25 Eylül 2012 Salı

....

İki akşamdır kalemim durmuyor. Bir şeylerin özlemi mi bu, yoksa salt yazma isteğimi çözemedim. Sevinsem mi, üzülsem mi onu hiç bilemedim..
Ben sevineyim diyorum. Uzun süre nadasa yatmış gibi hissediyorum kendimi. Yazabilmek adına bu kadar konuştuktan sonra güzel hissettiriyor.
Ya da koyu kahvelerin verdiği uykusuzluk sayesinde sessizlik ile yeniden tanıştım. Bu saatler diğer odalar uyku, boşluk ile dolu ama benim odam dalıp gidilmiş hayaller sayesinde rengarenk.
Her neyse güzel şeyler bunlar.
Devamı gelsin diye kendime iyi dilekte bulunmak amaçlı yazdım ve bende uyuyorum.
İyi geceler herkese

6 yorum:

  1. mektubunu ekledim :) sonunda, sana bir cevap da yazdım üstelik bu gece! :) ne zaman gönderebilirim bilmiyorum ancak, hazır ve nazır beklemekte...

    kalem durmuyorsa ne mutlu! :)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy hemen girip bakıyorum yazına! Cevabını ise dör gözle bekliyorum! Ayy ne heyecanlı :) kalem durmaması çok güzel umarım devam eder :) bolca sevgiler luna! :)

      Sil
  2. Ne mutlu sana :)
    Hiç durmasın o kalem.
    Geçmesin hiç inşallah o duygular.
    Yazabilmek ne güzel şey! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece, ne güzel değil mi :) kötü olanları gitsin ama gerısı kalsın dıyelım o zaman :) yazabilmek en güze şey! :)

      Sil
  3. kalem hiç durmasın hep yazılsınlar.

    sen hep gül ama.

    bıcır bıcır bi şeyler anlatmadıkça kim üzmüş summerımı diyorum içimden ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy mia içindekini aslında nasıl biliyorsun. Nasıl anlıyorsun. Bır de bu duruma nasıl sevınıyorum benı gercekten tanımıssın gıbısınden. :) bunlar da güzelli şeyler. Bıcır bıcır olma zamanı geldi belkide :)

      Sil