16 Eylül 2012 Pazar

Banyomu yaptım, saçlarım taradım, formamı dolabın en köşe dip bucak yerinden çıkarıp ütülettim..

bu da kendime yarın için notum. Cem Arian'ın yeni albümü geliyor!
Ve yarına hazırım!

Pazar günü banyo yapmak benim hep vazgeçilmezlmdi ama okulun ilk günü öncesinde yapmak da daha bir nostaljik. Şaka maka yaz bitti, şaka maka okul bitiyor Son senemdeyim arkadaşlar!

Yarın ilk gün. Sabahın 8inde giden bi 9. Sınıf değilim artık. Yada eşit ağırlık seçtiğim için sınıfta kimler varmış diye erkenden yola koyulmama gerekde yok. Yada sınıf arkadaşlarımı özledim diye koşa koşa giden 11. Sınıf da değilim. Gayette bir an önce başlasın da bitsin kafasıyla giden, bıkkın bir son sınıfım. Hem sınıfım hem de okul için hiçbir heyecan yok. Sadece 3ayın ardından üzüntü, burukluk, şaşkınlık...

Amaan bu kadar depresif bir ruh halimde yok aslında ama.. Öyle işte.

Bilmiyorsunuz siz. Hastaydım ben iki gündür. Dershaneye bile gidemedim. Aslında zorlasam giderdim ama dinlenmem gerek okulun ilk günü hasta hasta, yorgun argın dolanmayayım ortalıkta dedim kendimi yatağıma kapattım iki gündür. Bir mide bulantısı, bir baş ağrısı. Sonsuz burun akması derken annem olaya el attı ve o bitkisel karışımları ile beni ayağa dikti. Eğer otlardan zehirlenmezsem yarına sağlam çıkarım buna inanıyorum.

Okulun ilk günü öyle durgun durgun durmak olmazdı şimdi ama haksız mıyım?

O deği de kendimi bildim bileli yaklaşık 6senedir okulun ilk günlerine komşum ve sınıf arkadaşımla giderdim ama bu sefer değişti olay. Bir daha da olamayacak bir şey bu. Böyle düşününce de kalkıp ona mesaj atasım, onunla bitirmek isteyesim var bu lise hayatını. Çünkü orta okul da öyle bitmişti..

Sıkıntıdan bu akşam Krem dizisini izlettim evdekilere. Aslında sevmem ama zorla açtırdım daa kendime niye bu işkenceyi yaptım onıda bilmiyorum elbet.

Bakalım kısa saçlarıma yarın ne yorumlar gelecek? Aha yarın için heyecanlanmamı gerektiren bir konu..

Çok mu alakasız konuşuyorum bu gece? Cümlelerim bi uyumsuz geldi bana..
Çevresine ne kadar umursamaz görünse de aklı, kalbi, odası karman çorman Summer'ın okulun ilk günü temalı yazısını okudunuz, umarım sıkılmadınız..

Sevgiler

12 yorum:

  1. geçmiş olsun, dikkat et kendine. o bitkisel karışımlar her zaman işe yarar :)

    son senendesin demek, hadi bakalım, sonra yeni, tatlı heyecanlar. stresli bir sene olacak diye düşünme, herkes geçiyor o yollardan diye düşün ve sonunda hayallerine kavuşacağına inanarak geçir seneni. o zaman daha hızlı geçer belki, ne dersin :)

    son senenin ilk gününde bol şans diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o bitkisel karışımlar olmasa ilaç kullanmak zorunda kalacaktım :)

      bu senenin hızlı geçeceğine şüphe yok ama daha olumlu geçmesine yardımcı olacağı kesin :) çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun...

    Son senenin tadı da başkadır. İnşallah seneye üniversitenin ilk günü postuna da yorumlar yazarız :)

    Bol şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim

      inşallah o dediğin gerçek olur. çok istiyorum bu sene kazanmayı

      teşekkürleer! :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun:) Vallahi göz açıp kapayıncaya kadar biticek son sınıfın:) Ve özleyeceksin:) Başarılı bir şekilde okulu bitirmen dilegiylee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızla geçeceğine ne şüphe :)

      çok teşekkür ederim iyi dileklerin için umarım :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Son sınıf bir başkadır cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten bir başka. tahminler falan yanlış anca gelince anlıyorsun :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun.
    Son seneyi hatırlıyorum da lisede tüm kurtlar kuzu olmuştu.
    Herkes birbirine iyi davranmaya başlamıştı.
    Son ya hani herkes güzel hatıralar bırakmak istemişti sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende neden tam tersi sınıfımda bir gruplaşmadır gidiyor. vallahi çok üzülüyorum gece yürüyüşü :(

      keşke bizde de öyle olsa

      Sil
  6. seni ben yerim summer!

    benim kendime notum can bonomo'nun albümü çıktığı gibi almak ekim'i bekliyorum bundan dolayı!

    ayy umarım bu sene senin için harika bi okul senesi olur canım summer :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy onu bende bekleyeyim bari!! eheheh

      can bonomo candır

      çok teşekkürler mia! umarım iyi olur! umarım! :) :*

      Sil