıldığı için ve bence en zararsızı buzdolabı. Telefonla, bilgisayarla, tv ile uğraşsan başında kalabilirsin ama yemek biter hem ders çalışırken de yaparsın :D

      Sil
  4. Yazını okurken gelecek yılki halimi görür gibi oldum.
    Ve şimdiden endişelenmeye başladım. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. endişelenme ama hazırlık yap bence. Bir şeylerin farkına varmaya çalış. 11 sınıf endişe ederek geçer ama son sınıfta endişe etmeye vaktin kalmaz ve her şey yolunda gider merak etme. Yoğunluk iyidir :)

      Sil
  5. Merhaba Summer, bu zamana kadar seni hep takip ettim ama pek yorum bıraktığım söylenemez bir hesabım olmadığı için yorum pek bırakmıyorum, ama o kitapları görünce dayanamadım bugünlerde baya araştırıyorum 11.sınıfım ufaktan ufaktan hazırlanmaya başladım biraz da stres bastı- biraz dediğime bakma sen ;)-, kitap arayışlarındayım sonuç yayınlarıda dershanedeki matematik ve geometri hocaları tarafından önerildi ama alsam mı almasam mı pek karar veremedim, güzel mi sence? Ooo çok mu yazmışım ne :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buse! Bu yorum beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Blogger hesabı olmayan birinin takip etmesi, okuması.. :) öncelikle bunun için çok teşekkür ederim :) sonracıma sonuç yayınları için sana şunu söyleyebilirim. Matematik ve geometrinin hertürlü konusunda konuyu kavratmak için süper kitaplar! Gerçekten kitap bittiğinde konuyu anlıyorsun ama zorluk derecesin çok düşük. Yani kitabı zorlanarak bitirmeyeceksin. Konuyu sonuç yayını ile kavrayıp, dershane kitapların ile soruların zorluk derecesini yükseltmelisin. Böyle yani konu eksikliğin ya da pekiktirmen için süper ama ben konuyu biliyorum dersen hiç gerek yok sonuç yayınları ile uğraşmana :)

      Sil
  6. Okuduğum bu tür bloglar ve moda blogları var, bilgisayarı her açtığımda önce herkes gibi feysime girip daha sonrada sık kullanılanlardaki blogları yeni post var mı diye geziyorum, çok hoşuma gidiyor acaba bende açsam mı düşünüyorum ama hala bir girişimde bulunamadım inşallah bir gün.. :) Bu arada ben sayısalım, matematiğim iyidir ama geometride gerçekten sıfırım okuldaki öğretmenimiz sağolsun pek bir şey öğrenemedim geçen senelerde dershaneye gitmedim, bu sene başladım işte rehberlikçiyle program yaptık bu seneden sıkı tutup YGSyi bitir diyo herkes, kolay kaynaklardan başlayıp zora doğru gitmemi önerdiler başlangıç içinde dediğim gibi sonuç yayınlarını önerdiler, öyle diyorsan geometri için aradığım kaynak bu sanırsam konuyu kavramak için, matematiktende eksik olduğum konuların kitaplarını alabilirim kitapların konu konu ayrılması da güzel bir olay. Daha sonrada zorluk derecesini artırabilirim. Neyse çok çok teşekkür ederim cevabın için kararsızlığımı sonlandı yarın kitapçıdayım :)

    YanıtlaSil
  7. o bloglardan olmak da benim için çok hoş :) sonuç yayınları hele geometride cidden yol yordam öğretir :) bende 11de sadece matmatik ve geometri ile başladım. Ama gerçekten bu seneden ygs yi bitireceksen süper. Ben deli gibi son senem aslında bu kafasında boş boş lisenin tadına doydum geçen sene. (bolca boş vakit yaratarak yani ehe ) evet o konu konu ayrılması çok güzel. Sadece bir konudan eksiğin varken kocaman bir kitap almak zorunda kalmıyorsun. O zaman da boş kitabın kalmıyor ve morallerde bozulmuyor :) boş kitaptan daha çok moral bozan bir şey daha yok benim için :/ ayrıcada madem bu kadar meraklısın sen de açabilirsin bence :) hem takip etmesi kolaylaşır hem daha eğlenceli :)

    YanıtlaSil